Nu.nlquote:Na het weekend warmer, het blijft dan toch wel regen mag ik hopen, goed voor de natuur
Lekker vroeg de herfst in met veel regen, heerlijk lekker gezellig
Oké.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:09 schreef quirina het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog gras in de tuin? Tegels zijn zoveel beter en het scheelt ook in de smerige teken en andere insecten.
En dat maaien..ain’t nobody got time for that!
Maar goed volgende week twee dagen mooier weer maakt nog geen zomer!
Echte boswachters repareren hun 4x4 gewoon door er buiten in de regen met een fraaie dubbelloops op te schieten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook veel betegeld. Is makkelijker bij reparatie auto’s.
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Tja. Nederland binnenzitland 🤷🏻♂️
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Tja. Nederland Fok! binnenzitland 🤷🏻♂️
De buren halen maar een tegel weg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is wel beter voor het water dan mooi in de bodem kan wegzakken als men gras heeft.
En als je al tegels hebt, haal er dan eens eentje tussenuit voor hetzelfde effect.
Tenminste dat hoor je steeds in de media.
nimby gespotquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:04 schreef quirina het volgende:
[..]
De buren halen maar een tegel weg.
In de achtertuinquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:57 schreef BlackLining het volgende:
Dat laffe geklus op je veilige oprit
gewoon een troll. En anders zit ie wel heel goed hier in NL, waar het 10 maanden herfst is.quote:
17.30 uur eten...18.00 uur de gordijnen dicht! Pottenkijkers aan de overkant!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Tja. Nederland binnenzitland 🤷🏻♂️
Geen groen? Zo'n lelijke beton tuin?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook veel betegeld. Is makkelijker bij reparatie auto’s.
Jawel heb twee borders. Laat ik m’n olie in af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Geen groen? Zo'n lelijke beton tuin?
Creeping Thyme oftewel kruiptijm schijnt een hele goede grasvervanger te zijn. Ook beter voor het aantrekken van insecten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:58 schreef BlackLining het volgende:
Zaai klaver, mensen. Zaai klaver
Engels raaigraszo passé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |