Het moet binnen 90 seconden, en tijdens het bouwen die schijf recht houden, dat is blijkbaar lastiger dan het lijkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? wat raar dat Mirthe en Isaac dit dus niet kunnen. Lijkt wel of ze te ongeduldig zijn.
Of zit er een tijdslimiet aan vast?
Maar goed. Boeien. Het gaat maar om eten.
Misschien is het geluk. Het is ook maar een momentopname.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien is de truc zorgvuldigheid. Elk bordje en kommetje precies boven elkaar.
Dat zou de reden kunnen zijn dat Erik dit kan.
Ik denk dat Jappie te klein is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch niet zo simpel als we dachten hier..![]()
Ik gok zomaar dat Japie het gaat redden...![]()
Oeps, bril te groot voor zijn kleine hoofdje.
En beentjesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano dekt zich alvast in door tegen Imadiddin te zeggen dat hij het ook moet kunnen pakken omdat hij lange armen heeft, net zoals Bern....... ja en daarmee zichzelf vast schoonpraten omdat hij korte armpjes heeft zeker.....!
🤣🤣quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef lojanda het volgende:
Jasper nu.. als dat maar goed gaat. Dat setje borden en schaaltjes weegt zwaarder dan hemzelf..
Dat dacht ik ook directquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano dekt zich alvast in door tegen Imadiddin te zeggen dat hij het ook moet kunnen pakken omdat hij lange armen heeft, net zoals Bern....... ja en daarmee zichzelf vast schoonpraten omdat hij korte armpjes heeft zeker.....!
Of ze kunnen écht nix meer die luie sodemietersquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:04 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch niet zo simpel als we dachten hier..![]()
Ik gok zomaar dat Japie het gaat redden...![]()
Oeps, bril te groot voor zijn kleine hoofdje.
En hij kan niet bij het bord waar alles opstaat.
O, echt, dus niet gered?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Applause.. viel om binnen de 5 sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |