Ik bewaar goede herinneringen aan mijn vader die vroeger op vakantie kookte op de skottelbraai.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Combinatie van uit eten en barbecueen ja. Ik heb zelf ook vakantie, ik vertik het om macaroni te gaan staan koken op een campinggaz pitje
Die aanpak hanteer ik overigens ook in vakantiehuisjes hoor. Ik gebruik de kookplaat dan sporadisch voor een ei.
Hoe verhoudt Legoland Duitsland tot Billund? Wij overwegen een bezoekje op de terugweg, maar twijfelen over het aantal dagen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:54 schreef exode het volgende:
Echt 100x liever regen dan 30 graden, tent of huisje, om het even. Wij hebben gekampeerd terwijl het vroor, stormde, zeikte van de regen en met 30+ graden.
Maar echt wel koffie mee, bonenmaler en duwpot.
En het weer, wij zijn in Legoland Duitsland en het is hier de ene na de andere weerswaarschuwing. Maar het zijn steeds korte buien, dan rennen we een binnenattractie in en daarna weer naar buiten. Geen klagen.
De leukste vakantie volgens B was in Zeeland met de vouwwagen, storm, veel regen, zoals dit jaar dus. Hij vond het geweldig op zijn laarzen buiten.
Ja, mij ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:16 schreef Kyara het volgende:
Doe mij die 30 graden maar hoor
Ik ben blij dat we na 4 dagen kamperen in de regen (vooruitzichten) door mogen naar Toscane met 30+ graden. Maar dat is dan ook niet in een tent maar in een stacaravan met airco
De attracties zijn zo goed als hetzelfde, maar het park is ruimer opgezet. Wij hebben de 2 dagen park wel nodig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe verhoudt Legoland Duitsland tot Billund? Wij overwegen een bezoekje op de terugweg, maar twijfelen over het aantal dagen.
Wij zijn vorig jaar geweest. Maar vinden zelf dat Billund meer heeft. Is wel leuk maar hadden zelf genoeg aan 1 dag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe verhoudt Legoland Duitsland tot Billund? Wij overwegen een bezoekje op de terugweg, maar twijfelen over het aantal dagen.
Stacaravan met airco is dan ook niet kamperen, heel sec genomenquote:Op zondag 30 juli 2023 00:16 schreef Kyara het volgende:
Doe mij die 30 graden maar hoor
Ik ben blij dat we na 4 dagen kamperen in de regen (vooruitzichten) door mogen naar Toscane met 30+ graden. Maar dat is dan ook niet in een tent maar in een stacaravan met airco
Het staat op een campingquote:Op zondag 30 juli 2023 09:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Stacaravan met airco is dan ook niet kamperen, heel sec genomen
quote:Op zondag 30 juli 2023 12:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het staat op een camping
Maar goed. Wij gaan ook een paar dagen in een huurtent. Dat vinden mensen ook niet echt kamperen maar ik vind het toch best wel afzien
Ik ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:46 schreef Quoi het volgende:
Ik vind die koffiezakjes, aan te lengen met gekookt water, soms nog best lekker. Gaat me vaak om de dosis cafeïne 's ochtends (en 's avonds).
Ik kende hudo niet maar Google leert me dat het een latrine is.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:44 schreef douche-eendje het volgende:
Wij hebben alles wel gehad aan kamperen. 3 weken (voordat we kinderen hadden) met een klein tentje en lichtgewicht spul, zonder stroom etc op reis door Portugal tot nu met een vouwwagen wat voor ons wel echt luxe is.
Ook gaan we jaarlijks nog met scouting een weekend op kamp met koken op kampvuur. Het enige wat ik vertik is een terrein met een hudo
Kind hier is inmiddels alle gêne voorbij geloof ik. Die deelde van de week mee dat ze tijdens het zwemmen in haar blote kont in meertje had gekaktquote:Op zondag 30 juli 2023 15:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik kende hudo niet maar Google leert me dat het een latrine is.
Heb dat 1 keer gedaan, tijdens mijn tweedeklaskamp van zo'n superkaklyceum. Kwamen toch veel kinderen compleet geconstipeerd thuis toen
Volgens mij ben ik Egyptischquote:Op zondag 30 juli 2023 17:03 schreef exode het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen is Egyptisch, wel geboren in Nederland overigens. Ze vindt dat kamperen typisch Hollands.
'Dan werk je het hele jaar hard om vervolgens in een tent te slapen. Wie heeft dat verzonnen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |