abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212096209
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Knettergek

Is er dan niemand in de omgeving van zo'n vrouw (partner, broer/zus, kinderen) die zegt "Hetty doe normaal"?
er is een goede kans dat met mevrouw Hettie geen normaal gesprek meer mogelijk is. Op alles wat je inbrengt krijg je het verwijt dat je in dienst bent van de overheid. Ik verwacht dat de familie van Hettie geen contact meer wilt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_212096504
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zou er als deurwaarder of agent echt het geduld niet voor op kunnen brengen om zo rustig te blijven.

Ik denk dat ze bij de briefing op het politiebureau lootjes trekken wie de lul is als er weer een soeverein op het programma staat :D
Ik heb een tijdje bij de woningbouwvereniging gewerkt en daar kwam je dus ook echt alles tegen aan flamboyante personages. Daar kwam de deurwaarder, politie, etc etc ook nogal eens aan te pas. Ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk was van het engelengeduld wat die mensen kunnen hebben. Vooral van onze deurwaarder was ik echt onder de indruk. Was altijd tot op het laatst op zoek naar oplossingen voor mensen en bleef altijd 100% correct.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_212096614
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit verzint deze kapster niet allemaal zelf. Ze heeft het over ene Jeanette. Dat zal de dame van Autonoomtotaal zijn, Jeanette Lohuis. Dat blijft toch een grote grap. Lohuis verkoopt allemaal zooi om zogenaamd geen belasting meer te betalen, intussen betaalt ze zelf wel belasting over de producten die ze verkoopt in die webshop.
Het vermogen van mensen om voor zichzelf goed te praten wat ze anderen verwijten is ook heel groot hè. En voor doorgedraaide idealisten heiligt het doel dan al snel de middelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_212098671
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
er is een goede kans dat met mevrouw Hettie geen normaal gesprek meer mogelijk is. Op alles wat je inbrengt krijg je het verwijt dat je in dienst bent van de overheid. Ik verwacht dat de familie van Hettie geen contact meer wilt wil.
Sorry, ben nu eenmaal erg precies op spelling. Ontopic: het kan nog bonter, door van je af te krijsen en het hele Youridisch woordenboek voor te dragen. Zo ook in Limburg, op een witte winterdag, waar een ex-partner zijn halve ton komt opeisen via de deurwaarder. Maar omdat die verzuimt een blauwe vingerafdruk achter te laten en het DNA-profiel van hemzelf en de politieagenten van dienst niet prijsgeeft, is het, Youriaans gezien, niet rechtsgeldig. Vecht maar eens tegen die bierkaai…

twitter
pi_212098767
Aanvullend: tijdens al deze ontruimingen zijn al deze gidsen en dienstbare deskundigen in geen velden of wegen te bekennen. En dan nog geloven de slachtoffers blindelings dat ze op de goede weg zitten en dat ze geholpen worden bij voldoende bewezen trouw.
Zelfs in een sekte gaan de volgelingen nog minder trouw mee.
pi_212098849
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 21:24 schreef Magister_Artium het volgende:
En weer een paar kleine luyden die zich vastklampen aan de oneliners, bot vangen en op straat staan:

[ twitter ]
*politieagent betreedt pand
Soeverein: "Bel de politie"
pi_212098855
Dat engelengeduld ook. Als je met zo'n malloten te maken hebt laat je de politie ze maar uit voorzorg arresteren. Heb je al dit gezeik niet.
pi_212098859
Simpel op te lossen. Paspoort intrekken. Dan een verbod om je te begeven op nederlandse wegen. Blijf maar lekker thuis. Geen enkelle overheids diensten verlenen. Geen zorg. Geen school voor hun kinderen. Etc.

Maar dat mag zeker weer niet van de wet 🥲
pi_212098860
Wel vreemd toch dat ze zich op een soort Nederlandse wet beroepen. Ze vragen om een mandaat, getekend contract met natte handtekening in het blauw, van de koning ofzo, en beroepen zich dus op vaststaande regels die ergens zouden staan. Maar ondertussen erkennen ze de wet niet en staan ze als natuurlijk persoon van vlees en bloed overal buiten. Ben je nou vrij of ben je toch aan allerlei regels en symbolen verbonden?
pi_212099684
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 01:56 schreef DrDentz het volgende:
emd toch dat ze zich op een soort Nederlandse wet beroepen. Ze vragen om een mandaat, getekend contract met natte handtekening in het blauw, van de koning ofzo, en beroepen zich dus op vaststaande regels die ergens zouden staan. Maar ondertussen erkennen ze de wet niet en staan ze als natuurlijk persoon van vlees en bloed overal buiten. Ben je nou vrij of ben je toch aan allerlei regels en symbolen verbond
Jij verwacht enige logica van dat soort lui?
pi_212099758
quote:
Wel vreemd toch dat ze zich op een soort Nederlandse wet beroepen. Ze vragen om een mandaat, getekend contract met natte handtekening in het blauw, van de koning ofzo, en beroepen zich dus op vaststaande regels die ergens zouden staan. Maar ondertussen erkennen ze de wet niet en staan ze als natuurlijk persoon van vlees en bloed overal buiten. Ben je nou vrij of ben je toch aan allerlei regels en symbolen verbonden?
Youri plate is daar echt een held in! Eerst roepen dat rechtbanken e.d. geen bevoegdheden hebben en een maand later vol trots roepen dat hij stempels van de rechter en griffier heeft gekregen. :D

Zoooooo jongens....
pi_212100053
quote:
Je denkt te moeilijk
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_212100061
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 01:07 schreef Magister_Artium het volgende:
Aanvullend: tijdens al deze ontruimingen zijn al deze gidsen en dienstbare deskundigen in geen velden of wegen te bekennen. En dan nog geloven de slachtoffers blindelings dat ze op de goede weg zitten en dat ze geholpen worden bij voldoende bewezen trouw.
Als het niet werkt dan doe je iets verkeerd
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_212101381
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 01:07 schreef Magister_Artium het volgende:
Ja, hee, het geld is op, daar valt niets meer te halen op dat moment. Op naar het volgende slachtoffer.
pi_212101438
Welkom bij Vereniging Jurisprudentie Juridisch Kantoor Plate
Onze Vereniging is opgericht om samen als 1 front tegen de staat der Nederlanden op te treden. Dankzij onze volledige rechtsbevoegdheid kunnen we erachter komen of de tegenpartij wel bevoegd is om zijn functie uit te voeren, we zijn erachter gekomen dat vele gewoon bij een Vereniging of een Stichting werken en dat de bestuursleden alleen bevoegd zijn om een besluit te nemen.

Omdat we achter de grootste zwendel van 1810 zijn gekomen blijkt dat iedereen maar wat doet zonder bevoegd te zijn. De eed die is afgelegd is niet geldig, dit had ook vastgelegd moeten worden met de Benoemer en de Notaris. Dat heet deelnemen aan een publiekrechtelijke rechtspersoon, dan zijn de Ambtenaren of Rechters ook een openbaar lichaam, Art 2.1 b.w. en Art 134 grondwet. Dankzij de WOO verzoeken hebben we een beeld gekregen wie er wel en wie er niet bevoegd zijn, dit is schrikbarend. In Januari 2020 zijn al 80% van de ambtenaren zichtbaar hun rechtspositie kwijtgeraakt en niemand in Nederland die dit raar vond.

In juni 2021 is de WBTR (Wet Bestuur & Toezicht Rechtspersonen) gekomen, zo is er een beeld gekomen wie er wel nog bevoegd waren om een besluit te nemen. En daar zitten we nu in. Wij als Vereniging kunnen nu met onze leden de tegenaanval aangaan tegen alle verenigingen, stichtingen, corporaties en B.V’s. Iedereen zal nu wel zijn bevoegdheid moeten laten zien, dus ben je bevoegd om een handtekening te zetten en een besluit te nemen.

Ieder lid krijgt zijn eigen Lidmaatschap ter kennisgeving waarmee men aantoont dat men wordt beschermd door Vereniging Plate met volledige rechtsbevoegdheid en dat onze leden achter elkaar staan.

Dus 1 team 1 taak.

Dit is gewoon wartaal doorspekt met losse juridische termen. Hoeveel moet je blowen om op basis hiervan de strijd aan te durven gaan met deurwaarders en politie?..
pi_212101676
Youri Plate heeft zelfs twijfels of de sneeuw wel echte sneeuw is.
Met dat in gedachte blijft het bijzonder dat mensen vertrouwen hebben in de 'juridische' kennis van Plate.
pi_212101814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Met dat in gedachte blijft het bijzonder dat mensen vertrouwen hebben in de 'juridische' kennis van Plate.
Zijn klantenkring twijfelt daar ook aan verwacht ik.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212159349
quote:
Mevrouw wordt vastgepakt bij de arm en claimt meteen letselschade :')
Denk eerder dat ze flinke letselschade heeft in haar hoofd :7
Verder mooi filmpje :D
  woensdag 24 januari 2024 @ 22:12:58 #269
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212159429
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 10:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Maar als autonoom heb je toch niets met de staat en belastingen en toeslagen nodig?

Stel dat je een ontvangen toeslag van een autonoom (die alle brieven aan de belastingdienst terugstuurt) steelt, dan zou er geen rechtszaak moeten volgen want dan komt dat geld ze niet toe.
je mag een autonoom ook gerust beroven , want de politie gaan ze niet nodig hebben
ze zijn autonoom dus doen ze alles zelf
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212160547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je mag een autonoom ook gerust beroven , want de politie gaan ze niet nodig hebben
ze zijn autonoom dus doen ze alles zelf
De lifehacktips beginnen binnen te druppelen.
pi_212160737
Pure virtue-signalling ook. Alsof die vrouw dr uitzetting staat te filmen om het "tegen te houden".....

Die filmpjes worden op een of andere telegram gezet zodat ze lekker kunnen cirkeljerken.
pi_212161385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo’n type loopt waarschijnlijk ook verwondert rond door het bos en vraagt zichzelf af of het hele verhaal rondom bomen wel klopt, of bloemen wel echt zijn en of vogels bestaan.

Ik heb het vaker aangekaart maar wappies van dit kaliber zijn best bijzonder. Zowel in mijn persoonlijke omgeving als in het openbaar (zie ook Janet Ossebaard of ,oprichter van Niburu, Anton Teuber, Micha Kat of Willem Engel). Dit zijn geen domme mensen maar ook niet briljant. Het zijn mensen die tussen hbo en de universiteit zitten en in staat zijn om kritisch te denken.

Ergens along the way verliezen zij het spoor echter en slaan ze een weg in waarin zij alles ‘kritisch’ bekijken en daardoor niet meer kunnen filteren wat de waarheid is en wat niet. Mogelijk komt dat omdat je bij bijv. alle grote organisaties zoals de Belastingdienst, ons justitiële apparaat en andere entiteiten altijd wel zaken als corruptie kunt vinden en je dus een confirmation bias hebt.

Vind het echt erg interessant altijd. Overigens staat buiten kijf dat het feit dat ze altijd prediken voor de minder heldere lichten onder ons en juist hen in de problemen brengen zo onethisch als de pest is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzakoppo op 25-01-2024 08:57:06 ]
pi_212166957
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 07:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Zo’n type loopt waarschijnlijk ook verwondert rond door het bos en vraagt zichzelf af of het hele verhaal rondom bomen wel klopt, of bloemen wel echt zijn en of vogels bestaan.

Ik heb het vaker aangekaart maar wappies van dit kaliber zijn best bijzonder. Zowel in mijn persoonlijke omgeving als in het openbaar (zie ook Janet Ossebaard of ,oprichter van Niburu, Anton Teuber, Micha Kat of Willem Engel). Dit zijn geen domme mensen maar ook niet briljant. Het zijn mensen die tussen hbo en de universiteit zitten en in staat zijn om kritisch te denken.

Ergens along the way verliezen zij het spoor echter en slaan ze een weg in waarin zij alles ‘kritisch’ bekijken en daardoor niet meer kunnen filteren wat de waarheid is en wat niet. Mogelijk komt dat omdat je bij bijv. alle grote organisaties zoals de Belastingdienst, ons justitiële apparaat en andere entiteiten altijd wel zaken als corruptie kunt vinden en je dus een confirmation bias hebt.

Vind het echt erg interessant altijd. Overigens staat buiten kijf dat het feit dat ze altijd prediken voor de minder heldere lichten onder ons en juist hen in de problemen brengen zo onethisch als de pest is.
Die twijfel geldt voor een grote groep, maar ik vraag me af of de mensen die je met naam noemt, ook uit goedgelovigheid handelen. In Micha Kat zie ik een psychopaat, die ervan geniet om te choqueren en die constant de grenzen van zijn eigen normen en waarden verlegt, om ze daarna weer te overschrijden.
In Anton Teuben zie ik, met zijn alternatieve waarheden op Pateo, een paranoïde stoornis. Als het een niet klopt, klopt de rest ook wel niet. Als de overheid het bestaan van ufo’s ontkent en hij ze wel gezien heeft, dan moet de overheid wel iets te verbergen hebben. Met anekdotische bewijzen en potsierlijke logica probeert hij te onderbouwen dat koningin Wilhelmina geen biologische dochter kan zijn van koning Willem III.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om één verhaal niet schokkend genoeg is, zou stadhouder Willem V ook buitenechtelijk zijn verwekt, is Juliana een koekoeksjong en in werkelijkheid een Veluwse boerendochter, omdat het werkelijke prinsesje Down zou hebben, is de verwisselde Juliana verkracht door prins Hendrik en was prins Claus pedoseksueel, wat dan weer erfelijk is, waardoor koningin Máxima welkom is in Davos.
Volgt u het nog? Dan Pim Fortuyn die door een Lockerbie-terrorist zou zijn doodgeschoten in opdracht van Ad Melkert, Geert Wilders die door de geheime diensten als marionet is opgezet en Balkenende die door George Bush als stadhouder is geïnstalleerd.

En Willem Engel? Daarin zie ik een klassieke narcist, niet een als zodanig gelabelde zeurpiet, maar eentje die aan alle DSM-criteria voldoet. Parasiteert op zijn volgelingen, doet alsof hij liefde predikt en gaat er dan gauw vandoor om voor de bevolking te mediteren.
pi_212167457
Laatst was er een openbare veiling bij een kapperszaak, doordat de eigenaresse geen belasting wil betalen.
In December 2023 was een 'volksraad' bijeen gekomen, waar unaniem een besluit werd genomen voor de eigenaresse van de kapperszaak.

Hopeloos verloren figuren. Je zou willen dat het een sketch is.
pi_212173577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laatst was er een openbare veiling bij een kapperszaak, doordat de eigenaresse geen belasting wil betalen.
In December 2023 was een 'volksraad' bijeen gekomen, waar unaniem een besluit werd genomen voor de eigenaresse van de kapperszaak.

Onsamenhangend verhaal dat door nog zo’n tien man publiek serieus wordt genomen… |:(
pi_212173683
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

Een 'volksraad' , een jury beëdigd, als je denkt dat je alles wel zo'n beetje hebt gezien kan het nog gekker _O- ;(
Het zal je familie maar zijn ;(
  vrijdag 26 januari 2024 @ 11:26:42 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212174363
Die LARPen dat ze niet verstandelijk gehandicapt zijn :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212174552
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 10:22 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Een 'volksraad' , een jury beëdigd, als je denkt dat je alles wel zo'n beetje hebt gezien kan het nog gekker _O- ;(
Het zal je familie maar zijn ;(
Hardop gelachen om de volksraad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 26 januari 2024 @ 11:45:27 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212174559
quote:

Wat is dit? :') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212177569
quote:
84s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 11:45 schreef Starhopper het volgende:

Een soort bizar toneelstukje. En allemaal kijken ze er serieus bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212177915
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Een soort bizar toneelstukje. En allemaal kijken ze er serieus bij.
Je vraagt je vaak af of ze echt door hebben dat dit allemaal nergens op slaat. Dat ze geen rechtsgeldige beslissing nemen, snappen ze hopelijk nog wel.
pi_212178209
Die mensen zitten in een socialmedia-bubbel, kijken de hele tijd dit soort filmpjes, dus dan gaan we er zelf ook een maken.

Een grote act om een filmpje op je wappie-telegram te gooien zodat iedereen kan zien hoe autonoom je wel niet bent.
pi_212185653
quote:
84s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 11:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een heerlijk toneelstuk opgevoerd door 100%NL luisteraars.
Wilt u ook een conflict met de Belastingdienst? Maak een afspraak bij de kapsalon van Hetty.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 10:53:36 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212185960
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 18:07 schreef havanagila het volgende:
Die mensen zitten in een socialmedia-bubbel, kijken de hele tijd dit soort filmpjes, dus dan gaan we er zelf ook een maken.

Een grote act om een filmpje op je wappie-telegram te gooien zodat iedereen kan zien hoe autonoom je wel niet bent.
Zoooo autonoom _O_
Zonder huis _O_
Zonder zaak _O_
Wie wil dat nou niet _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212198494
quote:

Mooie vondst op YouTube. ^O^

Er is ook niemand die iets positief in de commentaar sectie over deze video post wat toch opvallend is. Ik had wel een berg wappie commentaren daar verwacht. :D
pi_212198520
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 09:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Mooie vondst op YouTube. ^O^

Er is ook niemand die iets positief in de commentaar sectie over deze video post wat toch opvallend is. Ik had wel een berg wappie commentaren daar verwacht. :D
het is het kanaal van Guus Disselkoen. Daar blijven wappen ver van weg.
De video is vermoedelijk in een wappie-telegramkanaal verspreid. Guus volgt dat kanaal.
pi_212198567
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 09:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
het is het kanaal van Guus Disselkoen. Daar blijven wappen ver van weg.
De video is vermoedelijk in een wappie-telegramkanaal verspreid. Guus volgt dat kanaal.
Dan nog zou ik verwachten dat er wappiegroepjes zich verenigen om hun zelfonderzoek te promoten en de antiwappie teksten aldaar als echte strijders te bestrijden. :D
pi_212198619
quote:

Het kan nog gekker dus, de mooiste vond ik nog de speciale bedden die je van je vaccinatie af konden helpen, kostte maar een paar honderd euro per sessie.
  zondag 28 januari 2024 @ 10:07:35 #289
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212198634
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 10:05 schreef Managarm het volgende:

[..]
Het kan nog gekker dus, de mooiste vond ik nog de speciale bedden die je van je vaccinatie af konden helpen, kostte maar een paar honderd euro per sessie.
Koekoek 8)7 _O-
A murky, forgotten land.
  zondag 28 januari 2024 @ 10:23:57 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212198735
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 10:21 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ik zou dat verongelijkt blêrende autonome zeikwijf het liefst op haar eigen tuinhek spietsen, met haar gedram.
Vlad III, jij hier _O_
A murky, forgotten land.
pi_212198962
Net als de figuren die een (nep-) nieuwsbericht delen met grote verontwaardiging erbij, terwijl gewoon onder het bericht staat 'meer fake nieuws volgt', van auteur 'Coke de dealer'. _O-
pi_212199076
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 10:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Net als de figuren die een (nep-) nieuwsbericht delen met grote verontwaardiging erbij, terwijl gewoon onder het bericht staat 'meer fake nieuws volgt', van auteur 'Coke de dealer'. _O-
Zo zien wij dat, omdat we niet wakker zijn.
Maar een wakkere autonoom die ziet daarin de hand van het WEF, die op die manier het volk probeert te conditioneren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212199500
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 10:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar een wakkere autonoom die ziet daarin de hand van het WEF, die op die manier het volk probeert te conditioneren.
Je vergeet een hele rits namen te noemen van allerlei prominenten, dat hoort erbij.
pi_212199507
quote:
11s.gif Op zondag 28 januari 2024 10:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Vlad III, jij hier _O_
De babbelbox is in de straat en vraagt: "Is een natte handtekening in bloedrood net zo rechtsgeldig als een in blauw?"
  zondag 28 januari 2024 @ 11:40:36 #295
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212199526
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 10:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh zo wakker, kritisch, nadenkend :D

Dan liever niet wakker, met een dak boven mijn hoofd, dan wakker (van de kou) onder de brug :7
A murky, forgotten land.
  zondag 28 januari 2024 @ 11:43:20 #296
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212199554
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:38 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De babbelbox is in de straat en vraagt: "Is een natte handtekening in bloedrood net zo rechtsgeldig als een in blauw?"
_O_

De opvolger van Vlad de Spietser schijnt een enorme barbecue liefhebber te zijn geweest :Y

Hij ging de geschiedenis in als Vlad de Spieser :Y)
A murky, forgotten land.
  zondag 28 januari 2024 @ 11:47:48 #297
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212199602
Ik ga stuk hoor, ze noemen zich nu "de beneficiaire"
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  zondag 28 januari 2024 @ 12:22:25 #298
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_212199927
quote:
3s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga stuk hoor, ze noemen zich nu "de beneficiaire"
Is dat niet een andere stroming? Die gelooft dat er bij je geboorte een trustfonds is aangemaakt?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 28 januari 2024 @ 12:37:28 #299
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212200106
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:22 schreef zalkc het volgende:

[..]
Is dat niet een andere stroming? Die gelooft dat er bij je geboorte een trustfonds is aangemaakt?
Een groepje wat eerst dus het ene was heeft de hele groep omgedoopt naar het andere.

En is toe aan de volgende stap

Redelijk sektarisch
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212200114
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:22 schreef zalkc het volgende:

[..]
De letterlijke betekenis is dat ze wel geld willen ontvangen maar niets willen betalen.
Het is een term die je bij een erfenis weleens voorbij hoort komen. Als je een erfenis beneficair aanvaard dan voorkom je dat je met een schuld opgezadeld raakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')