Gewoon lekker Par Hansson pylonnen laten zetten voor ¤100.000 per jaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook het nut nooit zo van een derde keeper, dat kan toch prima opgevuld worden door een jeugdspelertje. Maar er zal vast een gedachte achter zitten
Dat doe je met Lamprou in de goal ook wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het logishe de keuze van Lamprou
zeker gezien dat bijlow er wel vaak uitgelegen heeft de afgelopen seizoenen
dan is het risico te groot dat je alleen maar wellenreuter achter de hand heb en verder geen goede 3e keus
daar kan je zomaar een titel mee verneuken
Dat zal allemaal wel meevallenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doe je met Lamprou in de goal ook wel.
Welnee, Lamprou gaat vrijwel geen minuten maken. Dan moet het wel heel raar lopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doe je met Lamprou in de goal ook wel.
Hier gaat het over Feyenoord klaas, hij schijnt technisch heel goed te zijn heb ik me laten vertellen, probleem is z'n reach.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen
bovendien de kans dat hij daadwerkelijk gaat spelen is niet zo groot
maar je kan maar beter een man hebben die ervaring heeft dan een onervaren jeugdspelertje voor de leeuwen gooien
bovendien het probleem met de keepers schijnt vele malen groter te zijn in o20
Ziet er uit als Lombardijen of Charlois. Of elders in IJsselmonde.quote:
Elke keer dat ik een pushmelding krijg denk ik dat het rond is met Ivanusecquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:41 schreef H.FR het volgende:
Leuke nieuwtjes vandaag. Nog even Ivanusec afronden en we zijn er klaar voor. Lekker man.
Doe dan Olij of die gozer van nec.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we die mooi stenigen in de rust
Die jonge gasten zoals die Thijs Jansen moet je lekker verhuren zodat ze minuten kunnen maken. Of laten spelen in hun jeugdteams. Als derde keeper die alleen maar nuttig is op de training om tassen te dragen is een Lamprou prima.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook het nut nooit zo van een derde keeper, dat kan toch prima opgevuld worden door een jeugdspelertje. Maar er zal vast een gedachte achter zitten
We hadden toch een talentvolle derde keeper uit de jeugd?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het logishe de keuze van Lamprou
zeker gezien dat bijlow er wel vaak uitgelegen heeft de afgelopen seizoenen
dan is het risico te groot dat je alleen maar wellenreuter achter de hand heb en verder geen goede 3e keus
daar kan je zomaar een titel mee verneuken
Die is verhuurd aan De Graafschap (of je bedoelt diegene die naar NAC is gegaan, dat kan ook)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hadden toch een talentvolle derde keeper uit de jeugd?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe dan Olij of die gozer van nec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |