Wat een verschil! Fijn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
9.4bij katten willen ze tussen de 6 en 8 zitten dus we gaan de goede kant op.
Afgelopen weken was het 33+, 25 en 20.
Zondag weer meten.
Wat een fijn berichtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
Zondag weer meten.
Dit kan niet in de kledingbakquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je een dekbed/kussens weg doet omdat het niet meer kan, gooi je het dan alsnog in de reshare bak? Verkopen zij ook geen reststromen?
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dit kan niet in de kledingbak
Vloerbedekking: matten, tapijt (hoort bij het grofvuil)
Matrassen, kussens en dekbedden (hoort bij het grofvuil)
Natte kleding, textiel en schoenen (eerst laten drogen)
Kleren met verf- of olievlekken (bij het restafval)
Vulling van kussens of speelgoed; breigaren (bij het restafval)
Helaas...
Sorry, dit was niet de Reshare container van het Leger des heils maar een andere.quote:
O... Hm. Hm. Ok.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:36 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Sorry, dit was niet de Reshare container van het Leger des heils maar een andere.
Die van Reshare mogen dekbedden wel in, maar kussens niet
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een goed nieuws @:Sarabi! Enorm verschil met de metingen hiervoor!
Ja, was wel even een opluchting.quote:
Bij ons zamelen ze donsdekbedden apart in. Dat wordt wel recyceld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je een dekbed/kussens weg doet omdat het niet meer kan, gooi je het dan alsnog in de reshare bak? Verkopen zij ook geen reststromen?
Wat fijn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
Zondag weer meten.
Kip?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze eigenlijk met smell-o-vision moeten delen.
Traditioneel Baskische variant is een kiooenstoofpot met bot in een tomatensaus, met gerookte pepers en saffraan.
Ik doe hem zonder saus maar met half gedroogde tomaatjes en botloze kippendij gemarineerd met gerookte pepers, saffraan, knoflook (gekookt in water met ook de laurier, en dat is de basis van de marinade) en geraspte ui.
typo, fixed. Dij. Straks de oven in, op het laatst de gasbrander er over voor 'wok hei' / bbq-smaak.quote:
Leuk! Wat gaan ze ermee doen? Een afhaal-Lof der Zoetheid?quote:
Ja, Lof had natuurlijk op het laatst twee vestigingen, het afhaalloket en het restaurant. En dit meer zoals de afhaallokatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk! Wat gaan ze ermee doen? Een afhaal-Lof der Zoetheid?
Lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, Lof had natuurlijk op het laatst twee vestigingen, het afhaalloket en het restaurant. En dit meer zoals de afhaallokatie.
Omdat het in dezelfde smaakhoek zit als vanille, en voor de bakkerij vanille een tijdlang onbetaalbaar was, en we afhankelijk van baksel saffraan of tonka gebruikten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
Ow ik vergat in de vorige bijleesreactieposts nog hoe onmeunig goooorrrr ik saffraan vind en dat ik niet begrijp dat er posters zijn die ikweetnietmeerwat substitueerden met saffraan want WAAAAROOOOMMMM???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |