abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210317658
Hihi, waarom participeer je zelf niet in de zoektocht naar de waarheid achter Ray Epps en zijn rol in de bestorming van het Capitool? Waarom krijgt de man die op videobeelden staat waar hij zowel oproept het Capitool te bestormen als vooraan staat wanneer de bestorming begint, de fluwele behandeling van Links?

Raar.
pi_210318009
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:45 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, waarom participeer je zelf niet in de zoektocht naar de waarheid achter Ray Epps en zijn rol in de bestorming van het Capitool? Waarom krijgt de man die op videobeelden staat waar hij zowel oproept het Capitool te bestormen als vooraan staat wanneer de bestorming begint, de fluwele behandeling van Links?

Raar.
Dat heb ik zelfs al uitgelegd.

quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Mij ontgaat vooral de relevantie, in de 'grand scheme of things'. Het is duidelijk waar Trump voor wordt vervolgd in relatie tot de bestorming van het Capitool - hij wordt bijvoorbeeld niet beschuldigd van het aanzetten tot.
Maar no biggie, ik was even nieuwsgierig waarom je de gebeurtenissen rond Trump doodzwijgt en angstvallig elke discussie mijdt. Daar komt geen verandering in, dus blijf ik met alle plezier actuele ontwikkelingen posten in deze reeks. Alleen jammer dat er geen discussie op gang komt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210318229
Hihi, klassiek Links om in BNW de façade te vertegenwoordigen en te verdedigen in plaats van deel te nemen in de zoektocht daarachter. Wellicht komt de gewenste discussie wanneer er daadwerkelijk aan het doel van het subforum (BNW) wordt voldaan? MSM napapegaaien leidt niet tot een discussie omdat het geen interessante materie is. Als de MSM napapegaai-circlejerk als discussie wordt gezien zijn er wellicht passendere subfora te vinden. Maar zodra je eens achter de façade gaat zoeken, dan zal de discussie ongetwijfeld volgen.
pi_210318782
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 15:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, klassiek Links om in BNW de façade te vertegenwoordigen en te verdedigen in plaats van deel te nemen in de zoektocht daarachter. Wellicht komt de gewenste discussie wanneer er daadwerkelijk aan het doel van het subforum (BNW) wordt voldaan? MSM napapegaaien leidt niet tot een discussie omdat het geen interessante materie is. Als de MSM napapegaai-circlejerk als discussie wordt gezien zijn er wellicht passendere subfora te vinden. Maar zodra je eens achter de façade gaat zoeken, dan zal de discussie ongetwijfeld volgen.
Leuk en aardig, vriend, maar Trump wordt toch echt vervolgd, ongeacht of je de 'MSM' nou wel of niet negeert.

En het staat je natuurlijk vrij om de 'façade' achter de vervolging van Trump bloot te leggen, maar zelfs dat doe je niet.
pi_210318843
Ik heb nog steeds geen idee wie Ray is, maar het moet wel een machtig man zijn als hij Trump kan dwingen mensen op te roepen om te gaan vechten en hem te laten bellen met kiesraden om tienduizenden stemmen te vervalsen. Ook heeft hij blijkbaar allemaal AI filmpjes gemaakt van andere gekkies die oproepen om gewelddadig te worden want als ik de wappies hier mag geloven was hij de enige persoon die opriep tot rellen.
pi_210319031
Ik heb nu wel een idee wie Ray is en na het lezen van dit artikel: https://www.snopes.com/articles/389126/who-is-ray-epps/
En het kijken van dit filmpje:
Snap ik al helemaal niet waarom mensen zo uit hun plaat gaat over de beste man.
pi_210321502
Dat zet je toch wel aan het denken, dat de zijde die meent de (volledige) waarheid in pacht te hebben toch zo afhankelijk is van stropoppen en leugens. Waarom toch zo bedreigd voelen, in BNW nota bene? Het subforum waar ze alles waar ze een hekel aan hebben naartoe schoppen.

Raar hoor. Toch zie ik het als een goed teken. Het compulsieve karakter van alles moeten "debunken" manifesteert zich alleen in situaties waar men zich bedreigd voelt.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:55:52 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210321553
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat zet je toch wel aan het denken, dat de zijde die meent de (volledige) waarheid in pacht te hebben toch zo afhankelijk is van stropoppen en leugens. Waarom toch zo bedreigd voelen, in BNW nota bene? Het subforum waar ze alles waar ze een hekel aan hebben naartoe schoppen.

Raar hoor. Toch zie ik het als een goed teken. Het compulsieve karakter van alles moeten "debunken" manifesteert zich alleen in situaties waar men zich bedreigd voelt.
Mooie stropop zet je daar op. Maar vertel, jij hebt toch vast wel een inhoudelijke mening over de komende rechtzaken? Hoe incriminerend gaat die 'you need to find me (verschil+1) votes' bijvoorbeeld zijn. Of is dat ook iets neps uit de media?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_210322219
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:52 schreef QuidProJoe het volgende:

Het fascinerende van BNW is dat je nooit helemaal zeker weet of iemand aan het trollen is.

Je bent nu al meerdere keren gewezen op feitelijke onjuistheden in wat je roept en in plaats van je ongelijk erkennen is de ander gek en compulsief. Moeite met nieuwe informatie verwerken zegt veel over een persoon.
pi_210322314
Confirmation bias is doorslaggevend voor Links, zolang het uit het eigen evangelie komt. Zaken zijn juist omdat de Autoriteit zegt dat ze juist zijn.

Toch wel makkelijk, wanneer je zelf nooit na hoeft te denken of te verifiëren. Dan heb je meer tijd om het evangelie te verdedigen.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 21:50:15 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210323887
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 07:55 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Het is klaar, mensen. Maandag gaat Trump voor eens en altijd aantonen dat de verkiezingen van hem zijn gestolen, waarna alle aanklachten worden ingetrokken.
Zo behoort Trump tot de RIGGERS met attitude (en caps).

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het fascinerende van BNW is dat je nooit helemaal zeker weet of iemand aan het trollen is.

Je bent nu al meerdere keren gewezen op feitelijke onjuistheden in wat je roept en in plaats van je ongelijk erkennen is de ander gek en compulsief. Moeite met nieuwe informatie verwerken zegt veel over een persoon.
Dat is de kunst van het kiezen van je nieuws, dan zit je er nooit naast, want dat zou het ergste zijn, er naast zitten. Trump is helemaal schoon en heeft geen enkele wet overtreden, zowel dan heeft een ander het ook gedaan of was het helemaal zo erg niet, was het wel zo erg dan was het een set-up van de democraten of FBI. Jij laat je ook zo beïnvloeden door wat je leest! /s

Zie 9 januari, het was een vredelievende demonstratie, die én door patrioten is uitgevoerd én compleet is gefaked door Antifa/politie/Biden/FBI/schoonzoon van Pelosi. Op de dag zelf (en de dag ervoor) keek men uit naar 'de benoeming van Trump als president, er zou wat gaan gebeuren waardoor we allemaal zagen dat het fraude was. Obama, Clinton, Tapper en een ieder met kritiek op Trump zou naar de gevangenis gaan. Toen men het Capitool binnenging, was er een enorm opgewekte sfeer met veel gejuicht. Het waren helden. De dag erna waren het ineens Antifa-leden verkleed als Trumpsupporters én ook nog eens onschuldige burgers die graag eerlijke verkiezingen heeft. Het was een heel bijzondere dag.

[ Bericht 29% gewijzigd door Vis1980 op 17-08-2023 22:00:42 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210324045
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Confirmation bias is doorslaggevend voor Links, zolang het uit het eigen evangelie komt. Zaken zijn juist omdat de Autoriteit zegt dat ze juist zijn.

Toch wel makkelijk, wanneer je zelf nooit na hoeft te denken of te verifiëren. Dan heb je meer tijd om het evangelie te verdedigen.
Je kwebbelt heel veel over hoe anders volgens jou denken, maar doet intussen geen enkele moeite om ons ervan te overtuigen dat het Ray Epps-zaakje stinkt. Is dat BNW?

Ik mis Lambiekje. Die had knetterleipe denkbeelden, maar hij onderbouwde ze wel.
pi_210324238
En wederom een mooi kijkje in het referentiekader en het evangelie, namelijk dat men een ander dient te "overtuigen". Die bekeringsdrang heb ik niet, omdat ik niet evangelisch ben ingesteld.

Daarbij kan ik, een rationeel persoon, niet iemand overtuigen een andere positie in te nemen wanneer die ander zichzelf niet op een rationele wijze in de huidige positie heeft geplaatst.
pi_210324398
Rationele mensen beginnen niet te schelden op de ander als ze met video bewijs laten zien dat je iets hebt gezegd wat onjuist is.
pi_210324543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zo behoort Trump tot de RIGGERS met attitude (en caps).
[..]
Dat is de kunst van het kiezen van je nieuws, dan zit je er nooit naast, want dat zou het ergste zijn, er naast zitten. Trump is helemaal schoon en heeft geen enkele wet overtreden, zowel dan heeft een ander het ook gedaan of was het helemaal zo erg niet, was het wel zo erg dan was het een set-up van de democraten of FBI. Jij laat je ook zo beïnvloeden door wat je leest! /s

Zie 9 januari, het was een vredelievende demonstratie, die én door patrioten is uitgevoerd én compleet is gefaked door Antifa/politie/Biden/FBI/schoonzoon van Pelosi. Op de dag zelf (en de dag ervoor) keek men uit naar 'de benoeming van Trump als president, er zou wat gaan gebeuren waardoor we allemaal zagen dat het fraude was. Obama, Clinton, Tapper en een ieder met kritiek op Trump zou naar de gevangenis gaan. Toen men het Capitool binnenging, was er een enorm opgewekte sfeer met veel gejuicht. Het waren helden. De dag erna waren het ineens Antifa-leden verkleed als Trumpsupporters én ook nog eens onschuldige burgers die graag eerlijke verkiezingen heeft. Het was een heel bijzondere dag.
Ik heb die dag gefascineerd gevolgd. De afgelopen jaren was eigenlijk alleen de Wagner dag dat ik meer live nieuws volgde. Ik heb een voorliefde voor internet gekkies en die dag waren er veel van verzameld op 1 plek.

Als er al een FBI plant was om rellen te starten dan zou het wel die Nick Fuentes moeten zijn die ik hier eerder had gepost. Zijn bankrekeningen waren bevroren en toen opeens niet meer. In tegenstelling tot Ray staat Nick wel op beeld dat ze het Capitool moeten bestormen. Hij is ook nooit opgepakt, terwijl mensen lager in zijn organisatie wel zijn gepakt. Baked Alaska bijvoorbeeld. Nick wil graag ook dat de age of concent omlaag gaat en nog wat dubieuze dingetjes.

Maar goed blijkbaar wil rechts niet dat hun eigen pedo leden tegen het licht worden gehouden.
pi_210324616
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 22:09 schreef QuidProJoe het volgende:
En wederom een mooi kijkje in het referentiekader en het evangelie, namelijk dat men een ander dient te "overtuigen". Die bekeringsdrang heb ik niet, omdat ik niet evangelisch ben ingesteld.
Je standpunt onderbouwen en anderen proberen te overtuigen van jouw gelijk noemt men ook wel 'discussiëren'. Ene Danny Roodbol heeft daar zelfs een heus online platform voor in het leven geroepen.
pi_210326463
Ai, Trump heeft besloten om het onweerlegbare bewijs dat de verkiezingen van hem zijn gestolen toch maar niet maandag te onthullen.

twitter
pi_210326575
Hihi, doen alsof Ray Epps niet op video staat waar hij oproept het Capitool te bestormen, en doen alsof Ray Epps niet op video staat waar hij vooraan staat wanneer de bestorming begint, enkel omdat je een persoon bent die informatievergaring en verificatie uitbesteedt aan een handje vol derden. Met alles dat in de wereld gebeurt, een handje vol mensen laten bepalen wat je mag zien en hoe het wordt gepresenteerd en dan ook nog eens denken dat je volledig en juist bent geïnformeerd. Klinkt als religie, of een cult. En dat is het gevaar van een beperkt informatiedieet. En soja.
pi_210326922
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, doen alsof Ray Epps niet op video staat waar hij oproept het Capitool te bestormen, en doen alsof Ray Epps niet op video staat waar hij vooraan staat wanneer de bestorming begint, enkel omdat je een persoon bent die informatievergaring en verificatie uitbesteedt aan een handje vol derden. Met alles dat in de wereld gebeurt, een handje vol mensen laten bepalen wat je mag zien en hoe het wordt gepresenteerd en dan ook nog eens denken dat je volledig en juist bent geïnformeerd. Klinkt als religie, of een cult. En dat is het gevaar van een beperkt informatiedieet. En soja.
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
pi_210327005
Wederom de FBI-stropop. Opmerkelijk.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:24:13 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210327185
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 22:09 schreef QuidProJoe het volgende:

Daarbij kan ik, een rationeel persoon, niet iemand overtuigen een andere positie in te nemen wanneer die ander zichzelf niet op een rationele wijze in de huidige positie heeft geplaatst.
Hoe denk jij als rationeel persoon dan over dat vind mij x stemmen telefoon gesprek?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:43:02 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210327373
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Wederom de FBI-stropop. Opmerkelijk.
Deze keer kan je je niet verstoppen achter een stropop bewering. Dat is wel degelijk hoe het door bijvoorbeeld Carlson neer wordt gezet. Het zou constructiever zijn voor de discussie als je inhoudelijk in gaat op de vraag van Koos.
Onikaan ni ov dovah
pi_210327453
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
Het is eigenlijk wel een interessante BNW-vraag.

Als deze meneer in opdracht van de FBI handelde dan zou deze man en de FBI onderdeel van Trumps complot zijn. Immers gaat die hele aanklachten nagenoeg niet over de bestorming, maar hoe elk stapje, waaronder het ophitsen van de achterban, werkte in het grotere geheel.

En bovendien is Trump degene die de baas van de FBI benoemde en strikt genomen ook zijn leidinggevende.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_210327512
Natuurlijk is het FBI-gedeelte een stropop. Immers, de post die de oorzaak van de Linkse stropoppenparade vormde was deze:

quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:11 schreef QuidProJoe het volgende:
De enige die mensen heeft opgejut om het Caåitool te bestormen was Ray Epps. Grappig genoeg is dat juist de persoon die door Links wordt beschermd.

Raar.
Waar is de FBi in die post?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')