nou oke danquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus je bent slimmer dan ik![]()
maakt trouwens ook geen zak uit
wat staat er voor vanavond nog op de planning?quote:
Ik kijk nu De Verraders van Australiëquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat staat er voor vanavond nog op de planning?
wat is dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk nu De Verraders van Australië
Lekker lezen
Beetje gamen misschien
En bij jou?
Een spelprogrammaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is dat?
ik denk dat ik filmpje op zet. niet veel meer. ik heb al de hele dag een beetje koppijn
ah, dus gewoon de australische versie van de verradersquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een spelprogrammawel spannend
Beetje tussen Weerwolven en WIDM in
Vervelend van je kopzeer *kusje erop*. Snel opknappen jij
Hhahaha ja, sorry dat ik het zo vaag zeiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dus gewoon de australische versie van de verraders
en:
nog niets. Maar ik ben even de trailer van Dreamland aan het kijken, misschien dat dat het gaat worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hhahaha ja, sorry dat ik het zo vaag zei
Wat kijk jij?
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niets. Maar ik ben even de trailer van Dreamland aan het kijken, misschien dat dat het gaat worden.
komt zometeen op paramount
Werkse en geniet van je uitstapjequote:Op zondag 6 augustus 2023 09:45 schreef Barbusse het volgende:
Arbeid. Daarna terrasje want warm en zon. Misschien uit eten.
Merciquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Werkse en geniet van je uitstapje
Slaap lekker en sterktequote:Op zondag 6 augustus 2023 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overleven, slapen en kraamvisite op de planning hier
De baby is er?!quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overleven, slapen en kraamvisite op de planning hier
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De baby is er?!![]()
![]()
(Of had ik dat gewoon gemist?)
Proficiat.is alles goed gegaan? Geniet ervan.
Ooooh jouw baby! Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik hier niet actief gedeeld, dus had je alleen mee kunnen krijgen als je in OUD meeleest
ThanksJa, alles goed gegaan, precies zoals ik wilde
Haha, jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh jouw baby! Gefeliciteerd![]()
![]()
Ben nog maar net wakker. Begreep je verkeerd. Dacht die is moe en moet op visite. Maar dit is veeeeeel leukerquote:
Zijn wij weer niet belangrijk genoeg voor je?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik hier niet actief gedeeld, dus had je alleen mee kunnen krijgen als je in OUD meeleest
ThanksJa, alles goed gegaan, precies zoals ik wilde
Ik wist het al wel. Ik ben wel belangrijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn wij weer niet belangrijk genoeg voor je?
Proficiat
Wij tweeën deugen gewoon niet genoeg. Slechte invloed op de baby en zoquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn wij weer niet belangrijk genoeg voor je?
Proficiat
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij tweeën deugen gewoon niet genoeg. Slechte invloed op de baby en zo
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.
En dat terwijl wij eigenlijk hele leuke mensen zijn.
Alleen niet voor kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |