Dát is altijd fijnquote:Op maandag 31 juli 2023 23:53 schreef Tele6 het volgende:
Ennnn bevestigingsmailtje dat ze de sollicitatie ontvangen hebben. Nu kan ik ontspannen
Carnaval in Weertquote:Op maandag 31 juli 2023 22:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik at vanavond een kliek Chinees van afgelopen zaterdag (wel in de koelkast bewaard) en leef! Nog.
Tevens wilde ik deze hier achterlaten
Enjoy
Nicequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:13 schreef Molo het volgende:
Yes, lekker door Scandinavië aan het trekken
Haar moest even opdrogen na het douchen (krullen regime)
Nu lekker slaapzakje in rollen
Ik duimquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Kunnen jullie duimen voor een goede uitslag vanmiddag?
Mogge!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal duimen, Sarabi. Mag toch wel een keer goed gaan.
Gisteren voor slapen gevlucht naar vriendin. Vandaag op tijd wakker, want bouwvakkers beginnen om half 8.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:36 schreef Lonaa het volgende:
https://www.instagram.com(...)YTUzYTFiZDMwYg%3D%3D
Ja!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:57 schreef PdeHoog het volgende:
@:LeeHarveyOswald: ik las dat jullie de bakkerij verkopen aan een paar dames. De namen kwamen me erg bekend voor. Zijn dat toevallig dezelfde dames die Lof der Zoetheid op het Noordplein runden?
Ze zijn hier nu aan de voorkant een steiger aan het opbouwen om later (na de bouwvak...) te gaan schilderen. Blijkbaar moeten die dingen steviger staan dan vroeger, want ze worden in het beton van de flat vastgezet. En dat vergt heel veel boren. In beton. En ik moest slapen. Dus daar hielpen geen oordopjes + noisecanceling koptelefoon tegenquote:
Wat but.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht. De netbeheerder heeft op 8 juli ons juiste gasverbruik doorgegeven aan Essent (ivm kapotte gasmeter). Essent heeft me verzekerd dat dat op 1 augustus het verbruik van de afgelopen 3 maanden is bijgewerkt.
Het zal geen verrassing zijn dat de boel bij Essent nog steeds in storing staat
Wij hebben onze eigen domotica (software) draaien die de slimme meter afleest. Daarmee zien we het verbruik veel nauwkeuriger dan in de app van Essent. Ik ben daar de laatste jaren veel mee bezig dus ik kijk er regelmatig op. Sowieso elke eerste van de maand om te bekijken of ons verbruik lager is dan dezelfde maand vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat but.
Hoe kwam je eigenlijk op het idee om op d meter te kijken? Of zag je in de app.?
De meterkast gaat hier alleen open om eens het modem te resetten.🙃
Wat wáárdeloos van Essent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen domotica (software) draaien die de slimme meter afleest. Daarmee zien we het verbruik veel nauwkeuriger dan in de app van Essent. Ik ben daar de laatste jaren veel mee bezig dus ik kijk er regelmatig op. Sowieso elke eerste van de maand om te bekijken of ons verbruik lager is dan dezelfde maand vorig jaar.
De Essent app was gelijk in storing gesprongen toen het verbruik zo omhoog sprong. Onze eigen software gaf de piek gewoon weer en ging daarna normaal verder. Gelukkig maar, anders waren we flink geschrokken bij de eindafrekening. Nu kunnen we de zaken van moment tot moment reproduceren voor de netbeheerder en Essent want zij zelf kunnen dat blijkbaar niet.
Ja, hiertegenover zitten de steigers ook in de gevel verankerd. Hier hebben ze gewoon voor elk steigerniveau een paar bakstenen nog niet ingemetseld en daar steken de verankeringen doorheen. Nu zijn ze de steiger aan het afbreken, laagje voor laagje, en ook laagje voor laagje de ontbrekende bakstenen erin aan het stoppen wat erg satisfying isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn hier nu aan de voorkant een steiger aan het opbouwen om later (na de bouwvak...) te gaan schilderen. Blijkbaar moeten die dingen steviger staan dan vroeger, want ze worden in het beton van de flat vastgezet. En dat vergt heel veel boren. In beton. En ik moest slapen. Dus daar hielpen geen oordopjes + noisecanceling koptelefoon tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |