Die kan met de hoeveelheid poep dat hij praat de sinai woestijn vruchtbaar maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frans Timmermans. Hij praat zoveel poep, dat hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor zowel het mestprobleem als het stikstofprobleem.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
Hélène Hendriks
Noa Vahle
Héleen van Rooijen
Merel Ek
Yvonne Jaspers
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:59 schreef Metalfrost het volgende:
Regelmatig bomen knuffelen omdat de omhelzing de expansie van de stam beperkt en hierdoor de boom niet verder groeit, waarin de boom beperkt wordt om door deze expansie meer CO2 op te nemen.
Dan zijn auto's en andere zware voertuigen helemaal milieuvervuilend, want daarbij slijten de banden meer dan bij schoenen en fietswielen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef Geerd het volgende:
Lopen en fietsen door slijtage van rubber...
Ja maar is timmerfrans al mee bezig hey...benzine gaat naar de 5 euro de literquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan zijn auto's en andere zwaardere voertuigen helemaal milieuvervuilend, want die slijten sneller dan fietsbanden en schoenzolen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:37 schreef Zwansen het volgende:
Elke dag eieren eten.
Na de landelijke campagne ‘Hej al ‘n ei had’ waar het eten van eieren werd gepromoot bleek het voor gigantische hoeveelheden zwaveldioxide in onze atmosfeer te zorgen als gevolg van een continu ruftende bevolking.
Hè Santa is vroeg dit jaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:34 schreef luxerobots het volgende:
Hipsters en linkse mensen zullen hun lichaamshaar moeten verwijderen (baard-, oksel- en schaamhaar), zweet blijft er namelijk in hangen en dat zorgt voor dampen die de opwarming van de aarde versnellen.
[ afbeelding ]
Je vergeet Jan Boskamp Tong.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
Hélène Hendriks
Noa Vahle
Héleen van Rooijen
Merel Ek
Yvonne Jaspers
Oh ja, die heeft ook tietuh.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik dacht te lezen dat voorspel uiteindelijk ook milieuvervuilend is
CO2 heeft geen geur.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef cabe0002 het volgende:
Er komt uit mijn anus ook een behoorlijke putlucht nu. Landelijk CO2 gehalte schiet omhoog....sjonge jonge
Wie zit er dan ook aan anussen te snuffelenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef cabe0002 het volgende:
Er komt uit mijn anus ook een behoorlijke putlucht nu. Landelijk CO2 gehalte schiet omhoog....sjonge jonge
Da's een pleonasmequote:
Heb toevallig net zelf met oude lakens zonwering aan de buitenkant van mijn slaapkamerramen gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Gordijnen buiten aan je huis hangen blijkt een zeer negatief effect te hebben op de gezondheid van mens en dier.
Airco's veroorzaken massaal gewrichtspijn, fysiotherapeuten waarschuwen gebruik geen airco.
Nu nog niet pas over 25 jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heb toevallig net zelf met oude lakens zonwering aan de buitenkant van mijn slaapkamerramen gemaakt
Moet ik nu vrezen voor mijn gezondheid?
Imca Marina vergetenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
Hélène Hendriks
Noa Vahle
Héleen van Rooijen
Merel Ek
Yvonne Jaspers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |