quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
(Als je hier niet tussen staat beschouw ik je dus niet als een goede vriend)
Dank hiervoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
(Als je hier niet tussen staat beschouw ik je dus niet als een goede vriend)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Straks Amerikaanse anthem voor elke wedstrijd. USA USA!
Bedankt maat. Respect.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn goede PSV vrienden @:Coco @:Buitendam @:Lange_Lans en @:de_boswachter met deze verdiende overwinning. Feyenoord had geen klote in te brengen.
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.quote:
Ik doe gewoon even alsof dat niet waar is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.
- Perez en Been
Het slaat ook nergens op, niet alleen de richting maar verder was het ook precies de juiste snelheid ook voor de voorzet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik doe gewoon even alsof dat niet waar is.
Daar is nog een 'groot verschil tussen vraag en aanbod'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die Babadi moeten ze maar meteen z’n contract plussen.
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
ESPN weet nog niets van Tillman.
#werkenbijESPN
Alles kan natuurlijk maar zo zag het er toch echt niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.
- Perez en Been
Ik twijfel of Saibari dat kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, niet alleen de richting maar verder was het ook precies de juiste snelheid ook voor de voorzet.
Til gaat toch niet spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.
Watquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar is nog een 'groot verschil tussen vraag en aanbod'.
Lekker schreeuwen op de tribune! "Van Duiven! Til! Geef die bal aan Til man, Tillman!"quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.
Dat mag je volgens mij aan Lang toeschrijven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik twijfel of Saibari dat kan.
Mooi trouwens, die aandacht voor die kinderen achteraf. Die hebben de dag van hun leven.
Zeker, dat deed hij heel goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat mag je volgens mij aan Lang toeschrijven.
Bij de contractonderhandelingen voor verlenging van Babadi zijn contract. Clubs staan blijkbaar ook in de rij voor 'm dus ik zou nog niet erop rekenen dat hij nog veel gaat laten zien in PSV-shirt.quote:
Wie zegt dat? Nog niks over gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de contractonderhandelingen voor verlenging van Babadi zijn contract. Clubs staan blijkbaar ook in de rij voor 'm dus ik zou nog niet erop rekenen dat hij nog veel gaat laten zien in PSV-shirt.
Twitterrikquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Nog niks over gelezen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden? Of van een week geleden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |