Het is toch makkelijker met een magneet ofzo. Plastic was ook ooit gescheiden nu niet meerquote:Op zondag 30 juli 2023 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want dat systeem werkt tegen straatvuil zeggen ze.
Ik wist niet dat je zoveel dronkquote:Op zondag 30 juli 2023 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had ik nu vuilniszakken vol gehad ondertussen
Veel zwervers hier die alle vuilniszakken openhalen voor de blikjes. geoon met een mesje en de rest van het vuil verspreid zich op straatquote:Op zondag 30 juli 2023 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee in hoeverre vuilnis bakken overhoop worden gehaald, maar de apparaten die gebouwd zijn op enkel plastic flesjes zijn niet gebouwd om het zut aan vocht en vuil van blikjes aan te kunnen lijkt me vanuit een technisch standpunt.
Je ziet soms mensen die stad en land afschuimen en dan met vuilniszakken vol in komen leveren ... Hier zijn er 2 maar 1 was deze week out of order,,, gelijk een wachtrij tot aan het begin van de winkel...quote:Op zondag 30 juli 2023 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had ik nu vuilniszakken vol gehad ondertussen
Top idee om statiegeld op die blikjes te gooienquote:Op zondag 30 juli 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel zwervers hier die alle vuilniszakken openhalen voor de blikjes. geoon met een mesje en de rest van het vuil verspreid zich op straat
2 liter per dagquote:
Ook datquote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms mensen die stad en land afschuimen en dan met vuilniszakken vol in komen leveren ... Hier zijn er 2 maar 1 was deze week out of order,,, gelijk een wachtrij tot aan het begin van de winkel...
Dat is wel een dingetje ja.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms mensen die stad en land afschuimen en dan met vuilniszakken vol in komen leveren ... Hier zijn er 2 maar 1 was deze week out of order,,, gelijk een wachtrij tot aan het begin van de winkel...
Ik moest ineens weer denken aanquote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
2 liter per dagEn er zit meer in dan bier in die blikjes
Niet echt goed over nagedachtquote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top idee om statiegeld op die blikjes te gooien
Ik ga dat niet nog eens aanklikkenquote:
Dat komt vanzelf goed..quote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top idee om statiegeld op die blikjes te gooien
Vanzelf niet hequote:
Het had al moeten werken vanaf het moment dat het in ging.quote:
Ik heb nog geen problemen gehad met het inleveren van de blikjes hierquote:Op zondag 30 juli 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde daar inderdaad van alles over in het nieuws, gelukkig gebruik ik amper blikjes.
Ik niet, maar daar ben ik ook niet voor. Laat de supermarkt het maar oplossen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanzelf niet he![]()
Of heb jij een goed plan ervoor?
Net te slim doenquote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat een man op de been hier vandaag, wel leuk zo'n gratis festival, al is blues niet helemaal mijn genre. Je komt altijd wel weer bekenden tegen.
Dat deed ik de eerste keer al niet.quote:
Amsterdam, DE multicultistad van Europa. Zelfs het huisvuil halen ze uit Italië.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef Soury het volgende:
Echt helemaal doorgeschoten met dat vuilnis. Paar honderd kilometer verder gaat het poef zo de rivier in
Flesjes water. Je koopt het flesje niet het waterquote:Op zondag 30 juli 2023 19:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Blikjes afschaffen....daar zit een hele industrie achter uiteraard.
Oh jaquote:Op zondag 30 juli 2023 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amsterdam, DE multicultistad van Europa. Zelfs het huisvuil halen ze uit Italië.
Het vuilnis vanuit Rome komt naar Amsterdam om daar verbrand te wordenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef Soury het volgende:
Echt helemaal doorgeschoten met dat vuilnis. Paar honderd kilometer verder gaat het poef zo de rivier in
Gewoon kraanwater is veel beter.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Flesjes water. Je koopt het flesje niet het water
Hier welquote:
Of je zet ze rechtop in een tasquote:Op zondag 30 juli 2023 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Met.
Maar die kun je afsluiten.
Met een dopje.
Geen plakzooi.
Sorryquote:Op zondag 30 juli 2023 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Net te slim doen![]()
Maar ja dat is wel de consequentie
Nee?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Spa Blauw bronwater vertrouw ik niet meer ....
Ik spoel zelfs flessen om blikjes ookquote:Op zondag 30 juli 2023 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je zet ze rechtop in een tas, ik snap het gezeik niet zo dat het een plakzooi.
ff omspoelen en uit laten lekken.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je zet ze rechtop in een tas, ik snap het gezeik niet zo dat het een plakzooi.
Duurt wel even 30 flessen en 150 blikjes maar wel een schone tasquote:
Hangt er sterk van af waar je zit. In Wassenaar is het bijvoorbeeld prima. Heerlijk water zonder bijsmaak en altijd koud uit de kraan, zelfs tijdens een hete zomer.quote:
Vooral het gehalte kalk verschilt nogal..quote:Op zondag 30 juli 2023 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hangt er sterk van af waar je zit. In Wassenaar is het bijvoorbeeld prima. Heerlijk water zonder bijsmaak en altijd koud uit de kraan, zelfs tijdens een hete zomer.
Ja daar wassen ze ook naarquote:Op zondag 30 juli 2023 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hangt er sterk van af waar je zit. In Wassenaar is het bijvoorbeeld prima. Heerlijk water zonder bijsmaak en altijd koud uit de kraan, zelfs tijdens een hete zomer.
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral het gehalte kalk verschilt nogal..
Nederland staat ook in de top van landen met het beste kraanwater.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Dit zijn de landen met het schoonste drinkwater ter wereld:
Oostenrijk
Finland
Griekenland
IJsland
Ierland
Malta
Nederland
Noorwegen
Zwitserland
Verenigd Koninkrijk
Omdat blikjes meestal niet rechtop blijven staan.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen probleem mee.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat blikjes meestal niet rechtop blijven staan.
Dat is zo maar er zijn ook verschillen in kalk. De duingebieden zijn echt zuiverquote:Op zondag 30 juli 2023 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland staat ook in de top van landen met het beste kraanwater.
[..]
Dit ja, ik weet nog van vroeger dat de thee in Zeeland heel anders smaakte dan in Zuid-Holland.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo maar er zijn ook verschillen in kalk. De duingebieden zijn echt zuiver
Ja wij pompte duinwater in ons zomerhuis direct uit de grond en dat gaf wel eens darm problemenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, ik weet nog van vroeger dat de thee in Zeeland heel anders smaakte dan in Zuid-Holland.
quote:
Kalkhoudend water komt vooral in de omgeving van Limburg voor, die lijst met schoonste drinkwater vind ik ook niet helemaal eerlijk want een aantal landen gebruiken chloor om het water schoon te maken. Het is wel schoner maar je krijgt de chloorsmaak er voor terug.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo maar er zijn ook verschillen in kalk. De duingebieden zijn echt zuiver
Hier deden we er toch fluor inquote:Op zondag 30 juli 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kalkhoudend water komt vooral in de omgeving van Limburg voor, die lijst met schoonste drinkwater vind ik ook niet helemaal eerlijk want een aantal landen gebruiken chloor om het water schoon te maken. Het is wel schoner maar je krijgt de chloorsmaak er voor terug.
Zo smerigquote:Op zondag 30 juli 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kalkhoudend water komt vooral in de omgeving van Limburg voor, die lijst met schoonste drinkwater vind ik ook niet helemaal eerlijk want een aantal landen gebruiken chloor om het water schoon te maken. Het is wel schoner maar je krijgt de chloorsmaak er voor terug.
Nee, er is wel eens over gesproken maar men vond het te riskant omdat het dan niet te doseren is en fluor is giftig als je te veel binnen krijgt. Er zit een hele lage concentratie in het drinkwater maar dat komt door een natuurlijke oorsprong.quote:
Idd, Da camping in Spanje waar ik heen ging had zijn eigen waterzuivering, dat water was net zo lekker als thuis.quote:
Welke reeks krijgen we vanavond?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
Sharknado fans kunnen zo hun hart weer ophalen op rtl7
Ik moet er toch maar eens aan beginnenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
Ik kreeg het toch wel apart in pilletjes van mn pappiequote:Op zondag 30 juli 2023 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, er is wel eens over gesproken maar men vond het te riskant omdat het dan niet te doseren is en fluor is giftig als je te veel binnen krijgt. Er zit een hele lage concentratie in het drinkwater maar dat komt door een natuurlijke oorsprong.
Water in pilletjesvorm?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg het toch wel apart in pilletjes van mn pappie
2 was wel heel erg slecht gisterenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
Oh my god.. dezelfde personage speelden ook in alle afleveringen ...quote:Op zondag 30 juli 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 was wel heel erg slecht gisteren
En heb een stuk van een volgende gezien ook, daar slopen ze die enge blonde helemaal
Volslagen debiel.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Er mag in blikjes geen deuk zitten.
Je tyft ze in dat apparaat en het wordt geplet..
Ik vind het kut. Heb weinig blik. Behalve energystinkmeuk van dochterlief.
Omspoelen, uit laten lekken, drogen en dan in tasje![]()
Zuip wat anders
Ja, hoofdrolspelerts zijn dezelfde.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh my god.. dezelfde personage speelden ook in alle afleveringen ...
Ah, ik haal dingen door elkaar.quote:
Neem. Hem op, heb die van gisteren ook opgenomen Ga binnen kort een filmdag houden. Hebt die van de tsunami vorige week ook opgenomen dus even weer wat te kijkenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
O dan hoef ik dus niet te kijkenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 was wel heel erg slecht gisteren
En heb een stuk van een volgende gezien ook, daar slopen ze die enge blonde helemaal
deel 4 en 5quote:
Die films waren al als slecht beoordeeld voordat ze in de bioscoop kwamen en jij gaat dat kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem. Hem op, heb die van gisteren ook opgenomen Ga binnen kort een filmdag houden. Hebt die van de tsunami vorige week ook opgenomen dus even weer wat te kijken
Blijkbaar, hele avond vermaakquote:
Misschien is Zomergasten leuker ... geen idee wie wat en hoequote:Op zondag 30 juli 2023 20:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien dus ga in ieder geval nu even kijken
Weet ik veel lees nooit de recensiesquote:Op zondag 30 juli 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die films waren al als slecht beoordeeld voordat ze in de bioscoop kwamen en jij gaat dat kijken.
Oh dat is wel beter denk ikquote:Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is Zomergasten leuker ... geen idee wie wat en hoe
Ja een of andere cineast.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/informatief/zomergasten gaat ook over film
Soms zijn hele kut films zo slecht dat ze één keer in de bios kwamen. Mijn favoriet is wel The Room The Room | IMDb Die is zo slecht dat er een film over gemaakt is. https://www.imdb.com/titl(...)0Disaster%2520Artistquote:Op zondag 30 juli 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die films waren al als slecht beoordeeld voordat ze in de bioscoop kwamen en jij gaat dat kijken.
Die is bij beide wel over.quote:
Dan is het tijd om je tv aan te zettenquote:
Hordes haaien, en ze hebben al een half dorp opgegetenquote:Op zondag 30 juli 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het tijd om je tv aan te zetten
Ah, het feest is begonnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hordes haaien, en ze hebben al een half dorp opgegeten
Ik denk dat ik wat details mis door deel 1 2 en 3 te hebben gemist.quote:
Neuh, verwacht het niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat details mis door deel 1 2 en 3 te hebben gemist.
Blonde checkquote:Op zondag 30 juli 2023 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, verwacht het niet.
Je hebt die blonde en blonde. En een kettingzaag. En haaien.
Been there, done thatquote:Op zondag 30 juli 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat er een film moet komen met killerparkieten.
quote:
Hij is ook echt heel groot.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje smal/kort tafeltje... Theo Maassen zit bijna over zn gast heen ...
Ik kijk het eigenlijk nooit , maar omdat ik er over begon leek het me toch wel ff nodig om even te kijken .. Die gast heeft aan een aantal goede films meegewerkt .quote:Op zondag 30 juli 2023 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is ook echt heel groot.
Had vorige week niet gezien maar dat was wel iets dat ik al in de recensie daarvan las
Welke filmsquote:Op zondag 30 juli 2023 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk nooit , maar omdat ik er over begon leek het me toch wel ff nodig om even te kijken .. Die gast heeft aan een aantal goede films meegewerkt .
” Van Hoytema deed de cinematografie van films als Interstellar, Dunkirk, Tenet en het onlangs verschenen Oppenheimer.quote:
Ah ja, daar zitten goede tussen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
” Van Hoytema deed de cinematografie van films als Interstellar, Dunkirk, Tenet en het onlangs verschenen Oppenheimer.
Jack Nicholson?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, daar zitten goede tussen.
Dacht even dat je hoe heet hem noemde, die vooral goed was als psychiatrisch patiënt in die ene film.
Ga een verhaal schrijven en wie weet kan je hem verkopenquote:Op zondag 30 juli 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat er een film moet komen met killerparkieten.
We hadden geen zin in een serie of iets waar je bij op moet letten. Lekker drankje erbij en deze meuk...quote:Op zondag 30 juli 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
Deze film, nog nooit een hoofdrolspeler gezien die zo zichzelf was.quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze film, nog nooit een hoofdrolspeler gezien die zo zichzelf was.
https://www.imdb.com/title/tt1092019/?ref_=nm_knf_c_1
t is niet een hele lieve film zeg maarquote:
Nee dat zie ik zo alquote:Op zondag 30 juli 2023 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t is niet een hele lieve film zeg maar
Best pittig jaquote:Op zondag 30 juli 2023 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t is niet een hele lieve film zeg maar
Ik zag ooit eens 'The Swarm', over een zwerm dodelijke bijen. Moest doorgaan voor een horrorfilm, maar werkte nog meer op de lachspieren dan Dr Who..quote:
In de gids krijgen ze nog 1 *...zoiets als mijn 1 op mijn rapport voor frans. Voor de moeite.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag ooit eens 'The Swarm', over een zwerm dodelijke bijen. Moest doorgaan voor een horrorfilm, maar werkte nog meer op de lachspieren dan Dr Who..
Je kan naar RTL7quote:
Leven er nog mensen daar? Ging vrij rap netquote:
Frans gaat mij redelijk af. Een van onze 2 BFF'jes is Amerikaans/Frans/Zwitsers en als ze een beetje teut is gaat ze altijd Engels, Frans en Suisse-Duits door elkaar rijgen in een en dezelfde zin.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In de gids krijgen ze nog 1 *...zoiets als mijn 1 op mijn rapport voor frans. Voor de moeite.
Gelukkig helemaal niets van meegekregen toen hij hier weer stond.quote:
Was je er toen al ?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig helemaal niets van meegekregen toen hij hier weer stond.
Das ieder jaar begin juli.quote:
quote:Concerten André Rieu op het Vrijthof. Op 6-9, 13-16 en 20-23 juli 2023 staat het Vrijthof weer in het teken van de zomerconcerten van André Rieu en zijn Johan Strauss Orkest.
Nou ja, dit jaar wel, vorig jaar ook.quote:
Hoe lang woon je daar dan al ... raak echt de tijd kwijtquote:Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dit jaar wel, vorig jaar ook.
Heb op 01.07.2022 de sleutel gekregen, er pas een stukje later ingegaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lang woon je daar dan al ... raak echt de tijd kwijt
December of zo toch ...quote:Op zondag 30 juli 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb op 01.07.2022 de sleutel gekregen, er pas een stukje later ingegaan.
Vorig jaar de meuk nog wel zien staan op het Vrijthof,quote:
Vind het toch wel knap om dat elk jaar weer voor elkaar te krijgen ... Nu staat een een mannenkoor van 100 man of zoquote:Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vorig jaar de meuk nog wel zien staan op het Vrijthof,
nu had ik geen reden om er te moeten zijn of kijken
Het loopt storm daar ook, bijna altijd uitverkocht geloof ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind het toch wel knap om dat elk jaar weer voor elkaar te krijgen ... Nu staat een een mannenkoor van 100 man of zo
Mensen komen van heel de wereld en al zn shows i de rest van de wereld zijn ook altijd uitverkochtquote:Op zondag 30 juli 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het loopt storm daar ook, bijna altijd uitverkocht geloof ik.
Hij weet wel hoe je een show moet geven.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mensen komen van heel de wereld en al zn shows i de rest van de wereld zijn ook altijd uitverkocht
Zo is dat .. ik zou er nooit heen gaan maar das een ander verhaalquote:Op zondag 30 juli 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij weet wel hoe je een show moet geven.
De helft van die wijven heeft een kop als Marijke Helwegen.. daar gaat weinig aan verlorenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Leven er nog mensen daar? Ging vrij rap net
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De helft van die wijven heeft een kop als Marijke Helwegen.. daar gaat weinig aan verloren
Hij gaat ook de wereld rondquote:Op zondag 30 juli 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mensen komen van heel de wereld en al zn shows i de rest van de wereld zijn ook altijd uitverkocht
Eh als jullie BFF's zijn dan is er al een tijdje wederzijds begrip lijkt me ... en understanding ...quote:Op zondag 30 juli 2023 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Frans gaat mij redelijk af. Een van onze 2 BFF'jes is Amerikaans/Frans/Zwitsers en als ze een beetje teut is gaat ze altijd Engels, Frans en Suisse-Duits door elkaar rijgen in een en dezelfde zin.![]()
Die andere vriendin heeft dat met Engels/Nederlands/Noors .
En toch begrijpen we elkaar altijd
Het is toch verschrikkelijkquote:
Het is toch best wel goed hahaquote:
Dank je voor de nachtmerrie die ik vannacht ga beleven.quote:
Ik vraag me serieus af wat zij denkt als ze in de spiegel kijktquote:
Ik zou er niet heen gaan, maar heb hier toch wel regelmatig op tv de show aan gehad. Hij brengt wel sfeer..Ook al is het niet mijn muziek.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Sharknado's, Marijke Helwegen, het is wel horrorweekendquote:Op zondag 30 juli 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je voor de nachtmerrie die ik vannacht ga beleven.
Waar gaat het heen met de 40+ SC?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sharknado's, Marijke Helwegen, het is wel horrorweekend
Ik doe het niet .................quote:Op zondag 30 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat zij denkt als ze in de spiegel kijkt
Die weg is sowieso onomkeerbaar.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de 40+ SC?
Ze mag blij zijn, dat ze 1 hersencel meer heeft dan een koe anders zou ze dagelijks haar keuken vol schijten.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat zij denkt als ze in de spiegel kijkt
Volgens mij heeft ze net genoeg denkvermogen om niet te vergeten adem te halen.quote:
Dat is wel een voordeel voor haarquote:Op zondag 30 juli 2023 22:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn, dat ze 1 hersencel meer heeft dan een koe anders zou ze dagelijks haar keuken vol schijten.
Die denkt niet zoveel
Oortje in met de tekst: adem in, adem uit.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze net genoeg denkvermogen om niet te vergeten adem te halen.
Je kent het omdat je dat ook hebt?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oortje in met de tekst: adem in, adem uit.
Zal ook nog wel te doen zijn, anders staat het er niet zo vol.quote:
Gloria Gaynorquote:Op zondag 30 juli 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook nog wel te doen zijn, anders staat het er niet zo vol.
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh als jullie BFF's zijn dan is er al een tijdje wederzijds begrip lijkt me ... en understanding ...
v.a. ¤ 59,50 lees ik net.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook nog wel te doen zijn, anders staat het er niet zo vol.
Vind het nog te overzien.quote:
Het is wel het goedkoopste kaartje.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het nog te overzien.
Dacht dat Taylor Swift bv al een heel stuk duurder was.
quote:Dit verdient André Rieu aan tickets
Als we voorzichtig rekenen met een gemiddelde prijs van ¤85, dan bedragen de totale opbrengsten uit de kaartverkoop dik ¤11 miljoen. En daar komen dan nog de inkomsten bij van de merchandise, de drank en de hapjes.
Natuurlijk, daar staan flinke kosten tegenover. De maestro van de wals heeft alleen al 50 leden van het orkest op de loonlijst staan. En we weten dat hij groot groots denkt, ook qua decors. Dus dat kost ook een paar centen.
Dan is zelfs Taylor goedkoperquote:Op zondag 30 juli 2023 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel het goedkoopste kaartje.
[..]
Als ik mag kiezen dan ga ik liever naar André Rieu.quote:
Dan ga ik wel naar Taylorquote:Op zondag 30 juli 2023 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen dan ga ik liever naar André Rieu.
Zo wordt het nooit wat tussen ons.quote:
Die komt binnenkort een of meerdere aardbevingen veroorzaken in Amsterdamquote:
binnenkort in 2024 of zo ?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt binnenkort een of meerdere aardbevingen veroorzaken in Amsterdam
Een vriend was fan van Madonna en is naar een concert gegaan begin jaren 90, hij heeft nog nooit zo'n telerstelling meegemaakt.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt binnenkort een of meerdere aardbevingen veroorzaken in Amsterdam
Ik was bij Madonna in Valencia... 2007 of zo ...quote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend was fan van Madonna en is naar een concert gegaan begin jaren 90, hij heeft nog nooit zo'n telerstelling meegemaakt.
Vond het wel ok... maar ook niet top maar dat was gedeeltelijk om het gedoe voorafquote:Op zondag 30 juli 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was bij Madonna in Valencia... 2007 of zo ...
Wegwezen.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
Zeg je staat met 20K vooraan met wat ruimte... begint het voorprogramma .. staat je 200m dichter bij het podium samengeperst.. 30 k drukt zo hard ..... echt ik was weg ..
Bij de bar is sowieso de beste plek.quote:
Met de toiletten om de hoek ... Heb wat veraf filmpje wel en eigenlijk was het wel OK.. mn nichtje en companen hielden dat vooraan gedoe ook niet de hele tijd vol dus uiteindelijk lekker op een afstandje genotenquote:Op zondag 30 juli 2023 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij de bar is sowieso de beste plek.
Op Lowlands na ben ik nooit bij concerten geweest.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de toiletten om de hoek ... Heb wat veraf filmpje wel en eigenlijk was het wel OK.. mn nichtje en companen hielden dat vooraan gedoe ook niet de hele tijd vol dus uiteindelijk lekker op een afstandje genoten
Concert van 1 persoon of een festival ...quote:Op zondag 30 juli 2023 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op Lowlands na ben ik nooit bij concerten geweest.
Dat is nogal een verschil, er zijn meerdere optredens tegelijkertijd als het ene niet bevalt dan loop je naar de volgende.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Concert van 1 persoon of een festival ...
Lowlands vond ik wel leuk omdat het meer is dan concerten. Je hebt ook (straat)theater, cabaret en film bv.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
Festivals is ook niet mn ding... Keer p Ruigoord ooit denk ik ... verder gewoon concerten
Ik ook niet, maar 1 keer naar een 'echt' concert geweest.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:27 schreef chufi het volgende:
En zoveel heb ik niet gezien ... Was geen concertganger ..
Ruigoord is geniaal.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
Festivals is ook niet mn ding... Keer p Ruigoord ooit denk ik ... verder gewoon concerten
Ik had graag naar Boudewijn de Groot willen gaan maar toen hij hier optrad moest ik zuinig aan doen. Een jaar later zou hij weer optreden en toen brak corona los en ging het niet door. Toen besloot hij ook maar met pensioen te gaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 1 keer naar een 'echt' concert geweest.
Dat was dan wel weer
Das dan wel weer balen jaquote:Op zondag 30 juli 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had graag naar Boudewijn de Groot willen gaan maar toen hij hier optrad moest ik zuinig aan doen. Een jaar later zou hij weer optreden en toen brak corona los en ging het niet door. Toen besloot hij ook maar met pensioen te gaan.
Welke?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das dan wel weer balen ja
Ik ben toen bij 1 van de beste bands ooit geweest. Zijn er niet zoveel later mee gestopt.
Gaaf.quote:
Ja Krezip.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Op Pinkpop hebben ook veel bands voor het eerst gespeeld voordat ze beroemd werden, als ik het mij goed herinner.
Jij baas.quote:
Ik weet dat het voor the Cure ook zo was.quote:
Die telt als echt concert toch?quote:
Nee man die waren al eerder groot in de UK.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor the Cure ook zo was.
quote:Op zondag 30 juli 2023 23:44 schreef Steven_Stil het volgende:
Killing an Arab was al eerder dan The Forest waarmee ze doorbraken
Stadion Feijenoord? Die had toch de beste akoestiek heb ik begrepen?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die telt als echt concert toch?
Enige nadeel was dat het in die badkuip was
Maar nog niet daarbuiten, dat veranderde na pinkpop.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:41 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Nee man die waren al eerder groot in de UK.
Ok...quote:Op zondag 30 juli 2023 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lowlands vond ik wel leuk omdat het meer is dan concerten. Je hebt ook (straat)theater, cabaret en film bv.
Dat jaquote:Op zondag 30 juli 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stadion Feijenoord? Die had toch de beste akoestiek heb ik begrepen?
Zit wel in he bloed toch een beetje ...quote:Op zondag 30 juli 2023 23:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heb het leren kennen toen mijn broer er tijdje woonde in een pipo wagen.
OKquote:Op zondag 30 juli 2023 23:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja mijn broer is ook nog steeds op ontdekkingsreis.
Rond 2000 ben ik van boerderij naar appartement verhuisd.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:55 schreef chufi het volgende:
Ik werd getriggerd door wat Spaanse jeugd , familie en heel veel aanhang ... waren een paar heftige jaren rond de eeuwwisseling en de Euro-invoering ...
Maar geen spijt van
quote:Op zondag 30 juli 2023 23:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Rond 2000 ben ik van boerderij naar appartement verhuisd.
Eerst paarden aan huis, daarna stallen apart.
Òp 6 hoog wat lastig iddquote:Op zondag 30 juli 2023 23:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Rond 2000 ben ik van boerderij naar appartement verhuisd.
Eerst paarden aan huis, daarna stallen apart.
Die knollen liepen altijd al vrij rond, nu lopen ze weer naast het huis.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
Maar nu lopen ze lekker vrij rond toch mag ik hopen Piet
Bevalt je nieuwe huis en omgeving een beetje Piet?quote:Op maandag 31 juli 2023 00:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die knollen liepen altijd al vrij rond, nu lopen ze weer naast het huis.
Yep maar kende het al aardig goed hier en ben ook nog vaak in NL op bezoek bij mijn dochter.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe huis en omgeving een beetje Piet?
Die is te makkelijkquote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kent het omdat je dat ook hebt?
Ja het zit de vakantiegangers niet mee qua weerquote:Op maandag 31 juli 2023 07:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen. De kinders gaan vandaag weekje op vakantie.
Ik zou een boot nemen i.p.v. een auto. Wat een regen komt er naar beneden.
Onwaarschijnlijk slecht nuquote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 07:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk slecht nu
Vond het tot nu toe nog meevallen maar dit is echt helemaal niks
Zou bijna naar de Barbiefilm gaan zo vanmiddag
Getsiequote:Op maandag 31 juli 2023 07:59 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Over vogels gesproken, ik loop op mijn werk met frisse zin naar de derde verdieping verdieping, maar stuit op de eerste trap al op een dooie vogel, volgens mij een ekster, dooie vogels zijn zo goor. Net als de vogelstront, die volop op de ruiten, vloer en alles zat
Het trappenhuis is vooral glas, dus ik denk dat hij zichzelf heeft opgesloten, in paniek is geraakt en de boel heeft ondergekakt en tegen het glas is gevlogen ofzo.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Getsie
Maar die ekster heeft eerst alles vol gescheten en is toen overleden?
Awww zieligquote:Op maandag 31 juli 2023 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het trappenhuis is vooral glas, dus ik denk dat hij zichzelf heeft opgesloten, in paniek is geraakt en de boel heeft ondergekakt en tegen het glas is gevlogen ofzo.
Dat is een aparte foto hij lijkt te vliegen zonder zijn vleugels te gebruikenquote:
Dat is wel sneu danquote:Op maandag 31 juli 2023 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het trappenhuis is vooral glas, dus ik denk dat hij zichzelf heeft opgesloten, in paniek is geraakt en de boel heeft ondergekakt en tegen het glas is gevlogen ofzo.
Hopelijk zit er geen borrel inquote:
Hopelijk sta je niet op de camping met dit weer. Het is niet echt weer voor mensen op de camping, helemaal niet als je in een tent zit lijkt mijquote:
Dat is echt ranzig. Of er een struisvogel met zijn hele familie heeft gescheten. Hier wel eens een duif in huis gehad. In de vensterbank. Niet normaal toen we thuis kwamen. Ramen helemaal dichtgeschetenquote:Op maandag 31 juli 2023 07:59 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Over vogels gesproken, ik loop op mijn werk met frisse zin naar de derde verdieping verdieping, maar stuit op de eerste trap al op een dooie vogel, volgens mij een ekster, dooie vogels zijn zo goor. Net als de vogelstront, die volop op de ruiten, vloer en alles zat
OMG dat is echt erg, hier komt dagelijks en schoonmaakbedrijf, maar jij moest het zelf opruimenquote:Op maandag 31 juli 2023 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig. Of er een struisvogel met zijn hele familie heeft gescheten. Hier wel eens een duif in huis gehad. In de vensterbank. Niet normaal toen we thuis kwamen. Ramen helemaal dichtgescheten
Evenwichtsbalkquote:Op maandag 31 juli 2023 08:09 schreef pullup het volgende:
* pullup kijkt weer eens naar buiten
[ twitter ]
Een weekje nogquote:Op maandag 31 juli 2023 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Het is weer een fijne nieuwe thuis "werk" dag
Duiven zijn echte schijters bah bah kunnen ook zo lekker je was onder schijten als het buiten hangt. Kan je weer alles wassenquote:Op maandag 31 juli 2023 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig. Of er een struisvogel met zijn hele familie heeft gescheten. Hier wel eens een duif in huis gehad. In de vensterbank. Niet normaal toen we thuis kwamen. Ramen helemaal dichtgescheten
Werkse lekker thuis Ieniminimuisquote:Op maandag 31 juli 2023 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Het is weer een fijne nieuwe thuis "werk" dag
En dan heb je vakantie?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 08:09 schreef pullup het volgende:
* pullup kijkt weer eens naar buiten
[ twitter ]
Nee, blijf thuis. Misschien nog in de herfstvakantie.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je vakantie?
Heb je nog plannen om weg te gaan?
Hey HC, nog even kunnen slapen?quote:
Hai Ieniminimuisquote:
O dat is niet lang, dan maar vanmiddag nog even proberen.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Half uurtje. Ben moe. Vandaag wat dingen op computer thuis en powernapje..
Denk het wel, weet niet of dat ukkie die snoek ook echt op kreegquote:
Past niet.. wel grappigquote:Op maandag 31 juli 2023 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk het wel, weet niet of dat ukkie die snoek ook echt op kreeg
Ook lekker, vooral als het dan wat droger is.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, blijf thuis. Misschien nog in de herfstvakantie.
Het ziet er niet goed uit, het weer. Je hebt het niet in de hand helaas.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, vooral als het dan wat droger is.
We zijn vr/zat/zo geweest, vr en zat nog wel wat kunnen doen en was redelijk weer, gister ging het al helemaal mis en zijn we naar huis gegaan. We moeten best nog wel wat doen maar het weer zit niet mee. Erger vind ik het voor de mensen die er 3 weken staan, vorige week was het hmmm deze week kun je wel vergeten en volgende week? Zeker met kinderen.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk sta je niet op de camping met dit weer. Het is niet echt weer voor mensen op de camping, helemaal niet als je in een tent zit lijkt mij
Een beetje caravan is nog wel te doen. Maar kan je ook weinig natuurlijk
Er schijnt vanaf half augustus kans op beter weer te zijn, ik wil dat geloven.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Het ziet er niet goed uit, het weer. Je hebt het niet in de hand helaas.
Ja echt lekker zomerweer hebben we nog niet gehad. Heel erg wisselvallendquote:Op maandag 31 juli 2023 10:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We zijn vr/zat/zo geweest, vr en zat nog wel wat kunnen doen en was redelijk weer, gister ging het al helemaal mis en zijn we naar huis gegaan. We moeten best nog wel wat doen maar het weer zit niet mee. Erger vind ik het voor de mensen die er 3 weken staan, vorige week was het hmmm deze week kun je wel vergeten en volgende week? Zeker met kinderen.
Het weer is een grillig iets of 35plus of dit ik word er een beetje zat van en ik zal niet de enige zijn. Nog maar te zwijgen over de mensen in Italié die net teruggehaald zijn en alles naar de knoppen is, caravan, auto en vakantie.
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnt vanaf half augustus kans op beter weer te zijn, ik wil dat geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |