Of een watermolen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die zonnepanelen kun je wel wegflikkeren en een windmolen voor in de plaats nemen.
Nou inderdaad, vooral na die maand juniquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die zonnepanelen kun je wel wegflikkeren en een windmolen voor in de plaats nemen.
Eerst was code geel voor vandaag, toen morgen (woensdag) voor een veel groter deel van het land en nu alleen nog voor Limburg..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:59 schreef THEFXR het volgende:
ik heb code geel voor Limburg, vanaf 15.00-18.00 onweer en hagel buien.
Is onderwegquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:11 schreef TLC het volgende:
Ik zie op de kalender dat het 1 Augustus is, dus nu mag ik het wel vragen lijkt me zo :
krijgen we dit jaar een witte Kerst ?![]()
![]()
De hoerenwind heeft hier plaats gemaakt voor regen en meer hoerenwind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:02 schreef PzKpfw het volgende:
Ah fijn, de regen heeft weer plaatsgemaakt voor die hoerenwind.
Deze gozer snapt niet hoe dat neerslagtekort grafiekje werkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:52 schreef Drass het volgende:
Neerslag tekort gaat lekker rap naar beneden. Inmiddels 166mm waar we een week geleden nog op 200 stonden.
Vooruitzichten laten ook een verdere daling zien.
Niet. Beetje wind, maar zon. Geen regen. Waar is die code geel voor? Zelfs nog geen tuinstoel omgewaaid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:59 schreef THEFXR het volgende:
ik heb code geel voor Limburg, vanaf 15.00-18.00 onweer en hagel buien.
Is voor morgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet. Beetje wind, maar zon. Geen regen. Waar is die code geel voor? Zelfs nog geen tuinstoel omgewaaid.
Volgens mij snapt die 'gozer' het primaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze gozer snapt niet hoe dat neerslagtekort grafiekje werkt.
Meer een feit dan dat het zo hoort.quote:Er hoort minder water te vallen dan er verdampt in de zomer, dat is normaal.
Nee we hebben nog steeds een neerslagtekort. Ook al valt er nu meer water dan er verdampt. We zitten nog steeds boven het gemiddelde door de warme en droge junimaand.quote:We zijn hard op weg om een neerslagoverschot te hebben tov het langjarig gemiddelde. Bovenop de reeds zeiknatte lente die we al hebben gehad.
Er is nog steeds een neerslagtekort. Dat wil overigens niet zeggen dat het te droog is voor de boeren. Dat is afhankelijk van waar je in het groeiseizoen van de gewassen zit. Als je dicht tegen de oogst aanzit dan is het vaak gunstig als het wat droger is.quote:Er is geen tekort, al die boeren zijn al volop bezig met het lozen van water.
klopt helemaal, nog niet eens regen hier, als ze zo blijven doorgaan, geeft niemand meer om code geel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet. Beetje wind, maar zon. Geen regen. Waar is die code geel voor? Zelfs nog geen tuinstoel omgewaaid.
Hardop gelachen, dankjewel voor dit staaltje comedy.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:59 schreef grimselman het volgende:
Er is nog steeds een neerslagtekort
Kijk, neerslagtekort is 166mmquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hardop gelachen, dankjewel voor dit staaltje comedy.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:12 schreef grimselman het volgende:
[..]
Kijk, neerslagtekort is 166mm
[ afbeelding ]
quote:
Wat is je punt dan? Vast niet moeilijk om uit te leggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, je begrijpt mijn hele punt dus niet, doe niet alsof het aan mij ligt.
Dat de term 'neerslagtekort' in deze context gewoon achterlijk is. Er is geen tekort, het is gewoon zomer. In heel Nederland staat het grondwater waar het moet staan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef grimselman het volgende:
[..]
[..]
Wat is je punt dan? Vast niet moeilijk om uit te leggen.
Het begin was zo mooiquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:12 schreef grimselman het volgende:
[..]
Kijk, neerslagtekort is 166mm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |