Tegen 2Gquote:
Spannend. Catenaccioquote:
Otoliftquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:04 schreef Het_Bokje het volgende:
Vitae-pro
Boomers belazeren
Is dit het 70+ reclameblokje?
Dit kan niet meer fout, dit is gespeeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
De weg naar de halve finale ligt open.
We zullen aan je denkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch jammer dat ik de volgende afspraak aan mij voorbij moeten laten gaan.
@:Paul zal mijn gemis dan wel opvangen.
Ik hoopte op 10-0quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Jonker: 'we hoopten op....'
Interviewster: 'is dit waar je op hoopte? '
Niet op de Beeb?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, om 1 uur zie ik jullie op de ZDF voor China - Engeland.
Die hebben de rechten niet voor wedstrijden van Engeland gok ikquote:
Wat een kutzender.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben de rechten niet voor wedstrijden van Engeland gok ik
Oeioeioeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:15 schreef Frutsel het volgende:
So close bij het stuntje...
[ twitter ]
VS aan de kant met Zweden, Noorwegen en Japan. Die gaan niet ver komen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:14 schreef Slobeend het volgende:
Stom dat je VS weer in de halve finale kunt tegenkomen. Bij de mannen kan dat (een poule-genoot tegenkomen) pas weer in de finale.
BBC heeft de rechten niet voor Engeland?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben de rechten niet voor wedstrijden van Engeland gok ik
Benieuwd welke potjes in de QF/SF de Beeb heeft. Wel heel gunstig dat de nachtwedstrijden waarschijnlijk sowieso op de NOS worden uitgezonden (als NL de QF haalt wordt die tweede ook uitgezonden) en Sporza vast voor de ochtendwedstrijden VS - Zweden en VS/Zweden-Noorwegen/Japan kiest, en dan hopen dat die andere 4 dagen NOS/Sporza verschillend kiezen of de BBC aanwezig is bij de niet uitgezonden wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BBC heeft de rechten niet voor Engeland?
Vorig potje heb ik wel gekeken bij BBC. Zou vreemd zijn als ze dat niet hebben.
Even gezocht. Kennelijk bij ITV
How can I watch it?
England's match against China will be shown on ITV 1 and on ITV X, with coverage starting at 11:15am.
Ik vind het volgendequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd welke potjes in de QF/SF de Beeb heeft. Wel heel gunstig dat de nachtwedstrijden waarschijnlijk sowieso op de NOS worden uitgezonden (als NL de QF haalt wordt die tweede ook uitgezonden) en Sporza vast voor de ochtendwedstrijden VS - Zweden en VS/Zweden-Noorwegen/Japan kiest, en dan hopen dat die andere 4 dagen NOS/Sporza verschillend kiezen of de BBC aanwezig is bij de niet uitgezonden wedstrijden.
Afwachten in de KO-fase. Maar ik verwacht nog 2/3x de Duitser nodig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het volgende
2 August, 08:00: Argentina v Sweden - BBC
2 August, 08:00: South Africa v Italy - BBC
2 August, 11:00: Jamaica v Brazil - ITV
2 August, 11:00: Panama v France - ITV
3 August, 11:00: Morocco v Colombia - BBC
3 August, 11:00: South Korea v Germany - BBC
With first pick of the last-16 stage, the BBC will show England's first knockout game if they avoid defeat against the Asian Cup holders.
The BBC is the only place you can watch both semi-finals on 15-16 August. The final, on Sunday, 20 August (11:00), will be broadcast by both the BBC and ITV.
Valt mee hoor het is waar ze spelen dan gewoon een normale tijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat Nederland dus zondag (en mogelijk de kwartfinale) midden in de nacht speelt..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Valt mee hoor het is waar ze spelen dan gewoon een normale tijd
Begonnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, om 1 uur zie ik jullie op de ZDF voor China - Engeland.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
al met al ben ik tevreden met die uitslag van vandaag, en mijn oranjeshirt blijkt echt geluk te brengen
goed dat Andries ook heel slim Jackie, Queen Vicky en Dani rust gunde en in het geval van Dani ook slimme tactische zet aangezien ze al op scherp stond
Esmee Brugts, ja niet te geloven dat zij gewoon transfervrij weg mag, ik denk Barcelona of misschien Manchester City een volgende club voor haar, twee fenomenale wereldgoals
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
echt erg als je niet kunt voetballen, Vietnam
een beetje meer kwaliteit en je loopt zo over middelmatig Oranje heen
die vietnamezen moeten blij zijn dat ik hun coach niet ben, ik ben woest
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
uitgerekend die ''Big Head Ego'' Martens die moet scoren![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
net alsof NL in kwartfinale komt
Stop gewoon met je bipolaire bagger. Ga weg.quote:
Deze user is inderdaad gewoon baggerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stop gewoon met je bipolaire bagger. Ga weg.
FIFA biedt alle wedstrijden, behalve die de NOS uitzend, aan via FIFA Plus. https://www.plus.fifa.com(...)9d-9c9c-40c6cd82b964quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd welke potjes in de QF/SF de Beeb heeft. Wel heel gunstig dat de nachtwedstrijden waarschijnlijk sowieso op de NOS worden uitgezonden (als NL de QF haalt wordt die tweede ook uitgezonden) en Sporza vast voor de ochtendwedstrijden VS - Zweden en VS/Zweden-Noorwegen/Japan kiest, en dan hopen dat die andere 4 dagen NOS/Sporza verschillend kiezen of de BBC aanwezig is bij de niet uitgezonden wedstrijden.
Je eerst post in dit wedstrijdtopic van een week geleden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:50 schreef Paul het volgende:
>>>>>>>>>> WKV / [6 aug-04.00 uur] Nederland - Z-Afrika #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |