Het leven is te kort om met weinig variatie te kokenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 07:27 schreef 1inamelon het volgende:
Jij eet altijd zo lekker gevarieerd!
En donderdag shakshuka boks
Eens maar het is ook te kort om elke avond de strijd met 2 rebellerende koters aan te gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het leven is te kort om met weinig variatie te koken
Nou, daar zou ik zeker simpeler van gaan koken! Al vind ik jouw lijstjes ook altijd leuk en niet standaard.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:41 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Eens maar het is ook te kort om elke avond de strijd met 2 rebellerende koters aan te gaanHoewel ik op zich niet mag klagen, ze lusten best veel. Maar toch
Het basis recept heb ik ooit van een indische dame gekregen, witte kool of spitskool, kippenbouillon en eieren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik zeker simpeler van gaan koken! Al vind ik jouw lijstjes ook altijd leuk en niet standaard.
@:sorella, hoe maak jij orak arik? Goed idee om dat weer eens op tafel te zetten. En Surinaamse bruine bonen moet ik ook eens maken, nooit gedaan.
Er bestaat niet zoiets als teveel kaasquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
W. Pasta
D. Gebakken aardappels, kaasburger en salade
V. Gebakken aardappels, kaasburger en salade
Z. Bloemkoolschotel uit de oven met aardappels en linzen en kaas
Z. Bloemkoolschotel deel twee
M. Marokkaanse schotel (recept kookboek)
D. Deel twee schotel
W. Brood met soep
D. Brood met soep
En dan vrijdag weer boodschappen
Edit: best veel kaaseven een andere vega burger kiezen of geen kaas op de ovenschotel
Haha betreft smaak niet neequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:21 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als teveel kaas![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |