Degene die dat dachten moeten terug naar de weerschool, want de atmosfeer was echt een bende van april tot eind juni. Geen duidelijk standvast hogedrukgebied, gewoon net mazzel gehad. Nu is alles stabiel, maar kut.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Ponsai het volgende:
Tsjezus, het lijkt wel herfst buiten.
Wat is er eigenlijk mis gegaan aan de lange termijn voorspelling door onze weerheren//dames?
Ik dacht in mei of juni te horen dat we een lange droge warme zomer zouden krijgen. Nou, dat was een flop
Nee, het is WISSELVALLIGquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Degene die dat dachten moeten terug naar de weerschool, want de atmosfeer was echt een bende van april tot eind juni. Geen duidelijk standvast hogedrukgebied, gewoon net mazzel gehad. Nu is alles stabiel, maar kut.
Niet voor niets dat die onweersbuien nu ontstaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef Drass het volgende:
Zon komt door en meteen tandjes broeierig.
Die 25+'ers waar ik gisteren mee warm gemaakt werd zijn alweer foetsiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:56 schreef Bocaj het volgende:
Houd vol mensen, over een week ofzo wordt het beter... Echt waar, Scout's honour!
Ik zie 4 dagen droger en daarna meteen weer een herhaling van wat het nu is. (Nat.)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:56 schreef Bocaj het volgende:
Houd vol mensen, over een week ofzo wordt het beter... Echt waar, Scout's honour!
Wat is een Meso?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef Drass het volgende:
Update van Estofex voor Duitsland, kans op een Meso.
Inderdaad. Die zon maakt het er niet echt aangenamer op. Luchtvochtigheid van 80 a 90 procentquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet voor niets dat die onweersbuien nu ontstaan.
Temp is goed, alleen way too vochtig! (Klammig)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een lekkere temperatuur, ondanks dat je uit je panty waait.
Als de zon er doorheen is, zijn alle wereldproblemen gewoon weer opgelost.
Mesoscale Discussionquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |