Hebben mazzel dat er hier geen Koreanen meedoenquote:
Maar die rijden dus geen wereldrecord.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
GB rijdt ook gewoon een wereldrecord maar komt niet in de buurt.
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Klopt, helemaal aan de andere kant van de baanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Doe dit maar in VBLquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, helemaal aan de andere kant van de baan
Ja maar dat doen ze niet op een baanquote:
Ik was vrij serieus. Ik vind het semantisch niet bepaald mooi, aangezien het wereldrecord (weliswaar pas een kleine tiende seconde lang) al staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
VBL is een paar deuren verder, ga daar maar de clown uithangen.
Ik denk dan toch altijd aan de Coronelletjesquote:
Wij kijken bij de Belg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:51 schreef Sked het volgende:
Commentaar via de telefoon bij de NOS, genot
Andre Kuipers die de top 2000 inluidt vibes...quote:
Maar hier wint de late uitval wel eens want er is geen team dat kan controleren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:56 schreef Zorro het volgende:
Scratch is toch eigenlijk gewoon een nabootsing van een massasprint maar dan op de baan?
Ok, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hier wint de late uitval wel eens want er is geen team dat kan controleren.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
De gehandicapten zullen morgen op tafel dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |