Het leek mij juist ook wel een beetje een gekkie. Maar mogelijk wel sympathiek natuurlijk!quote:Op zondag 30 juli 2023 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een flat earther is (niet dat je dan niet ook sympathiek kunt zijn trouwens).
Nouja moet hij weten. Luister liever naar hem dan een Murphyquote:Op zondag 30 juli 2023 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een flat earther is (niet dat je dan niet ook sympathiek kunt zijn trouwens).
Over Meilutyte? Dat is toch helemaal geen geheim? Die zat heel diep in de depressies enzo.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:41 schreef Columbiafan het volgende:
Sooow, Heemskerk begeeft zich op glad ijs met die "drank en drugs" opmerking?
Niet op de sprint, dan kan alles!quote:
Nou dat vind ik nog iets anders dan radicaal over drugmisbruik spreken?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over Meilutyte? Dat is toch helemaal geen geheim? Die zat heel diep in de depressies enzo.
Eens even aan een Litouwer gevraagd of het daar wellicht gewoon in de media is geweest.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nog iets anders dan radicaal over drugmisbruik spreken?
Denk niet perse dat zij zich daar druk om hoeft te makenquote:Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjostrom heeft het onhandig gespeeld qua financiën.
Dat zei ze toch niet? Was gewoon meer speculeren, lijkt mequote:Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nog iets anders dan radicaal over drugmisbruik spreken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |