Het is echt wel heel sneu allemaal ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat droog is jonge.
Ik loop in de stralende zon.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat droog is jonge.
Ik heb beidequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt wel heel sneu allemaal ja.
Ik probeer er niet mee bezig te zijn. Ik hoef niet te fietsen, heb geen hond, etc. Dus makkelijk. Maar ik heb ook wel dingen te doen buiten dus ik begin ook wel licht gefrustreerd te worden nu.
Ging supergoed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:49 schreef Tuindier het volgende:
Waren de 25 pizzas wel gelukt? of soep geworden?
Had je genoeg werkruimte of deed je het in batches?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Lonaa het volgende:
Ging supergoed.Was beetje uitproberen want alles was onhandig, maar ik was aangenaam verrast door het resultaat.
Eh, ik was er vanuit gegaan dat je via de computer ging teamenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je genoeg werkruimte of deed je het in batches?
En mensen van de slowchat: Teams moet je installeren op je telefoonDat deed ik dus 3 minuten voor de vergadering begon.
Geen webcam op deze en geen zin om in de bibliotheek te gaan zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Eh, ik was er vanuit gegaan dat je via de computer ging teamen
4 soorten, 6 tegelijk in de oven, in een thermobox die niet helemaal afsluit, naar locatie brengen, op platte schaal op chafing dish leggen zonder af te dekken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je genoeg werkruimte of deed je het in batches?
En mensen van de slowchat: Teams moet je installeren op je telefoonDat deed ik dus 3 minuten voor de vergadering begon.
Klinkt efficiënt!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef Lonaa het volgende:
4 soorten, 6 tegelijk in de oven, in een thermobox die niet helemaal afsluit, naar locatie brengen, op platte schaal op chafing dish leggen zonder af te dekken.
Ah, ik deed dat zo min mogelijk per telefoon (tenzij geen beeld nodig)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen webcam op deze en geen zin om in de bibliotheek te gaan zittenDus ik dacht even makkelijk met mijn telefoon op de bank te kunnen Teamsen.
Ik vond het ook niet zo lekker werken met de telefoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, ik deed dat zo min mogelijk per telefoon (tenzij geen beeld nodig)
Ik Team de hele dag op m'n telefoon. Ook als ik op kantoor zitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen webcam op deze en geen zin om in de bibliotheek te gaan zittenDus ik dacht even makkelijk met mijn telefoon op de bank te kunnen Teamsen.
Je bent naar dat festival? Las al op Topagrar dat een aantal boeren het er maar druk mee had en dat sommigen hun erf maar hadden opgesteld voor campers en caravans.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:00 schreef Barreltje het volgende:
Groeten uit noord Duitsland....
[ afbeelding ]
Met je tijd meegaan, menselijke controle van je defect kost meer dan dat stomme rotkussentje. Vraag me wel af hoe vaak je zoiets achter elkaar kunt doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Tijdje terug een kussentje besteld via Amazon UK, wordt net zonder aankondiging daarvan bezorgd door DHL.
Het zat verpakt in zo'n plastic transport zak die aan de achterkant over de volle breedte open gesneden was en daarna weer provisorisch aan elkaar geplakt is met tape. Kennelijk vertrouwde de douane het vierkante, zachte pakket niet of zo.
Ze hebben echter niet alleen de verpakking open gesneden, ook door de hoes van het kussen zelf is deels het mes gegaan...
Klacht indienen dus via de website.
Na het beschrijven (zonder inmiddels wel al gemaakte foto's) en indienen van het euvel kwam meteen de melding in beeld dat retourzending niet nodig was en dat het totale bedrag (rond de 25 euro, incl. verzending) meteen overgemaakt wordt.
Nette afhandeling, maar toch wel bizar dat je je geld terugkrijgt zonder dat je enig bewijs hoeft te leveren of het artikel terug moet sturen. Kennelijk is het retourneren er van en de administratieve afhandeling voor hen duurder dan de verkoop af te boeken als 'defect geleverd'...
Klantenservice is gewoon erg goed bij amazon. Ben niet voor niets al klant bij ze sinds ze bestaanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Tijdje terug een kussentje besteld via Amazon UK, wordt net zonder aankondiging daarvan bezorgd door DHL.
Het zat verpakt in zo'n plastic transport zak die aan de achterkant over de volle breedte open gesneden was en daarna weer provisorisch aan elkaar geplakt is met tape. Kennelijk vertrouwde de douane het vierkante, zachte pakket niet of zo.
Ze hebben echter niet alleen de verpakking open gesneden, ook door de hoes van het kussen zelf is deels het mes gegaan...
Klacht indienen dus via de website.
Na het beschrijven (zonder inmiddels wel al gemaakte foto's) en indienen van het euvel kwam meteen de melding in beeld dat retourzending niet nodig was en dat het totale bedrag (rond de 25 euro, incl. verzending) meteen overgemaakt wordt.
Nette afhandeling, maar toch wel bizar dat je je geld terugkrijgt zonder dat je enig bewijs hoeft te leveren of het artikel terug moet sturen. Kennelijk is het retourneren er van en de administratieve afhandeling voor hen duurder dan de verkoop af te boeken als 'defect geleverd'...
Niet te vaak, ze zijn ook daar erg scherp op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Met je tijd meegaan, menselijke controle van je defect kost meer dan dat stomme rotkussentje. Vraag me wel af hoe vaak je zoiets achter elkaar kunt doen.
Ik dacht dat dat iets van de jaren 80/90 wasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom hebben alle bedden tegenwoordig ombouw en hoofdbord van stof? Ik viiiiiiiind me dat toch smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |