Ja, daarom schreef ik ook:quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh maar op zo'n scan kun je ook zien waar het ongeveer zit. Dus dan kun je gericht snijden.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Als ze het pakket gescand zouden hebben en dan iets verdachts aangetroffen zouden hebben, dan zou ik er niet meteen op een botte manier een mes inzetten.
Ik weet het en dat is simpel. Die hele bakplaat invetten met groene zeep (die dikke uit een emmertje) en evt je hele oven een schaaltje ammoniak erbij 24 uur laten en je poetst het zo weer schoonquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:24 schreef Kreator het volgende:
Weet iemand hier hoe dit heet anders dan 'ovenschaal' , of het schoon te maken is en zo nee zou er ergens een website zijn waar je die dingen kunt kopen? Moet zeggen dat het wel een erg afwijkende maat van een oude mega grote Italiaanse oven is.
[ afbeelding ]
Wetten hebben zelden te lijden van reorganisaties. Het (gebrek aan) recht op schadevergoeding volgt uit de wet, niet uit de organisatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uit 2011. Dat is al minstens drie reorganisaties geleden![]()
Het is maar de vraag (ik weet het ook niet) of ze nog hetzelfde handelen.
Hoewel ik dat met controleren van de genoemde pododingest wel verwacht, dat klinkt vrij ondoenlijk.
Geiler. Ik moet een bed met opbergruimte en dan niet kleine kutlaatjes, maar met een groot gat, dus zo'n kreng dat met zo'n gasliftveerding omhoog dingest. Daar kan ik er sowieso amper van vinden. En die allemaal met stoffe bekledingquote:
Probeer hier aan te komen. https://prowin.nl/nl/product/oven-und-grillreinigerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:34 schreef Kreator het volgende:
Oja. Bakplaat. Klinkt logisch.
Hg ovenreiniger helpt wel iets maar niet echt.
30 euroquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Probeer hier aan te komen. https://prowin.nl/nl/product/oven-und-grillreiniger
Werkt geweldig
Niet heel goed nieuws.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik zag allemaal mogelijkheden op pinterest voor zo’n ding dus uitproberen maar.
Jullie straks succes![]()
Smerig spul, gebruik dat alleen met handschoenen en beschermbrilquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Probeer hier aan te komen. https://prowin.nl/nl/product/oven-und-grillreiniger
Werkt geweldig
Nachtje in de groene zeep zetten?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:34 schreef Kreator het volgende:
Oja. Bakplaat. Klinkt logisch.
Hg ovenreiniger helpt wel iets maar niet echt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nachtje in de groene zeep zetten?
Werkt uitstekend.quote:
Even een dikke virtuele knuffelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet heel goed nieuws.
Afwijkingen gevonden, mri nodig voor verder onderzoek.
Ja dat had ik al voorgesteld maar met een bakkie ammonia erbijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Werkt uitstekend.
Ik ken de spullen uit de Prof Keuken, die werken snel, maar is ook enorme troep.
Ik doe ook al zo’n 10 jaar met een fles. Oven, magnetron, ovenschalen, bakplaten, van alles en nogwatquote:
Ja, en keukendeur openquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Smerig spul, gebruik dat alleen met handschoenen en beschermbril
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe ook al zo’n 10 jaar met een fles. Oven, magnetron, ovenschalen, bakplaten, van alles en nogwat
Oh bahquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet heel goed nieuws.
Klopt ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah
Knuffel voor jullie beiden. G is toch geen "fan" van een mri, kan hij nu ook weer ergens anders terecht?
Nog beter, en in de oven en de deur dicht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had ik al voorgesteld maar met een bakkie ammonia erbij
He gadverdamme, sterke voor G.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet heel goed nieuws.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:33 schreef Soury het volgende:
Ik weet het en dat is simpel. Die hele bakplaat invetten met groene zeep (die dikke uit een emmertje) en evt je hele oven een schaaltje ammoniak erbij 24 uur laten en je poetst het zo weer schoon
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet heel goed nieuws.
Ik doe mijn rook oven ermee die is als nieuwquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]deze user weet. Evt herhalen na afwassen van zeep en onbevredigend resultaat.
Mooi klote. Sterkte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet heel goed nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |