Moet hij niet zo vroeg mogelijk een visa aanvragen ook, als hij weet dat er problemen zijn (hoe krom ook)? Het is niet dat het WK op 1 juni pas is toegewezen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet?
Na covid zijn er ook gigantische achterstanden met visum aanvragen, o.a. voor Schengen en UK.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet hij niet zo vroeg mogelijk een visa aanvragen ook, als hij weet dat er problemen zijn (hoe krom ook)? Het is niet dat het WK op 1 juni pas is toegewezen.
Twee maanden is voor andere visums ook niet gek
Nee, dit is een staaltje victim blaming waar ik echt niets mee kan. Als je als organiserend land weet dat dit een probleem is, dan zorg je er toch voor dat de atleten die mogen deelnemen ook daadwerkelijk kunnen deelnemen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet hij niet zo vroeg mogelijk een visa aanvragen ook, als hij weet dat er problemen zijn (hoe krom ook)? Het is niet dat het WK op 1 juni pas is toegewezen.
Twee maanden is voor andere visums ook niet gek
Ze hebben wel het nadeel dat ze niemand kunnen sparen en meerdere keren volle bak moeten. Nu zijn ze dat alle 3 wel gewend, maar toch..quote:
Het was in dit geval een oprechte vraag, want weet dat er pre-covid ook wel eens gedoe kon zijn met aanvragen voor in ieder geval toeristen visums in bepaalde landen , ook als je in NL aanvroegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit is een staaltje victim blaming waar ik echt niets mee kan. Als je als organiserend land weet dat dit een probleem is, dan zorg je er toch voor dat de atleten die mogen deelnemen ook daadwerkelijk kunnen deelnemen?
Alle uitzendingen beginnen om half 7.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is de avondsessie allen?
Denk eens vanuit de kijker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje centjes harken, niks mis mee.
Ja C3, wat dat ook mag betekenenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:45 schreef Slobeend het volgende:
Oh dit is een Paralympisch onderdeel?
Kom om 8 uur nog eens terug.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:45 schreef Slobeend het volgende:
Oh dit is een Paralympisch onderdeel?
Zal ik doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kom om 8 uur nog eens terug.
Nul publiek, fietsen in de woestijn, dat is echt voor niemand leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Als kijker vind ik dat het WK best mag afwisselen qua profielen en organisatoren.
@DeeBee staat gewoon met z’n Remco-vlag aan de kant hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nul publiek, fietsen in de woestijn, dat is echt voor niemand leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |