Qatar was een stuk vermakelijker dan we op voorhand dachten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nul publiek, fietsen in de woestijn, dat is echt voor niemand leuk.
Olympisch jaar ook, vergelijkbaar met Qatar 2016 dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een (waaier?)sprint WK eens per 10 jaar is nog wel te accepteren. Met hierna Zurich, Montreal, Kigali en de Haute Savoie kunnen de sprinters de komende vier jaar wel thuisblijven waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Waarom zie ik op Sporza de kolossaal dikke en altijd beschonken Nico Mattan op mijn scherm?
quote:Vóór mijn 28e heb ik nooit echte bieren gedronken. Dat heb ik geleerd bij Cofidis.
quote:in de voormiddag én thuis drink ik niet.
Qatar was echt geen reet aan, de waaiers waren al ontstaan tegen de tijd dat de uitzending begon.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Qatar was een stuk vermakelijker dan we op voorhand dachten.
En in LA is volgens mij vrij eenvoudig een zwaar parcours uit te tekenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Olympisch jaar ook, vergelijkbaar met Qatar 2016 dus
Klompvoetenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke handicap heeft Le Cunff?
Tom Leezer was toen hij bij mij voor de deur langs reed nog wereldkampioen!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:50 schreef Szura het volgende:
[..]
@:deebee staat gewoon met z’n Remco-vlag aan de kant hoor
Ja. @Mani89 was grote fan. Ook wel bekend onder de naam Le Knurft (of iets dergelijks).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:27 schreef DeeBee het volgende:
Was Le Cunff ooit een valide renner? Bekende naam.
Ja en toen kreeg ie geen contract bij een goed team en was het klaar, helaas.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:27 schreef DeeBee het volgende:
Was Le Cunff ooit een valide renner? Bekende naam.
Schandalig dat die jongen aan de kant is gegooid als je ziet wat voor troep er in die franse ploegen rijdt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja. @:mani89 was grote fan. Ook wel bekend onder de naam Le Knurft (of iets dergelijks).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |