Wel grappig dat Theo moest lachen om hoe ze van haar kwestie het draait naar dat zij ziet dat de politiek moet veranderen en zichzelf daarbuiten plaatst.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:40 schreef borisz het volgende:
Helaas moet ik Arib daar wel gelijk geven.
Hij lacht omdat het idioot is dat iemand alleen maar denkt dat ie uit goede kanten bestaat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel grappig dat Theo moest lachen om hoe ze van haar kwestie het draait naar dat zij ziet dat de politiek moet veranderen en zichzelf daarbuiten plaatst.
Hij kletst zich er wel matig uit
Zo’n prachtige stem ookquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
Mooie amandekleurige ogen, die Libanese vrouw.
Hij ging blijbkaar dat gesprek in met iets wat hij wilde zeggen. Beetje merkwaardig voor een interviewer, vooral als dat de verdediging van Bergkamp is. Hoezo kwam hij het op idee om de huidige kamervoorzitter te verdedigen en blijkbaar al vooraf?quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
Dit gedeelte van de avond heeft de hele saaie aanloop goedgemaakt. Geweldig hoe Theo lacht, er een moment van intense spanning is en hij op haar verzoek uitlegt dat iedereen een held is in eigen gedachten, maar dat niemand alleen maar goed is. Hij prikt door haar stelselmatige ontkenning, gebrek aan zelfreflectie en de slachtofferrol die ze aanneemt heen. Spannende tv.
Het is tweeledig. Dat ze gedumpt is na TK2021 daar kan ze weinig aan doen. Al was ze niet geliefd bij haar ambtenaren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel grappig dat Theo moest lachen om hoe ze van haar kwestie het draait naar dat zij ziet dat de politiek moet veranderen en zichzelf daarbuiten plaatst.
Hij kletst zich er wel matig uit
Ze heeft toch wel het een en ander over haar jeugd en haar nu dementerende moeder verteld? Meer privé kan het toch niet worden?quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Arib heeft echt niks te vertellen. Ze zit een beetje in de kramp dat ze niks prive wilt vertellen, terwijl je prima over je passies kan vertellen zonder prive te hoeven worden. Kan mij niet voorstellen dat ze met vrienden ook zo weinig te vertellen heeft.
Een interessant denker zou gereflecteerd hebben op haar dubbelrol als slachtoffer van en medeplichtige aan het systeem. De conclusie was mogelijk niet anders geweest, maar zo’n proces zou intelligentie en openheid hebben getoond, een oprechte poging tot kritisch zelfonderzoek.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Arib heeft echt niks te vertellen. Ze zit een beetje in de kramp dat ze niks prive wilt vertellen, terwijl je prima over je passies kan vertellen zonder prive te hoeven worden. Kan mij niet voorstellen dat ze met vrienden ook zo weinig te vertellen heeft.
Dan had ze dit interview niet moeten doen. En zelfreflectie die pas komt als het niet anders meer gaat - denk aan de toeslagenaffaire - komt op mij niet bepaald geloofwaardig over. We keken naar Arib, maar daar had net zo goed Rutte kunnen zitten. Maar wie weet, misschien is er meer ruimte voor openhartige gesprekken naarmate deze mensen langer uit de politiek zijn en hun teflonlaag wat versleten is geraakt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:23 schreef livelink het volgende:
Ik vond dit niet zo'n hele fijne avond. Een paar mooie fragmenten gezien en ook wel het idee gehad dat ik de echte Arib heb gezien, maar dat was verder niet verrassend. Ik heb geen andere kanten van haar gezien, behalve dan wellicht toen ze het over haar moeder had.
En de pijn van het onderzoek was waarschijnlijk nog te vers om daar met zelfreflectie over te kunnen praten. Plus dat dat gesprek pas echt zinvol zou zijn als er meer bekend is en alles afgerond zou zijn.
Ik vond dat jammer dat dat vanavond zo onbevredigend aan de orde kwam en vond de rol van Theo hierin niet heel sterk eigenlijk.
En je weet nu al dat de reviews alleen maar over dat deel zal gaan. Alsof de rest van de avond alleen maar wat opvulling van de tijd was.
Ondersteboven.quote:
Vind je?quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:45 schreef sly-nl het volgende:
Theo deed het goed. Hij lijkt alleen wel veel op Harvey Weinstein, zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je?In grove lijnen wel. Maar komt misschien ook omdat ik m'n lenzen niet in had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theo lijkt me dan wel weer redelijk lief, in tegenstelling tot Harv.love & heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |