De 10 mooiste (al zijn er ook andere lijstjes met andere stations in de top 10)quote:
Moet je maar niet in een rode jurk gaan paraderen ....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
@:Chufi,
doen ze dit vaker?
https://www.ad.nl/video/p(...)lamencoparade-391009
Wel een gevalletje van, WHOOPSSSSSSSSS
Groningen staat er niet tussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 10 mooiste (al zijn er ook andere lijstjes met andere stations in de top 10)
https://www.metronieuws.n(...)-stations-nederland/
Nee wel een grotequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ken je dat liedje "op een mooie paddenstoel" ?
Ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee wel een grote
Rood met witte stippen?
Oh echt, zo maar eens ff luisteren danquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Zelfde melodie als "op een klein stationnetje"
Je kunt het toch zelf zingen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, zo maar eens ff luisteren dan
Dom foutjuhquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
@:Chufi,
doen ze dit vaker?
https://www.ad.nl/video/p(...)lamencoparade-391009
Wel een gevalletje van, WHOOPSSSSSSSSS
Goeie bak welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 10 mooiste (al zijn er ook andere lijstjes met andere stations in de top 10)
https://www.metronieuws.n(...)-stations-nederland/
Ik nie snap nie ,quote:
Zit er voorlopig niet voor me in om weg te gaanquote:
Oh.. te druk met werk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit er voorlopig niet voor me in om weg te gaan
Ik ben zo blij dat hier geen apen wonen. Wat een kutbeesten zijn dat. Ik snap werkelijk niet dat mensen dat leuk vinden. Ze jatten alles wat los en vast zit. Gooien met poep en klauwen je open.quote:
Wordt al bijna 75 jaar niet meer gebruikt.quote:
Wiequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eorth al bijna 75 jaar niet meer gebruikt.
Een groep apen tegenover je kan best intimiderend zijn. Het zijn inderdaad niet zulke lieverds.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat hier geen apen wonen. Wat een kutbeesten zijn dat. Ik snap werkelijk niet dat mensen dat leuk vinden. Ze jatten alles wat los en vast zit. Gooien met poep en klauwen je open.
Momenteel niet druk genoeg, dus tijd is er welquote:
Nja geld moet er ook voor hebben, kost best wel wat..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Momenteel niet druk genoeg, dus tijd is er wel
Ik heb de 15e pas weer wat. En dan moet ik ook nog opzij houden voor de opleiding die ik ga volgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja geld moet er ook voor hebben, kost best wel wat..
Geen idee, Wordt had er moeten staan.quote:
Ah dat wordt dan rustig aan doen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de 15e pas weer wat. En dan moet ik ook nog opzij houden voor de opleiding die ik ga volgen.
Dacht dat je een apart station benoemde ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, Wordt had er moeten staan.
Het had gekund.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat je een apart station benoemde ofzo
brood met pindakaasquote:
NOg steeds geen stap regeling kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de 15e pas weer wat. En dan moet ik ook nog opzij houden voor de opleiding die ik ga volgen.
Dat heeft me 4 ochtenden voor niks zitten wachten gekost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg steeds geen stap op regeling kunnen krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is niet te controleren, het gaat als een tierelier. Mijn schoondochter geeft ook les en ook daar je met die regeling mee doen. Het is echt knetterdruk men moet geluk hebben helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft me 4 ochtenden voor niks zitten wachten gekost.
En dan hoor je dat anderen gewoon vrienden inschakelden en meerdere telefoons en laptops mee in de wachtrij zijn gaan zitten. Zo heb je ook geen eerlijke kans.
Zal er wel eens aan denkenquote:
Ik heb gewoon te weinig vrienden en telefoonsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet te controleren, het gaat als een tierelier. Mijn schoondochter geeft ook les en ook daar je met die regeling mee doen. Het is echt knetterdruk men moet geluk hebben helaas
Heel DTS en 40+ in de wachtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig vrienden en telefoons![]()
3 vrienden hebben wel zelf het stap budget kunnen aanvragen, ik ben de enige die het niet heeft
Jammer dat stap is gestoptquote:
Wat noemde jij daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |