Nouja moet hij weten. Luister liever naar hem dan een Murphyquote:Op zondag 30 juli 2023 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een flat earther is (niet dat je dan niet ook sympathiek kunt zijn trouwens).
Over Meilutyte? Dat is toch helemaal geen geheim? Die zat heel diep in de depressies enzo.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:41 schreef Columbiafan het volgende:
Sooow, Heemskerk begeeft zich op glad ijs met die "drank en drugs" opmerking?
Niet op de sprint, dan kan alles!quote:
Nou dat vind ik nog iets anders dan radicaal over drugmisbruik spreken?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over Meilutyte? Dat is toch helemaal geen geheim? Die zat heel diep in de depressies enzo.
Eens even aan een Litouwer gevraagd of het daar wellicht gewoon in de media is geweest.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nog iets anders dan radicaal over drugmisbruik spreken?
Denk niet perse dat zij zich daar druk om hoeft te makenquote:Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjostrom heeft het onhandig gespeeld qua financiėn.
Dat zei ze toch niet? Was gewoon meer speculeren, lijkt mequote:Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nog iets anders dan radicaal over drugmisbruik spreken?
30.000 dollar voor nog geen halve minuut zwemmen is voor haar vast ook best veel!quote:Op zondag 30 juli 2023 13:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denk niet perse dat zij zich daar druk om hoeft te maken
Dat is een gemiddelde wat zelfs de Saoedi's niet voor Mbappé over zouden hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
30.000 dollar voor nog geen halve minuut zwemmen is voor haar vast ook best veel!
Nou als ik 50 wedstrijden pak met 90 minuten (wat veel te ruim is) en ik pak dat 700 miljoen nummer (wat niet klopt) dan kom je tot 77.777,77 dollar per halve minuut.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een gemiddelde wat zelfs de Saoedi's niet voor Mbappé over zouden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |