SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Hopelijk wil Post 10 met zijn hark even langs komenquote:
Aan het zwarte duimpje te zien heb ik deze video ooit al eens bekeken.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hopelijk wil Post 10 met zijn hark even langs komen
Gruwelijk nat.quote:
Ik zit me rot te ergeren aan de regen de hele dag en blijk in het minst natte stukje NL te zittenquote:
Mensen die de open haard aansteken in Augustus...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:41 schreef quirina het volgende:
Oh zo gek is dat niet. Hier in de buurt ruik je de open haard alweer.
Dit wordt de doodsteek voor de toerismesector van ons land. Iedereen, en dan ook iedereen, gaat volgend jaar naar het verre buitenland. Alleen ben ik bang dat klimaatpaus Timmerfrans aan de macht komt, waardoor vliegen en autorijden financieel onmogelijk worden gemaaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:00 schreef DonDruiper het volgende:
Sta je dan met je gezin.. 2 weken op een Nederlandse camping.. na een jaar lang hard werken.. alleen maar ellende.
En dan van ellende naar een krijspaleis samen met andere gezinnen die het anders ook niet meer weten.
Alle evenementen.. feestweken.. kermissen.. braderieėn.. cancel het maar, want de komende twee weken blijft het een grote natte grijze niet stoppende treurnis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |