SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
De FSB woontoren denk ikquote:
Een misdaad is mijn inziens een actie waar consequenties aan hangen voor de verantwoordelijken.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het bombarderen van een woontoren is geen vechten nee. Dat is een misdaad tegen de menselijkheid.
Gewoon iedereen een ban geven die een andere mening dan jou heeft?quote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Blijf het alleen storend vinden dat fok zoveel ruimte geeft aan deze vorm van propaganda. Het heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken of vrije journalistiek.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt door bewust een suggestie die ik niet doe de wereld in te helpen. Onder het mom van, ik stel maar een vraag.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Gewoon iedereen een ban geven die een andere mening dan jou heeft?
Daar hebben we een internationaal strafhof voor. En we weten allemaal aan de hand van MH-17 dat dit een tergend traag en onmogelijk proces is.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:19 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Een misdaad is mijn inziens een actie waar consequenties aan hangen voor de verantwoordelijken.
Als we het over het bombarderen van een woontoren hebben dan heeft Rusland al zo'n 500 zo niet meer oorlogsmisdaden begaan.
Wat moeten wij hiermee volgens jou?
Rusland veegt er trouwens zijn reet mee af. Allemaal afgedwaalde Oekraiense raketten waren dat!
Dus ik ben benieuwd naar je voorstel
Welke woontoren heb jij het toch steeds over?quote:Op maandag 31 juli 2023 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar hebben we een internationaal strafhof voor. En we weten allemaal aan de hand van MH-17 dat dit een tergend traag en onmogelijk proces is.
Gerechtigheid geven aan degene die het verdienen doe je niet door ook oorlogsmisdaden te plegen.
Welke oorlogsmisdaden? Het bombarderen van militaire doelwitten is geen oorlogsmisdaad.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar hebben we een internationaal strafhof voor. En we weten allemaal aan de hand van MH-17 dat dit een tergend traag en onmogelijk proces is.
Gerechtigheid geven aan degene die het verdienen doe je niet door ook oorlogsmisdaden te plegen.
quote:In the morning hours of July 31st – Russian artillery shelling struck Kherson: a (60-year-old) Ukrainian utility worker was killed on the street, and two of his colleagues were wounded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2023 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Misschien dat naast herhaling van bewust misleidende berichten het nog werkt als je het in capslock zet.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik noemde woontoren als voorbeeld. Net als die woontoren die geraakt is in Oekraïne vanochtend.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welke woontoren heb jij het toch steeds over?
Desinformatie, dit. Gewoon bewust.
Dus je zit hier uit je nek te kletsen, ALS, dan.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik noemde woontoren als voorbeeld.
Dat doet Oekraïne dan ook nietquote:Op maandag 31 juli 2023 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik noemde woontoren als voorbeeld. Net als die woontoren die geraakt is in Oekraïne vanochtend.
Dat zijn dan ook schofterige acties.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus je zit hier uit je nek te kletsen, ALS, dan.
Maar ALS me tante een pieletje had gehad, had het me oom geweest.
Moet jij je niet druk maken over de oorlogsmisdaden, die echt gebeuren, zoals in bovenstaand plaatje?
Nee hé?
Nog niet nee.quote:
Wie roept er?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar die roep wordt wel met de maand opgeschroefd.
Voor iemand die uitermate actief is in dit topic lees je wel erg weinig, of in ieder geval zéér selectief.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wie roept er?
En hebben die partijen een lijntje naar zelensky ofzo?
Er hebben hier letterlijk verschillende personen gezegd van: Ik hoop dat ze heel Moscow bombarderen en andere zinnen die hier op neerkomen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, het enige dat vaker gebeurd is dat de suggestie wordt gewekt dat men hier staat te juichen om Russische burgerdoden. Ook Engelstalige quotes maken die bewering niet waar.
Idd en dan ben je geen haar beter dan Rusland.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er hebben hier letterlijk verschillende personen gezegd van: Ik hoop dat ze heel Moscow bombarderen en andere zinnen die hier op neerkomen.
Dus ja een aantal staan er idd om te juichen
Ik lees idd vaak mensen die zich inbeelden dat er iets gezegd wordt om daarna te gaan ageren tegen wat ze zojuist uit hun duim gezogen hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voor iemand die uitermate actief is in dit topic lees je wel erg weinig, of in ieder geval zéér selectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |