Dat heerlijke gevoel wanneer je vrijdag het terrein oploopt met alle energie nog en ontzettend hyped bent voor de eerste act die je gaat bezoeken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:47 schreef manny het volgende:
Vrijdag is de dag / avond wat mij betreft. Tegen alle goede voornemens in veel te hard gaan. Veel te vroeg al pieken. Angstaanjagende hoeveelheid munten / geld er doorheen jagen. Zaterdag proberen die piek weer te halen. Zondag is een gevecht.
Best kansloos eigenlijk, maar wel lekker
Dat hoop ik van welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Staan nog talloze tweedehands kaarten te koop, waarvan de verkoop om 5:00 sluit. Die prijs moet nog onwijs kelderen lijkt me
De eerste act die je wil zien, hoor je te missen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat heerlijke gevoel wanneer je vrijdag het terrein oploopt met alle energie nog en ontzettend hyped bent voor de eerste act die je gaat bezoeken.
Hehe. Klopt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eerste act die je wil zien, hoor je te missen.
De acts die ik mis zijn vaak in de vooravond. "even uurtje terug biertje doen bij de tent" en dan zit je eigenlijk wel lekker. Daardoor vorig jaar fred again gemistquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eerste act die je wil zien, hoor je te missen.
Terug naar de tent? Is dat een optie dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De acts die ik mis zijn vaak in de vooravond. "even uurtje terug biertje doen bij de tent" en dan zit je eigenlijk wel lekker. Daardoor vorig jaar fred again gemist![]()
Elk jaar probeer ik het anders aan te pakken en elk jaar faalt dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:47 schreef manny het volgende:
Vrijdag is de dag / avond wat mij betreft. Tegen alle goede voornemens in veel te hard gaan. Veel te vroeg al pieken. Angstaanjagende hoeveelheid munten / geld er doorheen jagen. Zaterdag proberen die piek weer te halen. Zondag is een gevecht.
Wij vrijwilligen meestal op vrijdag. Donderdag op de heenweg een sixpackje, koud bier op de camping, goede zin, te laat slapen altijd brak op vrijdag. Dienst is een gevecht, zaterdag topdag, zondag nog meer gevecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:47 schreef manny het volgende:
Ze zijn blijkbaar allemaal geen 18 meer als we de verhalen lezen over hoe slecht ze tegen feesten kunnen. Laat ze nog maar even uitslapen..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:06 schreef beantherio het volgende:
Wakker worden lui! Jullie moeten naar Biddinghuizen!
Ik vond Fred again helemaal niet zo bijzonder maar ik was wel de enige geloof ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De acts die ik mis zijn vaak in de vooravond. "even uurtje terug biertje doen bij de tent" en dan zit je eigenlijk wel lekker. Daardoor vorig jaar fred again gemist![]()
Men gaat wel steeds vroeger voor m'n gevoel. Vorig jaar was het middag 3 uur al enorm zoeken naar een tentplek (uiteindelijk camping 0 beland)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:11 schreef KingRadler het volgende:
de wegen staan vast richting LL maar dat is toch elk jaar zo
Die tweedehands-markt is een golfbeweging heb ik het idee. Zoals dit jaar komen kaarten voor een spot-prijs beschikbaar de week van tevoren. Volgend jaar gaan veel mensen daarop gokken, en daalt de prijs helemaal niet zo hard in de week voor Lowlands. Jaar daarna iedereen weer in paniek-modus op de tweedehands-markt. Etc.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:35 schreef KingRadler het volgende:
Waarom zijn de kaarten die terug zijn gekomen zo flink gedaald kwa prijs.
Er zijn toch genoeg mensen die graag naar Lowlands willen.
Vond ik op DTRH ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond Fred again helemaal niet zo bijzonder maar ik was wel de enige geloof ik
Je bent al bijna 60?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:32 schreef Simmertje het volgende:
Wij gaan zo. Voor het eerst met de camper als een echte boomer.
Chillste wat er is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:32 schreef Simmertje het volgende:
Wij gaan zo. Voor het eerst met de camper als een echte boomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |