Euhm... Ik zou even de vorige delen van dit topic lezen als ik jou was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:56 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou het loslaten. Het is voor jou gebeurd.
Dat is nu iemand die zou bestempeld worden als zijnde een sperma emmer, maar hé... Je kan er ook je voordeel uit halen
Is ze goed in bed? Pijpt ze lekker?
En jullie zijn exclusive want van jou wil ze een kind, van die andere mannen niet!
Ze pijpt hem niet. Dat is een van de problemen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:56 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou het loslaten. Het is voor jou gebeurd.
Dat is nu iemand die zou bestempeld worden als zijnde een sperma emmer, maar hé... Je kan er ook je voordeel uit halen
Is ze goed in bed? Pijpt ze lekker?
En jullie zijn exclusive want van jou wil ze een kind, van die andere mannen niet!
Kortom: ze heeft weer gelogen (even ongeacht of het jouw zaken zijn of niet) en komt daar achteraf op terug. Ze heeft geen spijt dat ze heeft gelogen, ze vindt het vervelend dat jij er achter bent gekomen dat ze aan het liegen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:59 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Ik had enkelen onder jullie beloofd om nog een update te geven en dus doe ik dat.
Nadat mijn vriendin eergisteren thuis kwam en al behoorlijk wat gedronken had wou ze er toch nog echt even over praten. Ze bood haar excuses aan dat ze eerst zei dat er niks gebeurd was terwijl ze hem dus wel degelijk heeft laten klaarkomen. Ze hield eerst aan dat het echt enkel met de hand was, maar ze was nogal zat tijdens ons gesprek, heeft zich versproken en heeft dus moeten toegeven dat het wel effectief een pijpbeurt was.
Ze zei dat het de enige keer was dat ze heeft gelogen over zoiets als ik het uitdrukkelijk vraag en ik er wel mee geconfronteerd word. Dat deed ze omdat die kerel nu blijkbaar aan het daten is met een dichte vriendin van haar en ze wist niet goed hoe hiermee om te gaan en toch contact te kunnen houden met hen zonder mij te kwetsen. Het feit dat ik al vaak heb aangegeven dat ik die kerel niet mag hielp natuurlijk ook niet. Zij vindt hem blijkbaar wel ergens leuk, ziet hem toch wat als een vriend en chat dus blijkbaar ook met hem, vooral over die vriendin waar hij mee date. Ze dacht dat ik al had gezien dat ze chatte en ook daardoor durfde ze niet meer zeggen wat er was gebeurd op zijn verjaardag.
Ergens ben ik wel wat geraakt, was het natuurlijk niet het leukste nieuws, vooral het feit dat ze nog met hem chat en hem wel nog als vriend wil houden. Ik wil haar zeker een kans geven en denk wel dat ik me er beter ga kunnen over zetten nu er niks geheimzinnigs meer is. Ze is wel heel begripvol en dus gaat het wel weer de betere kant op heb ik het gevoel.
Het is weer de zoveelste 'red flag' voor deze relatie. Ik zou me al niet meer druk maken over of ze liegt en waarom.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:40 schreef CoolGuy het volgende:
Als die laatste update waar is zou ik me denk ik meer zorgen maken over de reden waarom ze gelogen heeft in plaats van dát ze gelogen heeft.
Wonen jullie in Volendam of Urk ofzo dat jullie allemaal in een kleine cirkel met elkaar seks hebben (en dat van elkaar weten), dat vind ik nog wel het meest vreemde aan dit verhaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:43 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Vroeger was ik hier vaak maar dat is al enkele jaren geleden. Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt, post ik hier nog eens iets. Dit keer wel met een nieuw profiel omdat ik het graag wat anoniem wil houden.
Ik ben al 5 jaar samen met mijn vriendin en we hebben sinds een half jaar ons eerste kindje. Het ouderschap gaat zeer goed, de relatie wat minder.
Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie. Toen we al op enkele dates waren geweest, maar nog niets officieel hadden, had ik haar gevraagd of ze nog andere mannen datete want ik deed dat al niet meer. Ze zei dat zij dat ook niet meer deed. Voor mij betekende dit "exclusive", voor haar was dit blijkbaar nog niet duidelijk afgesproken. Ze was vroeger wel een losbol en er gingen veel geruchten rond dat ze vaak dronken met verschillende mannen het bed deelde dus dat was wel iets belangrijk voor mij om af te spreken. Kort daarna waren we samen op een feestje, waar ik al tegen veel van onze vrienden en kennissen had gezegd dat we "exclusive" waren. Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren. Achteraf hebben we het uitgeklaard, heb ik toch besloten verder te daten want ik was ongelooflijk verliefd, maar die avond heeft jaren lang een schaduw geworpen op mijn vertrouwen in haar.
Toch is het over de jaren gebeterd door duidelijk afspraken te maken. Ik wil eerlijk gezegd niet te vaak geconfronteerd worden met zeker die avond maar ook andere escapades van haar uit het verleden, wat in een dorp nogal snel gebeurt. Dus de afspraak was: ik hoef geen namen of getallen of details te weten van haar seksleven voor mij, maar als ze weet dat we in contact komen met iemand waar wat mee gebeurd is, dat ze mij wel even op de hoogte brengt. Ze doet zelf ook haar best om sommige contacten te vermijden maar soms gebeurt het toch.
Nu al 2 jaar is er iemand meer en meer in mijn sociale kring gekomen. Ik kan hem niet goed uitstaan maar veel van mijn vrienden komen met hem overeen. Ik voelde meteen dat er iets niet pluis was, dat er wat geroddeld werd. Uiteindelijk kwam ik via via te weten dat mijn vriendin vroeger met hem seks heeft gehad. Ik heb het haar gevraagd en ze zei dat daar niets van waar was. Ik geloofde haar ook en trok me verder niets aan. Ondertussen groeide mijn vertrouwen gewoon verder en zijn we ons gezin begonnen. Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad en kwamen er meer details boven, van een feestje, samen in de douche en er waren nog mensen in dat huis toen. Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken. Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad. Haar antwoord was "nee echt geen seks gehad, maar ik ben wel met hem mee de douche in geweest voor zijn verjaardag, hij drong een beetje aan en dan heb ik hem gewoon afgetrokken. Verder niks gebeurd." Voor haar is dit geen seks blijkbaar, voor mij wel en zeker iets om me van de eerste keer te vertellen gezien onze afspraak. De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent en volgens hem heeft die kerel aan meerdere mensen gezegd dat het effectief een pijpbeurt was, mijn vriendin ontkent dit. Ik weet dit keer echt niet meer wie of wat ik moet geloven. De enigen die in die douche waren zijn mijn vriendin en hij, en aan hem ga ik niet vragen hoe mijn vriendin en de moeder van mijn kind hem heeft doen klaarkomen voor zijn verjaardag...
Sorry voor de lange tekst. We waren het vertrouwen aan het terugwinnen maar door dit soort zaken zakt alles weer in elkaar. Ondertussen hebben we een kind, mijn vriendin snapt dat het kwetst maar niet waarom dit zo hard prikt voor mij en ik ben even ten einde raad. Ik sliep al weinig. Nu dus bijna niet meer. Eender wat jullie denken of van tips kunnen aanbieden, laat maar komen. En als het idiote antwoorden zijn zoals het er hier vroeger aan toe ging, kan een lach ook even deugd doen.
Ze heeft 1) moeten toegeven dat ze hem gepijpt heeft, nadat ze 2) door anderen heeft moeten downplayen wat ze gedaan heeft met de leugen dat ze 'm alleen afgetrokken heeft, ná haar poging om elke vorm van seks met die kerel 3) volledig te ontkennen. En nu blijkt ook nog eens dat ze 4) verzwegen heeft dat ze met hem chat (óver haar vriendinquote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:59 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Ik had enkelen onder jullie beloofd om nog een update te geven en dus doe ik dat.
Nadat mijn vriendin eergisteren thuis kwam en al behoorlijk wat gedronken had wou ze er toch nog echt even over praten. Ze bood haar excuses aan dat ze eerst zei dat er niks gebeurd was terwijl ze hem dus wel degelijk heeft laten klaarkomen. Ze hield eerst aan dat het echt enkel met de hand was, maar ze was nogal zat tijdens ons gesprek, heeft zich versproken en heeft dus moeten toegeven dat het wel effectief een pijpbeurt was.
Ze zei dat het de enige keer was dat ze heeft gelogen over zoiets als ik het uitdrukkelijk vraag en ik er wel mee geconfronteerd word. Dat deed ze omdat die kerel nu blijkbaar aan het daten is met een dichte vriendin van haar en ze wist niet goed hoe hiermee om te gaan en toch contact te kunnen houden met hen zonder mij te kwetsen. Het feit dat ik al vaak heb aangegeven dat ik die kerel niet mag hielp natuurlijk ook niet. Zij vindt hem blijkbaar wel ergens leuk, ziet hem toch wat als een vriend en chat dus blijkbaar ook met hem, vooral over die vriendin waar hij mee date. Ze dacht dat ik al had gezien dat ze chatte en ook daardoor durfde ze niet meer zeggen wat er was gebeurd op zijn verjaardag.
Ergens ben ik wel wat geraakt, was het natuurlijk niet het leukste nieuws, vooral het feit dat ze nog met hem chat en hem wel nog als vriend wil houden. Ik wil haar zeker een kans geven en denk wel dat ik me er beter ga kunnen over zetten nu er niks geheimzinnigs meer is. Ze is wel heel begripvol en dus gaat het wel weer de betere kant op heb ik het gevoel.
Trek hier gewoon een dikke rode lijn man. Je weet helemaal niet of er 'niks geheimzinnigs meer is'. Niet in relatie tot die kerel (heb je de chats ingezien?), niet in het algemeen. Je weet alleen dat je vriendin gelogen heeft over het feit dat ze een kerel heeft gepijpt, die ze zegt (wetende dat jij hem niet mag) te vriend te willen houden, terwijl die vriendschap weinig kan voorstellen, gezien jij als haar partner niet eens wist van gechat, laat staan van een vriendschap.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:10 schreef Akathisia het volgende:
, vooral het feit dat ze nog met hem chat en hem wel nog als vriend wil houden. Ik wil haar zeker een kans geven en denk wel dat ik me er beter ga kunnen over zetten nu er niks geheimzinnigs meer is.
Wat wel bijzonder is natuurlijk, want het draaide in het vorige topic vooral om wat er wel of niet onder seks valt. Zij had toen schijnbaar niet gelogen omdat oraal en handwerk niet onder seks valt. Nu moet ze 'toegeven' dat ze hem gepijpt heeft en dús gelogen heeft. Waarom is dat boeiend? Dat valt toch nog steeds niet onder seks hebben dús heeft ze toch niet gelogen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ze heeft 1) moeten toegeven dat ze hem gepijpt heeft, nadat ze 2) door anderen heeft moeten downplayen wat ze gedaan heeft met de leugen dat ze 'm alleen afgetrokken heeft, ná haar poging om elke vorm van seks met die kerel 3) volledig te ontkennen. En nu blijkt ook nog eens dat ze 4) verzwegen heeft dat ze met hem chat (óver haar vriendin).
Maar, heus dit is de enige keer dat ze tegen je gelogen heeft.
[..]
Trek hier gewoon een dikke rode lijn man. Je weet helemaal niet of er 'niks geheimzinnigs meer is'. Je weet alleen dat je vriendin gelogen heeft over het feit dat ze een kerel heeft gepijpt, die ze (wetende dat jij hem niet mag) te vriend wilt houden, terwijl die vriendschap weinig kan voorstellen, gezien jij (blijkens het gebruik van 'toch', 'blijkbaar') niet eens wist dat het überhaupt een vriendschap betrof.
Ik zei in deel 1 al dat hij ermee moest kappen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is weer de zoveelste 'red flag' voor deze relatie. Ik zou me al niet meer druk maken over of ze liegt en waarom.
Zegt genoeg over die meid.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:45 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wonen jullie in Volendam of Urk ofzo dat jullie allemaal in een kleine cirkel met elkaar seks hebben (en dat van elkaar weten), dat vind ik nog wel het meest vreemde aan dit verhaal.
Omdat zij weet dat TS hem niet mag. Daarnaast hoeft TS natuurlijk niet voor haar te bepalen met wie zij wel of niet om gaat, maar áls de situatie daadwerkelijk zo is dat hij 'just another dude' is die ze in een ver verleden een blowjob heeft gegeven en that's it, wáárom is het dan blijkbaar een hoop gedoe waard om zich in bochten te wringen om hem toch als vriend te houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:42 schreef Scorpie het volgende:
Waarom wil zij (en jij) zo’n gozer te vriend houden? En waarom chat ze met hem zonder dat jij dat weet TS ?
The plot thickens.
Oh, en ditquote:Ze is wel heel begripvol en dus gaat het wel weer de betere kant op heb ik het gevoel.
Sinds wanneer gaat een relatie over winnen van je partner?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh, en dit. Je ziet het als een goed teken dat ze begripvol is over... wat precies eigenlijk? Dat jij boos bent om het pijpen, het liegen, het (stiekem) onderhouden van contact, dat je met tegenzin akkoord gaat met de voortzetting van de 'vriendschap'? En dat zie je als 'winst'? Wat zegt dat eigenlijk over de verwachting die je van haar hebt en jouw rol in de relatie?
Tja dit is gewoon een behoorlijke red flag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat zij weet dat TS hem niet mag. Daarnaast hoeft TS natuurlijk niet voor haar te bepalen met wie zij wel of niet om gaat, maar áls de situatie daadwerkelijk zo is dat hij 'just another dude' is die ze in een ver verleden een blowjob heeft gegeven en that's it, wáárom is het dan blijkbaar een hoop gedoe waard om zich in bochten te wringen om hem toch als vriend te houden.
Immers, ze heeft gekozen voor TS als relatie, maar tóch is het schijnbaar dermate belangrijk om met dié gozer contact te kunnen blijven houden dat het dat waard is om over te liegen en als dat uitkomt de bijkomende koppijn erbij te krijgen.
Dat is het schijnbaar allemaal waard. Daar zou ik meer vraagtekens bij hebben dan of ze hem heeft afgetrokken of gepijpt.
Winnen? Hij ziet in haar gedrag 'winst' tov vd relatie zelf. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:06 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat een relatie over winnen van je partner?
Ze pijpte hem voor z'n verjaardag klaar. En wie weet wat ze met hem bespreekt en of dat überhaupt wel over die vriendin gaan. En als het dan gaat, speelt ze dan de cupido of de mol?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:42 schreef Scorpie het volgende:
Waarom wil zij (en jij) zo’n gozer te vriend houden? En waarom chat ze met hem zonder dat jij dat weet TS ?
The plot thickens.
Nou, dat laatste ben ik het wel mee eens. TS zou dan óf deze relatie moeten beëindigen omdat hij er niet mee kan om gaan, óf deze hele shit accepteren en door gaan, maar dan moet ie ook niet meer klagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze pijpte hem voor z'n verjaardag klaar. En wie weet wat ze met hem bespreekt en of dat überhaupt wel over die vriendin gaan. En als het dan gaat, speelt ze dan de cupido of de mol?
Allemaal dingen waar je je niet mee bezig zou moeten houden. Ik zou er dan ook gewoon mee kappen. TS kan niet omgaan met het losbandige verleden van deze dame, is in bed niet tevreden met haar, vertrouwt haar niet (en heeft daar alle reden toe)... wat is er nog meer nodig om de relatie te beëindigen?
In de vriendenkring van mijn vrouw wist ook iedereen wie met wie geneukt had. Ik dacht de eerste keer echt van 'wtf, toen ik wat dingen te horen kreeg'.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:45 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wonen jullie in Volendam of Urk ofzo dat jullie allemaal in een kleine cirkel met elkaar seks hebben (en dat van elkaar weten), dat vind ik nog wel het meest vreemde aan dit verhaal.
Sluit wel aan bij je hobbyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
In de vriendenkring van mijn vrouw wist ook iedereen wie met wie geneukt had. Ik dacht de eerste keer echt van 'wtf, toen ik wat dingen te horen kreeg'.
Dit soort vrouwen ken ik. Dat 'vroeger losbandig' dat gaat er nooit uit hoor. Die neukt nog wel een keer iemand anders. 100%.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:17 schreef CoolGuy het volgende:
Feit is dat vriendin van TS niet zuiver op de graat is, maar vóór dat duidelijk was dat zij loog (nou ja, voor een aantal mensen hier was dat in beginsel al wel duidelijk) kon TS er ook al niet mee om gaan, omdát Vriendin vroeger losbandig was.
Ik blijf erbij dat jij eigenlijk niets te maken hebt met de details van haar verleden (verleden=verleden en kan ze niet meer veranderen) maar ok, jullie hebben daar een afspraak over gemaakt dus dan moet die ook gevolgd worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:59 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Behalve dat van het gedronken hebben (als het eens gebeurt en niet dagelijks moet dat voor een jonge moeder ook best eens kunnen) helemaal eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij eigenlijk niets te maken hebt met de details van haar verleden (verleden=verleden en kan ze niet meer veranderen) maar ok, jullie hebben daar een afspraak over gemaakt dus dan moet die ook gevolgd worden.
Wat nu speelt is echter een heel ander verhaal. Zij heeft helemaal niets met hem te appen over haar vriendin (waarom zelfs, ik zou dit als ik haar vriendin was helemaal niet fijn vinden) dus de vraag is of het daar wel over gaat... Ze weet dat jij hem niet moet dus ze zou dat respect wel mogen opbrengen van dat contact af te kappen.
En dat dronken zijn zou ik trouwens ook een probleem mee hebben, ze heeft verdorie een klein kindje van een half jaar. Gedraag je daar ook naar.
Los van dit, wat in mijn ogen WEL dingen zijn waar je je mee mag moeien: hebben jullie het nu ook al gehad over het seksuele probleem in jullie relatie? Over wat jij mist?
Dat gebeurt echt niet alleen in Urk of Volendam of zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:45 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen ken ik. Dat 'vroeger losbandig' dat gaat er nooit uit hoor. Die neukt nog wel een keer iemand anders. 100%.
Of ze doen het niet en worden zwaar depressief,quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen ken ik. Dat 'vroeger losbandig' dat gaat er nooit uit hoor. Die neukt nog wel een keer iemand anders. 100%.
16 is voor TS en zijn vrouw een half mensenleven geleden denk ik, waarom draag je zoiets zo lang met je mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet alleen in Urk of Volendam of zo.
Jongeren zijn vaak vanaf hun 16e of zo wel seksueel actief. Met je scooter (als ze die al hebben) ga je dan niet even 200 kilometer verderop neuken.
Klopt dat is ook het echte probleem.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
16 is voor TS en zijn vrouw een half mensenleven geleden denk ik, waarom draag je zoiets zo lang met je mee.
Nou dit ook wel. Het is wat hard, maar hier komt het wel op neer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:07 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat kreng moet gewoon pijpen! Dat deed ze vroeger ook!
Gecombineerd met zijn structurele onzekerheid krijg je dan dit. Je relatie stukmaken omdat je met het verkeerde probleem bezig bent, met de verkeerde persoon bezig bent zelfs.
Weet niet of dat pijpen voor de verjaardag op haar 16e was hè... Ik geef maar aan dat jongeren dan beginnen en dat dat dan vaak wel ergens in de buurt is. Als je dan in dat dorp blijft wonen, kom je neukerdjes nog weleens tegen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
16 is voor TS en zijn vrouw een half mensenleven geleden denk ik, waarom draag je zoiets zo lang met je mee.
Geldt ook voor mannen. Als iemand buiten wilt spelen, moet je het daar over eens zijn anders iemand anders zoeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of ze doen het niet en worden zwaar depressief,
Dit soort vrouwen moet je hun plezier (kunnen) gunnen of afscheid van nemen.
Zoals ik mij goed kan herinneren heeft hij maar 1 partner/relatie voor haar gehad.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou dit ook wel. Het is wat hard, maar hier komt het wel op neer.
Zij wilt gewoon een vent geen huilebalk die jankt om het feit dat ze iemand geneukt heeft waar ze nog contact mee heeft. Vraag mij af of TS zelf nooit in de douche gepepen is? Dat meisje zou dan aan haar vriend moeten verantwoorden dat ze dat ooit gedaan heeft. Lekker boeiend toch
Ja, maar dat moet dan van háár uit komen. Ik ben het met je eens dat zij zou moeten zeggen 'dit is mijn vriend, ik heb voor hem gekozen, dus hij is mijn nummer 1, dus daar zou mijn loyaliteit moeten liggen'. Dat doet ze niet. Dat is een probleem. Een groter probleem dan waar dit topic over begon.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij eigenlijk niets te maken hebt met de details van haar verleden (verleden=verleden en kan ze niet meer veranderen) maar ok, jullie hebben daar een afspraak over gemaakt dus dan moet die ook gevolgd worden.
Wat nu speelt is echter een heel ander verhaal. Zij heeft helemaal niets met hem te appen over haar vriendin (waarom zelfs, ik zou dit als ik haar vriendin was helemaal niet fijn vinden) dus de vraag is of het daar wel over gaat... Ze weet dat jij hem niet moet dus ze zou dat respect wel mogen opbrengen van dat contact af te kappen.
En dat dronken zijn zou ik trouwens ook een probleem mee hebben, ze heeft verdorie een klein kindje van een half jaar. Gedraag je daar ook naar.
Los van dit, wat in mijn ogen WEL dingen zijn waar je je mee mag moeien: hebben jullie het nu ook al gehad over het seksuele probleem in jullie relatie? Over wat jij mist?
Eens met het bovenstaande.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan van háár uit komen. Ik ben het met je eens dat zij zou moeten zeggen 'dit is mijn vriend, ik heb voor hem gekozen, dus hij is mijn nummer 1, dus daar zou mijn loyaliteit moeten liggen'. Dat doet ze niet. Dat is een probleem. Een groter probleem dan waar dit topic over begon.
Maar tegelijkertijd moet TS dat niet afdwingen, want zij is geen hond, hij kan niet voor haar bepalen met wie zij wel of niet contact heeft. Hij kan wél zijn eigen grenzen aangeven en zeggen 'joh, dit is wat ik wel accepteer en dit is wat ik niet accepteer, en al jij X doet voel ik me daar gewoon niet prettig bij, en is voor mij reden om me terug te trekken uit deze relatie'.
Maar dan moet het doel daarvan wel zijn om kenbaar te maken van ik doe dit voor MIJ, en moet het doel niet stiekem zijn om haar te manipuleren om zijn zin te doen.
Omdat hij een man is, en zijn issue vooral is 'anderen mochten hun purperen ridder voorbij de huig van mijn vriendin wrikken' bij wijze van, maar ik mag helemaal niets. Dat stoort hem, vooral omdat daar mensen bij zitten die hij kent. Dat stoort hem.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens met het bovenstaande.
Maar ik begrijp gewoon niet goed dat hij wel een hoop ellende brengt over oude zaken die van voor zijn tijd waren maar niet over de echte problemen die er nu zijn.
Ze is zijn bezit idd niet maar je mag toch echt wel aangeven waar huidige grenzen liggen zoals je zegt. Zeker gezien het feit dat dit WEL echt vage shit is.
Juist weinig geneukt of mogelijkheid tot. Toch apart dat zo'n vrouw bij dergelijk type belandt. Dan gaat je poes toch op een gegeven moment jeuken naar een wat zelfverzekerde man.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zoals ik mij goed kan herinneren heeft hij maar 1 partner/relatie voor haar gehad.
Mss dat hier ook een deel van het probleem in zit..
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit zou het eerste zijn wat ik deed als ik TS was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Dan moet TS zijn conclusies trekken. Misschien zelf eens achter haar rug een DNA test doen of het wel je kinderen zijn.
Zo niet, kun je hem peren. Dan lost ze het zelf maar op.
Je wil niet weten hoeveel vrouwen dat gedaan hebben. Is ook totaal niet boeiend maar zou er ook niet over liegen als vrouw.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou dit ook wel. Het is wat hard, maar hier komt het wel op neer.
Zij wilt gewoon een vent geen huilebalk die jankt om het feit dat ze iemand geneukt heeft waar ze nog contact mee heeft. Vraag mij af of TS zelf nooit in de douche gepepen is? Dat meisje zou dan aan haar vriend moeten verantwoorden dat ze dat ooit gedaan heeft. Lekker boeiend toch
Vrouwen willen dit zien als prehistorische denkbeelden echter is de mannelijke jeugd nu nog veel strikter op dit gebied. Als je nu aan jonge mannen vraagt dan hebben ze het liefste dat de moeder van hun kinderen nog maagd is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Wat een typische reacties weer van mannen dat een vrouw die een promiscue tijd heeft gehad nooit meer een monogame relatie zal kunnen hebben. En dat de kinderen die ze binnen een relatie krijgt, vast niet van haar huidige partber zijn.
Wat een prehistorische denkbeelden.
Daar zal best een kans voor zijn, maar uit eigen ervaring weet ik dat ze meestal niet veranderen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Wat een typische reacties weer van mannen dat een vrouw die een promiscue tijd heeft gehad nooit meer een monogame relatie zal kunnen hebben. En dat de kinderen die ze binnen een relatie krijgt, vast niet van haar huidige partber zijn.
Je vergroot nu 1 of 2 opmerkingen, maar de onderliggende problemen waarbij de vriendin van TS dus blijkbaar niet de waarheid sprak en het feit dat de intimiteit nog steeds een issue is EN het feit dat zij nog met die gozer contact heeft (zogenaamd over zijn relatie met haar vriendin), daar hoor ik je totaal niet over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Onder bepaalde allochtone groepen zal dit zeker waar zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen willen dit zien als prehistorische denkbeelden echter is de mannelijke jeugd nu nog veel strikter op dit gebied. Als je nu aan jonge mannen vraagt dan hebben ze het liefste dat de moeder van hun kinderen nog maagd is.
Het lijkt er dus op dat juist jouw gedachten over seksuele vrijheid en losbandigheid iets is uit de prehistorie.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:33 schreef Duiveltja het volgende:
Die neukt nog wel een keer iemand anders. 100%.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:32 schreef Duiveltja het volgende:
Zij wilt gewoon een vent geen huilebalk die jankt
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:34 schreef Duiveltja het volgende:
Hij wist dat deze chick "Open Huizen Dagen" had.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
Juist weinig geneukt of mogelijkheid tot. Toch apart dat zo'n vrouw bij dergelijk type belandt. Dan gaat je poes toch op een gegeven moment jeuken naar een wat zelfverzekerde man.
Ben je aan het stoken voor de lol of draag je zelf misschien wat frustraties met je mee?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
Daarom zal hij die andere kerel ook niet mogen. Hij is wellicht alles wat hij niet is en ziet dat zijn chick daar wel een natte flamoes van krijgt.
Helemaal prima om dit te wensen en belangrijk te vindenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen willen dit zien als prehistorische denkbeelden echter is de mannelijke jeugd nu nog veel strikter op dit gebied. Als je nu aan jonge mannen vraagt dan hebben ze het liefste dat de moeder van hun kinderen nog maagd is.
En deze mannen die dat wensen? De 'mannelijke jeugd' gedraagt zich ook niet meer losbandig? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Het lijkt er dus op dat juist jouw gedachten over seksuele vrijheid en losbandigheid iets is uit de prehistorie.
Die gedragen zich nog wel losbandig en vinden dat normaal. Ik keur het niet goed, ik vertel gewoon hoe het gaat. De pre-historische gedachte is dus vooral dat vrouwen losbandig kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En deze mannen die dat wensen? De 'mannelijke jeugd' gedraagt zich ook niet meer losbandig? Of hoe moet ik dat zien?
Hoe kom je toch aan al die 'wijsheid'? Vraag je dat ook werkelijk aan jonge mensen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:09 schreef einzeinz het volgende:
Sowieso is dat rondneuken wel iets meer iets van vrouwen dan mannen (merk ik).
Je bedoeld dat mannen het 'vroeger'goedvonden dat vrouwen losbandig waren en dat nu niet meer goed vinden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Die gedragen zich nog wel losbandig en vinden dat normaal. Ik keur het niet goed, ik vertel gewoon hoe het gaat. De pre-historische gedachte is dus vooral dat vrouwen losbandig kunnen zijn.
Dat vrouwen stoppen met dat losbandige leven.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat mannen het 'vroeger'goedvonden dat vrouwen losbandig waren en dat nu niet meer goed vinden.
Je zegt dus dat mannen zijn gaan meten met 2 maten en voor een ander willen bepalen? Wat een ontwikkeling dan. Waar gaat dit heen?
Waarom niet alletwee?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Dat vrouwen stoppen met dat losbandige leven.
Ik merk dat dan weer niet. Ik merk als vrouw zijnde juist dat er vaak (getrouwde) mannen zijn die me proberen te versieren. Jij zult dat als man wss ook niet vaak 'opmerken' denk ik dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:09 schreef einzeinz het volgende:
Sowieso is dat rondneuken wel iets meer iets van vrouwen dan mannen (merk ik).
Hoe dan? Door ze meer in de gaten te houden? Niet meer zelfstandig er op uit te laten gaan? Want hoe bereik je zoiets? Of is het genoeg dat mannen dat 'graag willen'?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Niemand meer dus...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hoe dan? Door ze meer in de gaten te houden? Niet meer zelfstandig er op uit te laten gaan? Want hoe bereik je zoiets? Of is het genoeg dat mannen dat 'graag willen'?
En als dat voor mannen niet opgaat, met welke vrouwen kunnen die dan nog losbandig doen?
Geldt dit eigenlijk ook voor mannen met een hoge bodycount?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok, eind goed al goed dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:59 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Dan moet je beter lezen, daar heb ik ook een post aan gewijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergroot nu 1 of 2 opmerkingen, maar de onderliggende problemen waarbij de vriendin van TS dus blijkbaar niet de waarheid sprak en het feit dat de intimiteit nog steeds een issue is EN het feit dat zij nog met die gozer contact heeft (zogenaamd over zijn relatie met haar vriendin), daar hoor ik je totaal niet over.
Dat zijn de echte issues hier.
Ja, als hij zelf niet veel ervaring heeft, dan is zo'n geroutineerde dame niks voor hem.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zoals ik mij goed kan herinneren heeft hij maar 1 partner/relatie voor haar gehad.
Mss dat hier ook een deel van het probleem in zit..
De meeste losbandige mensen worden daar niet heel gelukkig van.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Alpha male vs beta male. Ik zeg niet dat het altijd zo zwart/wit is maar in dit geval wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist weinig geneukt of mogelijkheid tot. Toch apart dat zo'n vrouw bij dergelijk type belandt. Dan gaat je poes toch op een gegeven moment jeuken naar een wat zelfverzekerde man.
Daarom zal hij die andere kerel ook niet mogen. Hij is wellicht alles wat hij niet is en ziet dat zijn chick daar wel een natte flamoes van krijgt.
Vraagje: je zet 'liefde' neer alsof het iets mèh is (zal wel niet de bedoeling zijn). Maar was die relatie wel een succes geworden als ze bij jou ook porno had kunnen bieden? Had je dan geen last van haar verleden en omstaanders gehad?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:51 schreef Woodiewoodie het volgende:
Het is ook normaal dat vrouwen niet begrijpen wat TS zo dwars ligt. Mannen denken anders. Instinctief hebben wij een ander idee over seks. Ikzelf had vroeger lang een relatie met een vrouw die voor mij gigantisch veel seks had gehad. Ook vaak trio'tje met dr zatte kop, pijpen voor een verjaardag of een weddenschap en dat soort scenario's. Bij mij was die dan ook plots gekalmeerd want dat was "anders" bij mij. Plots was het "liefde" en daarvoor was het gewoon keiharde porno. Dat krenkt je ego keihard. En ja, de mannen die haar gehad hebben voel je zo op je neerkijken en mensen roddelen daarover en jij bent de loser. Dat is gewoon de realiteit.
Lang kapot van geweest maar na die relatie heb ik me serieus herpakt, aan mijn zelfzekerheid gewerkt en gezorgd dat ik ook een van die mannen aan de andere kant was. Een koppel tegenkom waarvan de vrouw mij eens gepijpt heeft op de plee, dan denk ik daar ook de hele tijd aan terug. En ja dan denk ik ook soms aan die man en denk ik "je zou eens moeten weten". Dat is gewoon de natuur, hoe hard het ook suckt.
Laat me raden: dit zijn weer eens statistieken over de VS? Ik raad een ieder aan dit rapport te lezen over de Nederlandse situatie: https://rutgers.nl/onderzoeken/seks-onder-je-25e/quote:
Normaal vermeld ik dat maar gezien er groot WAPO onder staat leek me dat wel duidelijk. Maar thanks, met dat rapport ben je wel even zoet. Wel jammer dat de (voor mij) interessantere gegevens (hfdst.4) zelf uit de grafiekjes herleid moeten maar niet altijd kunnen worden en waar wel, niet met het verleden vergeleken worden, het de laatste 5 jaar niet kent, en waar er wel vergeleken wordt er een relatief korte periode (12-17) gedekt wordt. Duidelijk is wel dat de trend zoals in de WAPO-grafieken niet terug te zien is in NL.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me raden: dit zijn weer eens statistieken over de VS? Ik raad een ieder aan dit rapport te lezen over de Nederlandse situatie: https://rutgers.nl/onderzoeken/seks-onder-je-25e/
Er staan allerlei interessante bevindingen in, bijvoorbeeld dat laagopgeleide meiden vroeger aan seks beginnen maar ook eerder settelen en daardoor effectief minder sekspartners hebben dan hoogopgeleide meiden. En: jongens hebben vaker een dubbele moraal dan meiden als het gaat om aantal sekspartners, vooral Surinaamse en Antilliaanse jongens.
Ze zocht een beta mannetje om een kind mee te krijgen en op te voeden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uuh, nee… Ik heb in m’n jonge jaren heel wat dames mogen beminnen, betaald of onbetaald. Inmiddels al bijna 30 jaar getrouwd en nooit geen behoefte meer aan gehad.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geldt dit eigenlijk ook voor mannen met een hoge bodycount?
Dus dat telt voor geen enkele man?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:14 schreef Bins het volgende:
[..]
Uuh, nee… Ik heb in m’n jonge jaren heel wat dames mogen beminnen, betaald of onbetaald. Inmiddels al bijna 30 jaar getrouwd en nooit geen behoefte meer aan gehad.
Ik kan uiteraard niet voor anderen spreken. In mijn geval en de meeste mannen van mijn vroegere vriendenkring zijn -naar mijn weten- écht wel monogaam gebleven. Ik ben er natuurlijk niet bij, maar de meeste huwelijken houden nog steeds stand….quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus dat telt voor geen enkele man?
Alleen voor vrouwen?
(ik weet dat dit de opzet niet was van je antwoord)
Jeugdige losbandigheid zegt niets over de mate waarin iemand loyaal is richting de partner.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:14 schreef Bins het volgende:
[..]
Uuh, nee… Ik heb in m’n jonge jaren heel wat dames mogen beminnen, betaald of onbetaald. Inmiddels al bijna 30 jaar getrouwd en nooit geen behoefte meer aan gehad.
Daar zijn sommigen hier het blijkbaar niet mee eens. Eens een snol altijd een snol.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jeugdige losbandigheid zegt niets over de mate waarin iemand loyaal is richting de partner.
Exact dit dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:15 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Daar zijn sommigen hier het blijkbaar niet mee eens. Eens een snol altijd een snol.
En er zijn ook best veel mannen die vreemdgaan als ze de kans krijgen. Denk zelf dat er meer mannen zijn die dat (zouden) doen dan vrouwen maar dat is puur 'onderbuik'. Kom zelf uit een 'horecaomgeving' en heb veel gezien op dat gebied.
Niet dat ik het tegenovergestelde bewezen heb gezien, maar is dit wel eens onderzocht? Er zijn wel wat (dubieuze) studies die het aantal bedpartners hebben gecorreleerd met kans op scheiden, maar dat is niet helemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:51 schreef Seven. het volgende:
Jeugdige losbandigheid zegt niets over de mate waarin iemand loyaal is richting de partner.
Zoals ik eerder al schreef lijkt er wel degelijk een verband te zijn tussen jeugdige losbandigheid en loyaliteit aan een partner, maar dan anders dan je zou verwachten: wie op jongere leeftijd meer sekspartners heeft, gaat eerder een langdurige relatie aan en heeft uiteindelijk effectief minder sekspartners. Dat hangt samen met opleidingsniveau: hoogopgeleiden beginnen later aan seks maar hebben uiteindelijk meer sekspartners.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niet dat ik het tegenovergestelde bewezen heb gezien, maar is dit wel eens onderzocht? Er zijn wel wat (dubieuze) studies die het aantal bedpartners hebben gecorreleerd met kans op scheiden, maar dat is niet helemaal hetzelfde.
Zeker weten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus dat telt voor geen enkele man?
Alleen voor vrouwen?
(ik weet dat dit de opzet niet was van je antwoord)
En toch denk ik niet dat dit DE realiteit is wat je hier schetst. Dat de mannen die haar gehad hebben op jou neerkijken zit puur in jouw hoofd want hoe kunnen die weten dat het met jou niet 'porno' is?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:51 schreef Woodiewoodie het volgende:
Het is ook normaal dat vrouwen niet begrijpen wat TS zo dwars ligt. Mannen denken anders. Instinctief hebben wij een ander idee over seks. Ikzelf had vroeger lang een relatie met een vrouw die voor mij gigantisch veel seks had gehad. Ook vaak trio'tje met dr zatte kop, pijpen voor een verjaardag of een weddenschap en dat soort scenario's. Bij mij was die dan ook plots gekalmeerd want dat was "anders" bij mij. Plots was het "liefde" en daarvoor was het gewoon keiharde porno. Dat krenkt je ego keihard. En ja, de mannen die haar gehad hebben voel je zo op je neerkijken en mensen roddelen daarover en jij bent de loser. Dat is gewoon de realiteit.
Lang kapot van geweest maar na die relatie heb ik me serieus herpakt, aan mijn zelfzekerheid gewerkt en gezorgd dat ik ook een van die mannen aan de andere kant was. Een koppel tegenkom waarvan de vrouw mij eens gepijpt heeft op de plee, dan denk ik daar ook de hele tijd aan terug. En ja dan denk ik ook soms aan die man en denk ik "je zou eens moeten weten". Dat is gewoon de natuur, hoe hard het ook suckt.
Ik herken dat ook wel als iemand die door alle niveau's is gefietst. Toen ik uiteindelijk op het wo kwam zag ik mensen zich op dit vlak gedragen zoals ik gewend was van lageropgeleiden toen ik vijf jaar jonger was, terwijl de laatstgenoemde het ondertussen hadden over kinderen, hypotheek, etc.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Zoals ik eerder al schreef lijkt er wel degelijk een verband te zijn tussen jeugdige losbandigheid en loyaliteit aan een partner, maar dan anders dan je zou verwachten: wie op jongere leeftijd meer sekspartners heeft, gaat eerder een langdurige relatie aan en heeft uiteindelijk effectief minder sekspartners. Dat hangt samen met opleidingsniveau: hoogopgeleiden beginnen later aan seks maar hebben uiteindelijk meer sekspartners.
Er valt wel wat af te dingen op deze bevinding, bijvoorbeeld omdat het onderzoek naar een beperkte leeftijdsgroep is uitgevoerd. Maar het komt ook overeen met mijn eigen observaties: in het dorp zijn veel jongeren vroeg seksueel actief, hebben eerder een vaste baan, trouwen jonger, krijgen eerder kinderen. Wie gaat studeren heeft over het algemeen langer een vrijere periode. Andere statistieken bevestigen dit beeld, bijvoorbeeld gegevens over de gemiddelde leeftijd waarop mensen kinderen krijgen.
Dit is misschien niet precies wat je bedoelt met “loyaliteit aan een partner”, maar het zijn wel indicatoren.
Ik vind het geen probleem als ze met veel mannen seks heeft gehad, maar het is wel prettig als dat een beetje abstract blijft allemaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ben nu ook wel benieuwd hoe de mannen hier daar over denken.
Ik kijk niet neer op mannen met wiens vriendin ik eenmalig of enkele keren seks heb gehad. Ik voel me ook niet ondergeschikt aan mannen die dat hebben gehad met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En toch denk ik niet dat dit DE realiteit is wat je hier schetst. Dat de mannen die haar gehad hebben op jou neerkijken zit puur in jouw hoofd want hoe kunnen die weten dat het met jou niet 'porno' is?
En dat je later denkt 'je zou eens moeten weten'. Wie zegt dat die betreffende man het niet weet.
Deze dingen gebeuren voornamelijk in jouw hoofd. Er zullen ook zeker wel meer mannen zijn die net zo denken als jij maar zeker niet alle mannen.
Ben nu ook wel benieuwd hoe de mannen hier daar over denken.
Zelf was ik niet echt het losbandige type en noemden ze mij daarom in mijn vriendenkring 'de ijskoningin'. Vond ik zelf heel erg grappig. Alle mannen, jongens eigenlijk nog toen, in mijn omgeving toen hebben een poging gewaagd.
Dat klopt voor Nederlands vrouwen niet. Relaties tussen hoogopgeleiden resulteren minder vaak in scheiding dan relaties tussen laagopgeleiden. Het verschil tussen hoogopgeleide en laagopgeleide vrouwen is wel wat kleiner dan tussen hoogopgeleide en laagopgeleide mannen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:53 schreef Akathisia het volgende:
Ik weet (weermaals uit de VS) dat hoogopgeleiden vrouwen in ieder geval eerder een scheiding initiëren. Dat kan weer te maken hebben met een groter stukje onafhankelijkheid (hoger inkomen), en diezelfde vrijheid schept allicht ook de vrijheid om elders te kijken.
Bovendien betekent het initiëren van een scheiding niet automatisch dat dat is om verder te kijken wat betreft mannen. Het verbreken van een huwelijk gaat er in eerste instantie om dat een relatie die niet meer naar wens werkt beëindigd wordt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klopt voor Nederlands vrouwen niet. Relaties tussen hoogopgeleiden resulteren minder vaak in scheiding dan relaties tussen laagopgeleiden. Het verschil tussen hoogopgeleide en laagopgeleide vrouwen is wel wat kleiner dan tussen hoogopgeleide en laagopgeleide mannen.
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)elaties/3-resultaten
Het lijkt me tamelijk essentieel wat de reden was dat die vriendin eerder ruigere seks had. Als dat was omdat ze toen een laag zelfbeeld had, dan is het niet bepaald iets als voormalig sekspartner om trots op te zijn. Er zijn ongetwijfeld mannen die dat wel zijn, maar dat lijkt me veelal een bepaald type man (macho, negatief beeld van vrouwen, dubbele moraal).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op mannen met wiens vriendin ik eenmalig of enkele keren seks heb gehad. Ik voel me ook niet ondergeschikt aan mannen die dat hebben gehad met mijn vriendin.
Echter weet ik wel dat dit idee voorkomt en hardnekkig aanwezig kan zijn. Stel nou dat ik erachter zou komen dat iemand met wie ik best ruige seks had nu samen is met iemand bij wie ze dat allemaal niet wil, omdat dat anders is, dan kan ik me voorstellen dat het gevoel van winst en dominantie toch zou spelen, ondanks dat ik er rationeel niet achter sta. Rationeel zou ik het nog steeds zielig vinden voor die man en blij zijn dat ik haar nog in een andere situatie ontmoet heb.
Als ik in de situatie zat van mijn vriendin die voor onze relatie veel verder ging in seksuele handelingen, dan zou ik dat jammer vinden, oneerlijk en de gedachte dat ik minder ben dan de mannen voor mij zou waarschijnlijk wel vaker terugkomen. Het bespreken met vrienden zou ik ook niet makkelijk vinden, omdat het beschamend zou zijn.
Ik durf niet te zeggen of dat natuur is, maar ik kan me daar niet zo makkelijk overheen zetten. Deels heb ik ook gewoon moeite met begrijpen waarom je buiten een relatie verder zou gaan, want ondanks dat ik ook wel ruige seks en gekke ervaringen heb met onenightstands ben ik juist gewend om in een omgeving van vertrouwen veel verder te gaan dan bij iemand waarvan je niet weet wat die fijn vindt en kan hebben.
Dat ze liegt is een issue. Dan snak ik bij TS. Ook dat ze nog steeds contact met gozer heeft is ook een rode vlag want wat moet je en wat wil je nog met hem...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat hij een man is, en zijn issue vooral is 'anderen mochten hun purperen ridder voorbij de huig van mijn vriendin wrikken' bij wijze van, maar ik mag helemaal niets. Dat stoort hem, vooral omdat daar mensen bij zitten die hij kent. Dat stoort hem.
Maar vervolgens komt er steeds meer informatie boven water, en waar hij het seksuele een issue vindt, blijkt dat er iets gaande is waar hij zich veel drukker over zou moeten maken dan dat. Ik denk dat TS zich dat niet heeft gerealiseerd toen hij dit topic opende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |