Dertiger met boomer trekjes. Nee maar na jaren op de camping te hebben gestaan leek het mij wel eens leuk met de camper te gaan. Moet zeggen dat ik nu wel geniet dat ik weinig hoef te sjouwen en mij niet druk hoef te maken over een plek op de camping.quote:
quote:De 4 campings die het dicht bij het terrein van Lowlands liggen, zijn inmiddels volzet. Het gaat om campings nummer 1 tot en met 4, die je bereikt door eerst de brug over te steken. Festivalgangers worden naar camping 5 en 6 verwezen.
"vol"quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef beantherio het volgende:
Lowlands campings 1 t/m 4 al vol: vroeg druk op het terrein
[..]
Of erger nog: morgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"vol"
Zal vast weer volstaan met mensen die nog aan kamp afgezet hebben met tape omdat hun vrienden vanmiddag pas komen.
Tsja, als je niet verder dan 20 meter een camping op wil lopen is alles al snel volquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef beantherio het volgende:
Lowlands campings 1 t/m 4 al vol: vroeg druk op het terrein
[..]
Bandjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Of erger nog: morgen.![]()
Het bandje van dit jaar:
[ afbeelding ]
Daarom groepsplek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"vol"
Zal vast weer volstaan met mensen die nog aan kamp afgezet hebben met tape omdat hun vrienden vanmiddag pas komen.
Die groepsplekken en glamping moeten ze afschaffen. Neemt veel te veel ruimte in. Het was de laatste paar keer dat ik ging al lastig om op donderdag een redelijk plekje te vinden voor 3 tenten. Vroeger was er op vrijdagochtend nog plek zat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:22 schreef TyVole het volgende:
[..]
Daarom groepsplek.
Vroeger gewoon vrijdagochtend om 10:00 een lege camping 7. Plek zat.
Dit idd, je kunt echt meer mensen kwijt op de ruimte die die shit inneemt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die groepsplekken en glamping moeten ze afschaffen. Neemt veel te veel ruimte in. Het was de laatste paar keer dat ik ging al lastig om op donderdag een redelijk plekje te vinden voor 3 tenten. Vroeger was er op vrijdagochtend nog plek zat.
Denk dat het probleem er meer in zit dat meer mensen op de donderdag al gaan plus dat alle campings dan ook al open worden gegooid. Gevolg; mensen gaan extreem veel ruimte claimen voor hun groepje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die groepsplekken en glamping moeten ze afschaffen. Neemt veel te veel ruimte in. Het was de laatste paar keer dat ik ging al lastig om op donderdag een redelijk plekje te vinden voor 3 tenten. Vroeger was er op vrijdagochtend nog plek zat.
Dat gaan ze nooit meer terugdraaien natuurlijk. Niet iedereen heeft tijd en zin om mee te gaan in die gekte van 9 uur bij de ingang. Groepsplekken zijn dan een prima oplossing. Bovendien was de groepsplekcamping nooit een vrije tentjescamping, of wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vroegah bestond er niet zoiets als groepsplekcamping. Men had wel een stukje afgezet voor een gehandicapte camping waar je met een groepje behorende bij een minder valide wat ruimer kon staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
. Bovendien was de groepsplekcamping nooit een vrije tentjescamping, of wel?
Is ook gewoon een extra verdienmodel voor LL. Zelfde geldt voor de Glamping.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat gaan ze nooit meer terugdraaien natuurlijk. Niet iedereen heeft tijd en zin om mee te gaan in die gekte van 9 uur bij de ingang. Groepsplekken zijn dan een prima oplossing. Bovendien was de groepsplekcamping nooit een vrije tentjescamping, of wel?
Vroeger nam ook niet iedereen en zn moeder een partytent mee.
Weet ik, ik heb het over het veld zelf.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vroegah bestond er niet zoiets als groepsplekcamping. Men had wel een stukje afgezet voor een gehandicapte camping waar je met een groepje behorende bij een minder valide wat ruimer kon staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |