De 10 mooiste (al zijn er ook andere lijstjes met andere stations in de top 10)quote:
Moet je maar niet in een rode jurk gaan paraderen ....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
@:Chufi,
doen ze dit vaker?
https://www.ad.nl/video/p(...)lamencoparade-391009
Wel een gevalletje van, WHOOPSSSSSSSSS
Groningen staat er niet tussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 10 mooiste (al zijn er ook andere lijstjes met andere stations in de top 10)
https://www.metronieuws.n(...)-stations-nederland/
Nee wel een grotequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ken je dat liedje "op een mooie paddenstoel" ?
Ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee wel een grote
Rood met witte stippen?
Oh echt, zo maar eens ff luisteren danquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Zelfde melodie als "op een klein stationnetje"
Je kunt het toch zelf zingen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, zo maar eens ff luisteren dan
Dom foutjuhquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
@:Chufi,
doen ze dit vaker?
https://www.ad.nl/video/p(...)lamencoparade-391009
Wel een gevalletje van, WHOOPSSSSSSSSS
Goeie bak welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 10 mooiste (al zijn er ook andere lijstjes met andere stations in de top 10)
https://www.metronieuws.n(...)-stations-nederland/
Ik nie snap nie ,quote:
Zit er voorlopig niet voor me in om weg te gaanquote:
Oh.. te druk met werk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit er voorlopig niet voor me in om weg te gaan
Ik ben zo blij dat hier geen apen wonen. Wat een kutbeesten zijn dat. Ik snap werkelijk niet dat mensen dat leuk vinden. Ze jatten alles wat los en vast zit. Gooien met poep en klauwen je open.quote:
Wordt al bijna 75 jaar niet meer gebruikt.quote:
Wiequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eorth al bijna 75 jaar niet meer gebruikt.
Een groep apen tegenover je kan best intimiderend zijn. Het zijn inderdaad niet zulke lieverds.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hier geen apen wonen. Wat een kutbeesten zijn dat. Ik snap werkelijk niet dat mensen dat leuk vinden. Ze jatten alles wat los en vast zit. Gooien met poep en klauwen je open.
Momenteel niet druk genoeg, dus tijd is er welquote:
Nja geld moet er ook voor hebben, kost best wel wat..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Momenteel niet druk genoeg, dus tijd is er wel
Ik heb de 15e pas weer wat. En dan moet ik ook nog opzij houden voor de opleiding die ik ga volgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja geld moet er ook voor hebben, kost best wel wat..
Geen idee, Wordt had er moeten staan.quote:
Ah dat wordt dan rustig aan doen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de 15e pas weer wat. En dan moet ik ook nog opzij houden voor de opleiding die ik ga volgen.
Dacht dat je een apart station benoemde ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, Wordt had er moeten staan.
Het had gekund.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat je een apart station benoemde ofzo
brood met pindakaasquote:
NOg steeds geen stap regeling kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de 15e pas weer wat. En dan moet ik ook nog opzij houden voor de opleiding die ik ga volgen.
Dat heeft me 4 ochtenden voor niks zitten wachten gekost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg steeds geen stap op regeling kunnen krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is niet te controleren, het gaat als een tierelier. Mijn schoondochter geeft ook les en ook daar je met die regeling mee doen. Het is echt knetterdruk men moet geluk hebben helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft me 4 ochtenden voor niks zitten wachten gekost.
En dan hoor je dat anderen gewoon vrienden inschakelden en meerdere telefoons en laptops mee in de wachtrij zijn gaan zitten. Zo heb je ook geen eerlijke kans.
Zal er wel eens aan denkenquote:
Ik heb gewoon te weinig vrienden en telefoonsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet te controleren, het gaat als een tierelier. Mijn schoondochter geeft ook les en ook daar je met die regeling mee doen. Het is echt knetterdruk men moet geluk hebben helaas
Heel DTS en 40+ in de wachtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig vrienden en telefoons![]()
3 vrienden hebben wel zelf het stap budget kunnen aanvragen, ik ben de enige die het niet heeft
Jammer dat stap is gestoptquote:
Wat noemde jij daar?quote:
Een soort wasmiddel denk ikquote:
Dit jaar toch nog?quote:
40+quote:
Wat een combinatie.quote:
Moest iets van groenten bijquote:
Vind beide lekker maar samen geen idee. We gaan het vast horenquote:
Een goeie kwak knoflooksaus en wat sambal eroverheen en de bietensmaak is volledig geneutraliseerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind beide lekker maar samen geen idee. We gaan het vast horen
Ja zo kan het ook doen maar of het dan lekker smaakt is ook een tweedequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goeie kwak knoflooksaus en wat sambal eroverheen en de bietensmaak is volledig geneutraliseerd.
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goeie kwak knoflooksaus en wat sambal eroverheen en de bietensmaak is volledig geneutraliseerd.
Of die bieten weg tiefenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doe hier altijd een uitje, suiker en azijn. Aardappelen en een speklapjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
Bietjes eigenlijk al jaren niet gegeten een uitje. Met een aardappeltje en een balletje gehakt erbij.
Meestal pureer ik het samen met uitjes en maak er dan Borsjt vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
Bietjes eigenlijk al jaren niet gegeten een uitje. Met een aardappeltje en een balletje gehakt erbij.
Die moest ik even googlen, soep. Het lijkt mij niet lekker. \quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal pureer ik het samen met uitjes en maak er dan Borsjt van
Hard gekookt eitje eroverheen snipperen, wat room en peterselie
Redelijk fris en licht soepjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen, soep. Het lijkt mij niet lekker. \
Ik had er nooit van gehoord en op een of andere manier trekt het mij niet om het te gaan proberen\Ik hou het wel bij gekookte bieten en een speklapjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Redelijk fris en licht soepje
Je kan er nog alle kanten nog mee op. Kruiden met of kummel of pittige paprikapoeder, Limoen of citroen er doorheen
Ook lekker hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er nooit van gehoord en op een of andere manier trekt het mij niet om het te gaan proberen\Ik hou het wel bij gekookte bieten en een speklapje
pullup de keukenprinses.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Redelijk fris en licht soepje
Je kan er nog alle kanten nog mee op. Kruiden met of kummel of pittige paprikapoeder, Limoen of citroen er doorheen
Best aantrekkelijk als mannen kokenquote:
Knoflooksaus maakt alles lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook doen maar of het dan lekker smaakt is ook een tweede
ze
Ook een optie.quote:
Als je het niet erg vind, reken ik ze toch liever af op wat ze op tafel zetten.quote:
Bietjes zijn lekker. Vers gekookt, met suiker of caramel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er nooit van gehoord en op een of andere manier trekt het mij niet om het te gaan proberen\Ik hou het wel bij gekookte bieten en een speklapje
Zie je ze in de keuken bezig en aan de achterdeur komt thuisbezorgt langs die hij gebeld heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind, reken ik ze toch liever af op wat ze op tafel zetten.
Ziet er wel uit als iemand die een aardige kapsalon in elkaar kan zettenquote:
Krijg je dat naar binnen ja?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als iemand die een aardige kapsalon in elkaar kan zetten
Jaquote:
OMG SBE!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je ze in de keuken bezig en aan de achterdeur komt thuisbezorgt langs die hij gebeld heeft.
quote:
Ik heb het 1 keer 'moeten' eten. Werd er niet heel blij van nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar niet overal. Zoals de pizza's bij de meeste van die tenten ook niet lekker zijn.
Lang geleden dat we gesproken hebben.quote:
Jaa!! met Frjoetje ook al, en nu jij !quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat we gesproken hebben.
Het is een beetje als Chinees eten. Genoeg Chinese restaurants maar echt Chinees eten vind je amper. Echt goede pizza's ook bijna niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer 'moeten' eten. Werd er niet heel blij van nee.
Pizza's verschillen idd ook heel erg van elkaar.
De goede man zal er nooit van gehoord hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als iemand die een aardige kapsalon in elkaar kan zetten
Bij mijn 'oude' Chinees kon ik echt chinees bestellen buiten de kaart omquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een beetje als Chinees eten. Genoeg Chinese restaurants maar echt Chinees eten vind je amper. Echt goede pizza's ook bijna niet.
Ik hoor steeds dat er plannen zijn dat het niet doorgaat de volgende ronde.quote:
Dat kon onze vriendin die destijds in Engeland woonde ook. Die zei rustig tegen die Pakistaan: "Geef maar hetzelfde wat jullie vanavond ook eten, niet dat rattenvlees wat jullie je klanten normaal voorzetten".quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij mijn 'oude' Chinees kon ik echt chinees bestellen buiten de kaart om
Ik heb echt geen idee, volgens mijn schoondochter laatst welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat er plannen zijn dat het niet doorgaat de volgende ronde.
Dronkenmansvoer.quote:
Ik reken er niet op maar heb de datum opgezocht en maar vast in de agenda gezet. Als het dan niet lukt lukt het ook echt niet meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, volgens mijn schoondochter laatst wel
Maar het kan zo maar weer veranderd zijn daarna
Echt heel vroeg beginnen en als je ingelogd bent ingelogd blijven. Succes duim voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik reken er niet op maar heb de datum opgezocht en maar vast in de agenda gezet. Als het dan niet lukt lukt het ook echt niet meer.
Dus duimen maar
Ja dat doe ik elke keer alquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel vroeg beginnen en als je ingelogd bent ingelogd blijven. Succes duim voor je
We gaan gewoon heel 40+ inzetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel vroeg beginnen en als je ingelogd bent ingelogd blijven. Succes duim voor je
Het lijkt mij stug dat dat kan hoor neem aan dat ze gegevens moeten hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We gaan gewoon heel 40+ inzetten.
Onderschat je de macht van 40+? Moet ik weer boos worden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij stug dat dat kan hoor neem aan dat ze gegevens moeten hebben.
Gaan we rellen ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderschat je de macht van 40+? Moet ik weer boos worden?
Doe maar niet houdt je maar rustig. `Zonde van je energiequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderschat je de macht van 40+? Moet ik weer boos worden?
We moeten drakin aan een stapbudged helpen en anders gaan we even rellen.quote:
Wat is datquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten drakin aan een stapbudged helpen en anders gaan we even rellen.
quote:
Ja, die heb ik nodig voor mijn werk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar niet houdt je maar rustig. `Zonde van je energie
Budget voor scholing en ontwikkeling.quote:
Dat is veel belangrijker tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nodig voor mijn werk.
[..]
Budget voor scholing en ontwikkeling.
Dat rijmt, dus dat is ook goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog aan het herstellen
Waar wie wat hoe?quote:
40+ ziekenhuismeet.quote:
Aye ayequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht op verdere instructies van Marc.
Huh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:58 schreef pullup het volgende:
Nou aan D. en die eend hebben we ook niets
Straks (ver)band hij mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:58 schreef pullup het volgende:
Nou aan D. en die eend hebben we ook niets
Oh dan is het goedquote:
Neh, zo is ie netquote:
Het is een beetje ongericht he, deze relquote:
Je kan wel merken dat Marc met zijn sabbatical bezig isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een beetje ongericht he, deze rel
Ik heb nog even een TR gezet om er nog iets van betekenis aan te geven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog even een TR gezet om er nog iets van betekenis aan te geven.
Dot zal hem wel al afgevinkt hebben.quote:
Hoeveel krijg je er wel niet dat je moet zoeken?quote:
dat dot doet nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dot zal hem wel al afgevinkt hebben.
Of ik krijg er zo weinig dat ik moet zoeken waar ik ze kan vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je er wel niet dat je moet zoeken?
Jij boefje.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ik krijg er zo weinig dat ik moet zoeken waar ik ze kan vinden
As we speak zit ik wel voor vakanties te kijkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gun het jou wel, telt dat niet ook een beetje?
Vast niet je eigen vakantie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
As we speak zit ik wel voor vakanties te kijken
Das juist de bedoeling he,quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan was ik daar vast mee in de warquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
As we speak zit ik wel voor vakanties te kijken
Ik zou niet weten voor wie andersquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast niet je eigen vakantie.
Ze doelt op een echte he, niet een periode dat je niet mee mag postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast niet je eigen vakantie.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das juist de bedoeling he,
maximale verwarring
Het is nogal verwarrend vanavond.quote:
Centrale verwarringquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het is nogal verwarrend vanavond.
Ow bedoelde hij datquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doelt op een echte he, niet een periode dat je niet mee mag posten
Daar had je D. voor nodig om te snappen.quote:
Niet zo raar, want het banmeldtopic bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar had je D. voor nodig om te snappen.
Volgens mij al héél lang niet meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo raar, want het banmeldtopic bestaat niet meer.
40+ is eensgezind, dan wordt het lastig om een rel te beginnen binnen 40+.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zoveel bans bij deze en gene hier,
maar rellen ...................
Ja? Wiens partijlijn is dat? 40+ is echt niet eensgezind hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is eensgezind, dan wordt het lastig om een rel te beginnen binnen 40+.
Nou, de keren dat fok 40+ wilde opdoeken hebben ze geweten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Wiens partijlijn is dat? 40+ is echt niet eensgezind hoor
Wat heeft dat met eensgezind te maken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, de keren dat fok 40+ wilde opdoeken hebben ze geweten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ene keer ja, maar verder nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat we er eensgezind erop tegen waren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat met eensgezind te maken?
2xquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Die ene keer ja, maar verder niet
Met zijn allen tegen die blauwen was dat toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat we er eensgezind erop tegen waren.
[..]
2x
Ik overweeg dit jaar bikinilijn te stemmenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie hoort daarbij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik overweeg dit jaar bikinilijn te stemmen
Ach er kan wel eens wat onenigheid zijn maar ik vind het wel tof als ik zie dat iedereen Prisha steunde met haar vierdaagse.quote:
Tegen de roden zelfs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen die blauwen was dat toch?
Alleen zijn die ook deel van 40+, dus waren we weer niet eensgezind
Die komen hier nooit, tellen dus niet meequote:
Koen en Shii in da hous.quote:
quote:
Gelukkig geen trekkertquote:
quote:
Hij komt ook altijd op het juiste moment.quote:
That's what she said.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt ook altijd op het juiste moment.
*kijktquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen foetsie... het zijn net echte rellen... de lawaaimakers zin als eerste *poef*
Oh balen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
kan wel een rum gebruiken, morgen weer officieel an der arbeit
Moet morgen om 5 uur op.... maar heb toch een rummetje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Likt even aan zijn favorite Paddo.
heb er ook 1 ingeschonkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet morgen om 5 uur op.... maar heb toch een rummetje.
I know... niet zo slim.. ik ga ook zo...
denk ik..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja was vrij sinds 10 juli, dus moet niet zeuren
Sterktequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
meh moet er nog niet aan denken, ben wel oud maar dat duurt nog 12 jaarquote:
Als we niet anders gaan stemmen gaat dat pensioen niet meer komen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh moet er nog niet aan denken, ben wel oud maar dat duurt nog 12 jaar
horizontaal van je werkplek je kist inquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als we niet anders gaan stemmen gaat dat pensioen niet meer komen hoor
Met beltegoed voor 3 maandenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
horizontaal van je werkplek je kist in
Ga je daar ook aan likkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We rellen nog even door:
[ afbeelding ]
Vergeet de usb aansluiting niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met beltegoed voor 3 maanden
Oeh!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet de usb aansluiting niet.
Jessica ja?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een K teveel!
[ afbeelding ]
Hmm goeie,.. geen idee.. Alba bedoel je?quote:
Nu heb ik een rummetje nodig.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb ik een rummetje nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik denk maar dat ik oversla en naar mijn bed toe ga.quote:
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk maar dat ik oversla en naar mijn bed toe ga.
Welterusten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk maar dat ik oversla en naar mijn bed toe ga.
Wat een set hee.quote:
Dank voor het linkje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 03:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja Ramon heeft heel vaak goede sets.
Heer Killem.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
Ja ja FF is er weer!
[ afbeelding ]
Ik heb nu ongeveer 90 streamers in de actieve lijst staan. Er zijn er zoveel dat ik zelf niet eens meer aan draaien toe kom.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
En ook een paar nieuwe om te volgen.
Dit is al wel beter dan die Duitse bedelaars.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 04:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer 90 streamers in de actieve lijst staan. Er zijn er zoveel dat ik zelf niet eens meer aan draaien toe kom.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 04:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is al wel beter dan die Duitse bedelaars.
Blijkt weer dat soul nog steeds smaak heeft.quote:
@engine vindt dit ook wel leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 04:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Blijkt weer dat soul nog steeds smaak heeft.
Is dat zo?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Engine vindt dit ook wel leuk.
https://www.twitch.tv/ramonwashierquote:Op woensdag 2 augustus 2023 04:43 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat zo?geen idee waar het over gaat.
Ja maar is wel beetje vroeg nogquote:Op woensdag 2 augustus 2023 05:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/ramonwashier
Luister al een paar uur dankzij @m1st1gquote:
Mijn beste heer PLY.quote:
Zou niks liever willen. maar er moet eerst rust komen is het antwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:34 schreef PLY het volgende:
[..]
Word tijd dat je terug keert op het honk in dts
Morguh Pullup ( voor mij even nog geen koffie vanmorgen)quote:
Haai.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup ( voor mij even nog geen koffie vanmorgen)
Wie houden ze daar mee in de malingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou niks liever willen. maar er moet eerst rust komen is het antwoord.
deze is mooiquote:
jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie houden ze daar mee in de maling
Goedemorgen:)quote:
Moet even wat bloedprikken. Dus moet nuchter blijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Haai.
Ik ga er wel weer voor, zonder is het toch minder
IK ben droog heen en terug gekomen en zit lekker met een Bakkie koffie te kijken naar de druppels die nu naar beneden vallenquote:
Morguh Prishaquote:
quote:
Hey Chanelquote:
Waarom, heb je door de regen moeten reizen nu?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Het was een fout om laptop op werk te laten en vandaag naar kantoor te gaan.
Ja en ik heb geen afspraken vandaag staan, dus het is een beetje aanmodderen. Had ik liever thuis gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom, heb je door de regen moeten reizen nu?
Dan ga je nu toch naar huis en neem je je laptop meequote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Het was een fout om laptop op werk te laten en vandaag naar kantoor te gaan.
Weer een half uur door de regen? Neuh.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je nu toch naar huis en neem je je laptop mee
Ja, duurt nog wel evenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weer een half uur door de regen? Neuh.
Nog even doorbijten, ergens volgende week schijnt het beter te wordenquote:
Minstens ergens 10 min even opladen en opwarmen in de zon.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even doorbijten, ergens volgende week schijnt het beter te worden
Goedemorgen,en opeens veel reclame.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:08 schreef pullup het volgende:
Verder worden al mijn grappige of beesten accounts op twitter even weggedrukt door al die Trump heisa
Is dat zo? Nja de zon schijnt nu niet in ieder gevalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Met al dat vocht in de lucht straalt ie harder daar waar ie er doorheen breekt ...
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,en opeens veel reclame.
Wat?quote:
Met worst?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ik heb net een flinke pan zuurkool gemaakt
Lekker, is het net weer voorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ik heb net een flinke pan zuurkool gemaakt
Zal je straks ook moeten toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weer een half uur door de regen? Neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |