SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Ik las Beff Beckquote:
Maar dat las ik in eerste instantie welquote:
Of wilde je dat lezenquote:Op maandag 31 juli 2023 22:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar dat las ik in eerste instantie wel
quote:
Zag ze op lowlands. Briljant.quote:
Ah, dacht even dat het om deze ging Leuk hoe Cher danstquote:
Blondie wat een prachtige vrouw, helaas ben ik te laat geboren anders had ik wel een boterham met kaas willen delen!quote:Op zondag 6 augustus 2023 01:49 schreef Shii het volgende:
Nog even een gouwe ouwe, maar blijft zo lekker.![]()
Ben ik mee eens, ik vind het ook een prachtige vrouw.quote:Op zondag 6 augustus 2023 01:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Blondie wat een prachtige vrouw, helaas ben ik te laat geboren anders had ik wel een boterham met kaas willen delen!
Ja!quote:
Ik houdt echt van covers, het is de beste manier om nieuwe artiesten te ontdekken!quote:Op zondag 6 augustus 2023 02:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar wat een geweldige uitvoering.Ik ben niet altijd weg van nieuwe uitvoeringen, vooral niet als het een soort ballad wordt, maar deze is weer anders, gevoelig, maar toch vol power.
Ja hij is iets van een verstrooide basisschool leraar oid? Wel een mooi verhaal!quote:Op zondag 6 augustus 2023 02:13 schreef Shii het volgende:
Ik ben nog even Tom Ball YT-filmpjes aan het kijken. Hij deed ook al eerder mee aan Britain's got talent zie ik.
Beetje Susan Boyle-achtig verhaal.quote:Op zondag 6 augustus 2023 02:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja hij is iets van een verstrooide basisschool leraar oid? Wel een mooi verhaal!
Slaap zacht, droom vroom!quote:Op zondag 6 augustus 2023 02:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Beetje Susan Boyle-achtig verhaal.![]()
Maar ik ga slapen.![]()
![]()
Weer leuk om iets nieuws te horen. Dank je.![]()
Heeft wel een beetje wat, refrein is troep, maar die coupletten zijn net Talk Talk en Aha, met die 80's vibe. Desondanks een overbodige remix.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben er nog niet over uit wat ik hier van vind. Alsof je een 45-toeren-single op 33 toeren zet. En tegelijk heeft deze ABBA-cover ook wel weer wat...
I Don't Speak French x Scoobert Doobert - Voulez-Vous
Precies zoals je het zegt. Was nieuwsgierig en in begin ook wel verrast, maar het langzame maakt het toch wel saai. Het is in ieder geval niet een nummer waarvan ik denk, laat ik het nog eens een keer luisteren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben er nog niet over uit wat ik hier van vind. Alsof je een 45-toeren-single op 33 toeren zet. En tegelijk heeft deze ABBA-cover ook wel weer wat...
I Don't Speak French x Scoobert Doobert - Voulez-Vous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |