Ik ga goed op deadlines. Dus zal wel net op het nippertje op tijd klaar zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik dacht ik wacht even op je bloempotje om Augustus af te ronden, maar zal alvast wat posten
"Dit is mijn AAAAAKruidenrekje"quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Maar verder heb ik nog geen idee wat je er wel mee kan.
Amazing kruidenrekjequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Dit is mijn AAAAAKruidenrekje"
Ik heb er ook alleen maar op geklikt omdat ik zo snel even niets weet voor herfst. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Dieren stond er eigenlijk alleen maar in omdat het in m'n hoofd al bijna Oktober (dierendag) was![]()
Een herfstegel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er ook alleen maar op geklikt omdat ik zo snel even niets weet voor herfst. Maar wie weet.
Correct.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een soort strandbeest.Maar die heeft Zwab al geloof ik.
Ah ja. Herfstkleuren. Mijn sterke kant.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:39 schreef essnhills het volgende:
Herfst kun je toch juist alle kanten mee op?
Iets maken met herfstkleuren, iets warms, iets voor herfststormen, iets voor regen, iets met eten/kruiden die bij de herfst horen..
Ideaal voor jou, gewoon alles grijstintenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah ja. Herfstkleuren. Mijn sterke kant.
Zwartwitfoto van een dennenappel. Done. Op naar November.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ideaal voor jou, gewoon alles grijstinten
Ik vind het wel leuk als je onderwerpen hebt waar je alle kanten mee op kunt. Zelfs met 'planten' hadden we al zoveel verschillende dingen uiteindelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:39 schreef essnhills het volgende:
Herfst kun je toch juist alle kanten mee op?
Wowquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ah kut, ik ging een van mijn potten even testen voor de plant die ik in gedachten had, nog zonder plastic erin enzo. Ik had gevlochten om een binnenpot die een maatje groter was dan die erin moest maar kennelijk mag je dus wel twee maten groter daarvoor pakken. Dus nu past mijn plantje niet.
En er schoot ook nog afwerking los. Misschien een ander plantje erin zetten als ik deze er ooit nog uitkrijg. Of bij deze de binnenpot wat bijknippen. Morgen maar even kijken maar ik baal wel.
[ afbeelding ]
Ja maar je ziet toch de binnenpot en dat vind ik niet mooi. Dit is trouwens de kleine, de grote is al in gebruik en maak ik later nog een foto van. Maar hoe het materiaal eruit ziet vind ik wel heel mooi. Dat grijs met heel subtiel wat kleur erin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WowMoest even goed kijken.. het leek op riet maar ik wist dat je krantenpapier gebruikt had. Super tof
En wat een werk. Ziet er toch goed uit verder?
Ja ik zie wat je bedoelt met de pot, maar dat stoort me zelf niet zo erg moet ik zeggen. De aandacht gaat direct naar de buitenpot omdat die er zo mooi uitziet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar je ziet toch de binnenpot en dat vind ik niet mooi. Dit is trouwens de kleine, de grote is al in gebruik en maak ik later nog een foto van. Maar hoe het materiaal eruit ziet vind ik wel heel mooi. Dat grijs met heel subtiel wat kleur erin.
Ja maar als ik een beetje uitschiet bij het watergeven loopt het er niet langs naar beneden zeg maar. En dit plantje is ook wel een beetje op. Dus ik denk dat ik gewoon een ander plantje nodig heb.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zie wat je bedoelt met de pot, maar dat stoort me zelf niet zo erg moet ik zeggen. De aandacht gaat direct naar de buitenpot omdat die er zo mooi uitziet.
Oh, hij is wel leuk geworden zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ah kut, ik ging een van mijn potten even testen voor de plant die ik in gedachten had, nog zonder plastic erin enzo. Ik had gevlochten om een binnenpot die een maatje groter was dan die erin moest maar kennelijk mag je dus wel twee maten groter daarvoor pakken. Dus nu past mijn plantje niet.
En er schoot ook nog afwerking los. Misschien een ander plantje erin zetten als ik deze er ooit nog uitkrijg. Of bij deze de binnenpot wat bijknippen. Morgen maar even kijken maar ik baal wel.
[ afbeelding ]
Dit is de kleine he? Nee, ik ben niet tevreden en heb net iets anders bedacht. Dus als ik er morgen nog steeds voor ben, dan ga ik de afwerking lospeuteren (Want daar zit het probleem, de staande stokjes heb ik bij deze met dubbel papier gedaan, daardoor is hij qua vlechten inderdaad netter, zoals ik al dacht) maar de afwerking gewoon mega kut en dik.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, hij is wel leuk geworden zo.
Oke, ben benieuwd. Maar verlies niet de lol er in door perfectionisme hé?quote:Op zondag 27 augustus 2023 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is de kleine he? Nee, ik ben niet tevreden en heb net iets anders bedacht. Dus als ik er morgen nog steeds voor ben, dan ga ik de afwerking lospeuteren (Want daar zit het probleem, de staande stokjes heb ik bij deze met dubbel papier gedaan, daardoor is hij qua vlechten inderdaad netter, zoals ik al dacht) maar de afwerking gewoon mega kut en dik.
Maar denk dat ik een leuke oplossing weet.
Wil je langs de rand van je bord tekenen of meteen snijden? Want is aftekenen langs het bord en dan met de hand voorzichtig een kleinere cirkel tekenen met de tekening van het bord als referentie niet een optie? Als je echt niets hebt met de juiste afbeelding.quote:Je weet geen oplossing voor mijn middelpunt probleem?
Als Oktober maar Halloween isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat wordt het thema voor September knutselaars?
[poll=6064]
Ik weet echt niks, ik wil Herfst als thema want dan kan ik pompoenen hakenquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht eerst: Oh ik hoop niet dat het dieren wordt, want ik weet niks. Maar inmiddels heb ik meerdere ideeen
Pompoenknuffel haken voor je imaginary hond?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet echt niks, ik wil Herfst als thema want dan kan ik pompoenen haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |