abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210113112
Sollicitatie ingestuurd *G*
Maar liefst 10 minuten voor de deadline. Manmanman
Ben wel best wel tevreden met de brief. Het helpt echt om er een paar dagen over te schrijven en elke keer een stukje aan te schaven (ook al kost dat een hoop ruimte in m'n hoofd). Het feit dat ik laatst ook zo'n brief geschreven heb, helpt ook. :P
pi_210113121
Ennnn bevestigingsmailtje dat ze de sollicitatie ontvangen hebben. Nu kan ik ontspannen :P
  maandag 31 juli 2023 @ 23:58:34 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210113140
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:53 schreef Tele6 het volgende:
Ennnn bevestigingsmailtje dat ze de sollicitatie ontvangen hebben. Nu kan ik ontspannen :P
Dát is altijd fijn _O_

Ik heb er eens eentje onverwacht in mijn spambox gekregen, over het hoofd gezien en toen dus achteraan gebeld om te checken.
Voelde me toen goed dom dat ze vroegen of ik mijn spam al gecheckt had :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:01:38 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210113163
Omdat gewone chips nog niet genoeg vet is

pi_210113214
SpannOnd @Tele6 *O*

Op vakantie @Molo?

Overigens ben ik blij dat ik nog 'mee kan komen' qua digitalisering op de werkvloer op m'n 64e.
En jonkies ook nog wat kan leren.

Zo ff een powernap en morgenmiddag een paar uurtjes met de (klein)kinderen naar Avifauna *O*
Vogels *O*
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:13:12 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210113236
Yes, lekker door Scandinavië aan het trekken
Haar moest even opdrogen na het douchen (krullen regime :T )
Nu lekker slaapzakje in rollen :z
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:15:38 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210113246
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik at vanavond een kliek Chinees van afgelopen zaterdag (wel in de koelkast bewaard) en leef! Nog.

Tevens wilde ik deze hier achterlaten
Enjoy :+
Carnaval in Weert :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:33:39 #188
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_210113343
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 00:13 schreef Molo het volgende:
Yes, lekker door Scandinavië aan het trekken
Haar moest even opdrogen na het douchen (krullen regime :T )
Nu lekker slaapzakje in rollen :z
Nice _O_
Geniet er van!
Same shit, different day
SC hopper present
  Manager PR/Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:51:34 #189
269689 crew  Viv
pi_210113438
In een Polarbröd-topic moet ik gepost hebben! *;

Ontdekt tijdens onze huwelijksreis in Zweeds Lapland (ruim 10 jaar geleden). Inmiddels lunch ik er altijd mee op het werk. O+ Iedereen eet daar warm tussen de middag, behalve de enige andere Nederlandse collega en ik. :D w/
pi_210114119
@LeeHarveyOswald: ik las dat jullie de bakkerij verkopen aan een paar dames. De namen kwamen me erg bekend voor. Zijn dat toevallig dezelfde dames die Lof der Zoetheid op het Noordplein runden?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_210114421
Meh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210114463
Goedemorgen :O
Kunnen jullie duimen voor een goede uitslag vanmiddag?
pi_210114550
Ik zal duimen, Sarabi. Mag toch wel een keer goed gaan.

Gisteren voor slapen gevlucht naar vriendin. Vandaag op tijd wakker, want bouwvakkers beginnen om half 8.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210114862
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 08:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Kunnen jullie duimen voor een goede uitslag vanmiddag?
Ik duim :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210114874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal duimen, Sarabi. Mag toch wel een keer goed gaan.

Gisteren voor slapen gevlucht naar vriendin. Vandaag op tijd wakker, want bouwvakkers beginnen om half 8.
Mogge!

Waar ben je voor gevlucht?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210115167
'morgen! Gisteren een presentatie gegeven voor het MT - ze waren erg positief en ik zie al meteen het afgesproken vervolg in mijn mailbox gebeuren. Vandaag dus een beetje decompressiedagje - alle energie is gisteren al verbruikt.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:23:43 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_210115223
Zo, ik ga op zoek naar droge schoenen. Op een of andere wonderbaarlijke wijze is van beide setjes van de jongste puber 1 schoen buiten de luifel aangetroffen. Hopelijk overleeft de steunzool het ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210115255
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 06:57 schreef PdeHoog het volgende:
@:LeeHarveyOswald: ik las dat jullie de bakkerij verkopen aan een paar dames. De namen kwamen me erg bekend voor. Zijn dat toevallig dezelfde dames die Lof der Zoetheid op het Noordplein runden?
Ja! :)
pi_210115261
Dit is ook geen spannend potje voetbal :D
Spoilers!
pi_210115286
Mogge

Heb voetbal aan staan, gaat lekker met de doelpunten. Gisteren de bank anders gezet zodat ik beter tv kan kijken liggend op de bank (moet benen meer omhoog hebben) maar ik vind het nog niet wat. Zo maar weer eens kijken wat er kan
We have far more in common than that which devides us..
pi_210115325
Zucht. De netbeheerder heeft op 8 juli ons juiste gasverbruik doorgegeven aan Essent (ivm kapotte gasmeter). Essent heeft me verzekerd dat dat op 1 augustus het verbruik van de afgelopen 3 maanden is bijgewerkt.

Het zal geen verrassing zijn dat de boel bij Essent nog steeds in storing staat :')
Spoilers!
pi_210115480
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:04 schreef sigme het volgende:

Mogge!

Waar ben je voor gevlucht?
Ze zijn hier nu aan de voorkant een steiger aan het opbouwen om later (na de bouwvak...) te gaan schilderen. Blijkbaar moeten die dingen steviger staan dan vroeger, want ze worden in het beton van de flat vastgezet. En dat vergt heel veel boren. In beton. En ik moest slapen. Dus daar hielpen geen oordopjes + noisecanceling koptelefoon tegen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210115585
Wat fijn, dat je bij een vriendin terecht kunt👍🏼

Goeiemorgen.
Wat ik leuk vind zijn de flash mob filmpjes. De laatste jaren zijn ze wel erg geregisseerd. Het blijft leuk.
Deze is ms. ook leuk voor musical liefhebbers. Dat ben ik niet zozeer.
Het is wel heeeeel muzikaal. Uit de Lion King. Voor @Cat-astrophe oa.
pi_210115614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht. De netbeheerder heeft op 8 juli ons juiste gasverbruik doorgegeven aan Essent (ivm kapotte gasmeter). Essent heeft me verzekerd dat dat op 1 augustus het verbruik van de afgelopen 3 maanden is bijgewerkt.

Het zal geen verrassing zijn dat de boel bij Essent nog steeds in storing staat :')
Wat but.

Hoe kwam je eigenlijk op het idee om op d meter te kijken? Of zag je in de app.?
De meterkast gaat hier alleen open om eens het modem te resetten.🙃
pi_210115680
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:50 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat but.

Hoe kwam je eigenlijk op het idee om op d meter te kijken? Of zag je in de app.?
De meterkast gaat hier alleen open om eens het modem te resetten.🙃
Wij hebben onze eigen domotica (software) draaien die de slimme meter afleest. Daarmee zien we het verbruik veel nauwkeuriger dan in de app van Essent. Ik ben daar de laatste jaren veel mee bezig dus ik kijk er regelmatig op. Sowieso elke eerste van de maand om te bekijken of ons verbruik lager is dan dezelfde maand vorig jaar.

De Essent app was gelijk in storing gesprongen toen het verbruik zo omhoog sprong. Onze eigen software gaf de piek gewoon weer en ging daarna normaal verder. Gelukkig maar, anders waren we flink geschrokken bij de eindafrekening. Nu kunnen we de zaken van moment tot moment reproduceren voor de netbeheerder en Essent want zij zelf kunnen dat blijkbaar niet.
Spoilers!
pi_210115766
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wij hebben onze eigen domotica (software) draaien die de slimme meter afleest. Daarmee zien we het verbruik veel nauwkeuriger dan in de app van Essent. Ik ben daar de laatste jaren veel mee bezig dus ik kijk er regelmatig op. Sowieso elke eerste van de maand om te bekijken of ons verbruik lager is dan dezelfde maand vorig jaar.

De Essent app was gelijk in storing gesprongen toen het verbruik zo omhoog sprong. Onze eigen software gaf de piek gewoon weer en ging daarna normaal verder. Gelukkig maar, anders waren we flink geschrokken bij de eindafrekening. Nu kunnen we de zaken van moment tot moment reproduceren voor de netbeheerder en Essent want zij zelf kunnen dat blijkbaar niet.
Wat wáárdeloos van Essent. :(
De gemiddelde mens heeft niet zo'n heel domotica ding dus wat had die dan moeten doen :(

En dat ze niet opschieten met het oplossen :(
pi_210115787
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ze zijn hier nu aan de voorkant een steiger aan het opbouwen om later (na de bouwvak...) te gaan schilderen. Blijkbaar moeten die dingen steviger staan dan vroeger, want ze worden in het beton van de flat vastgezet. En dat vergt heel veel boren. In beton. En ik moest slapen. Dus daar hielpen geen oordopjes + noisecanceling koptelefoon tegen :+
Ja, hiertegenover zitten de steigers ook in de gevel verankerd. Hier hebben ze gewoon voor elk steigerniveau een paar bakstenen nog niet ingemetseld en daar steken de verankeringen doorheen. Nu zijn ze de steiger aan het afbreken, laagje voor laagje, en ook laagje voor laagje de ontbrekende bakstenen erin aan het stoppen wat erg satisfying is O+
Het zijn verschillende kleurtjes bakstenen dus erg mooi hoe dan het juiste kleurtje baksteen in dat ene plekje wordt gestopt en dan is het af O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:06:14 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210115856
Goedemorgen,

Vakantieperiode. Rustig op de zaak. Ik heb zin om niet te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')