SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ook…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:28 schreef livelink het volgende:
@:MadMaster, wij zitten al in het volgende topic
Die is bij mij al op. Ik had nog net 1 glaasje, maar die heb ik om 18.00 al ingeschonken.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is bij mij al op. Ik had nog net 1 glaasje, maar die heb ik om 18.00 al ingeschonken.
Gelukkig draait Melting goede muziek, alcohol is niet per se noodzakelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is bij mij al op. Ik had nog net 1 glaasje, maar die heb ik om 18.00 al ingeschonken.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gelukkig draait Melting goede muziek, alcohol is niet per se noodzakelijk
Nee, helaas. Qua alcohol was het weer snel gedaan vanavond.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En zeker ook geen biertjes gehaald?
En ik maar denken dat niemand deze kende.quote:
Staat toevallig in mijn 80s playlistquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat niemand deze kende.
Ach Sineadquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
De broer van Sinead O'Connor hoor je hier drummen…
Als het nu nog niet lukt, dan lukt het nooit meer…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach Sinead![]()
Hopelijk heeft ze nu eindelijk haar rust gevonden
Ik denk van wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach Sinead![]()
Hopelijk heeft ze nu eindelijk haar rust gevonden
Ik kende het wel, maar had uitvoerende en titel niet geweten. Ik vond het knap van MadMaster en ok01quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat niemand deze kende.
Triest maar waarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het nu nog niet lukt, dan lukt het nooit meer…
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas niet neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Ik geloof tenminste niet dat het nog veel rustiger wordt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'probleem' is dat ik dus altijd bij alle muziek de titel en de uitvoerende te benoemen, soms alleen voor mezelf 'in mijn hoofd'. Het is soms doodvermoeiend, zeker als ik het nummer ken, maar niet snel genoeg de gegevens kan benoemen…quote:
Als mensen echt dood willen, moet je ze de mogelijkheid geven om te gaan.quote:
Ja snap ik, ik zat net in tua nua te worstelen met de spelling ervanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'probleem' is dat ik dus altijd bij alle muziek de titel en de uitvoerende te benoemen, soms alleen voor mezelf 'in mijn hoofd'. Het is soms doodvermoeiend, zeker als ik het nummer ken, maar niet snel genoeg de gegevens kan benoemen…
Onze papieren liggen overal klaar…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Als mensen echt dood willen, moet je ze de mogelijkheid geven om te gaan.
Ik geloof dat het voor iedereen beter is, om dit gecontroleerd te doen, dan allerlei therapiën aanbieden met als gevolg dat ze er nog uit stappen.
Helemaal mee eens, het beste van je voor degene kan doen is een rustig einde gevenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Als mensen echt dood willen, moet je ze de mogelijkheid geven om te gaan.
Ik geloof dat het voor iedereen beter is, om dit gecontroleerd te doen, dan allerlei therapiën aanbieden met als gevolg dat ze er nog uit stappen.
Precies dat..... al is 16 wel erg jong nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:41 schreef livelink het volgende:
Ze had nog een kind van 16 zag ik. Dat vond ik dan toch wel weer moeilijk eigenlijk. Die is nog veel te jong om zijn moeder te verliezen. Maar ja, aan de andere kant kon ze waarschijnlijk toch niet meer echt een goede moeder voor hem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |