abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zaterdag 29 juli 2023 @ 18:44:51 #31
70532 loveli
N
pi_210085221
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
http://ikinnerlijkekracht.nl/luisterkind/
Een luisterkind afstemming kost ¤ 70.00
Schopje OUD.
crap in = crap out
pi_210085338
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef jaha het volgende:

[..]
Dat komt waarschijnlijk hierdoor:
[..]
Neuro Linguïstisch Programmeren = Hersenspoelen maar dan legaal en gesubsidieerd door de overheid >:)

Ik zie Claudia "als mens" dan ook meer als 'slachtoffer' van dit zweeftevencircus dan als 'dader'. Maar ik snap dat anderen daar anders tegenaan kijken...
Jezelf een coach noemen kan altijd, maar er zijn wel degelijk gecertificeerde opleidingen en een beroepsregister. Bedrijven en overheid huren coaches in met een fatsoenlijk diploma en werkervaring op zak. Beetje te vergelijken met makelaars.
pi_210085618
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
Welke B&B eigenaar krijgt zeven dates? Walter? Of tv-maakster Debbie? (In ruil voor reclame B&B.) Andere eigenaren krijgen vijf dates.
Ik dacht Leenderd, we hebben er al 4 gezien
pi_210090256
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jezelf een coach noemen kan altijd, maar er zijn wel degelijk gecertificeerde opleidingen en een beroepsregister. Bedrijven en overheid huren coaches in met een fatsoenlijk diploma en werkervaring op zak. Beetje te vergelijken met makelaars.
Exact !! Een vrij beroep net als die klank therapeute.

Niet iedereen, maar er lopen redelijk wat zogenaamde ervaringsdeskundige rond in deze zelfverzonnen, vrije hulpverlenende beroepen, die zelf hulp nodig hebben.

Iemand die daarmee in zee gaat, moet 3x uitkijken dat hij / zij niet aan de keukentafel komt te zitten van iemand die overtuigd geloof heeft in eigen kunde, maar dat deze nergens op gestoeld is.
  zondag 30 juli 2023 @ 02:24:44 #35
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210090404
Vies onverzorgd smoezelig mannetje die Walter :{w
Laat hem eerst die mislukte baard trimmen of afscheren

En Martin houdt niet van tatoo's bij dames maar mag wel zijn eigen arm helemaal vol hebben

Petri is een ongezellig mens, straalt die saaie B&B van haar ook uit
  zondag 30 juli 2023 @ 10:30:56 #36
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_210091882
Ik denk dat geen enkele deelnemer een partner overhoudt aan dit avontuur.

Wat ik erg storend vind aan het programma. Dat constante nabeschouw van de deelnemers op hun eigen woorden. In 9 van de 10 gevallen hoeft er niets verduidelijkt te worden.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_210091984
Toch wel apart dat die Bram die Suus wel ziet zitten. Dat is gewoon een kind. Ze ziet eruit alsof ze 15 is en gedraagt zich ook zo.

Het heeft wat viezigs, net als zijn haar, zijn voorkomen en zijn kleren. Eigenlijk alles aan die kerel.
pi_210092064
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 02:24 schreef Flow3r het volgende:
Vies onverzorgd smoezelig mannetje die Walter :{w

Petri is een ongezellig mens, straalt die saaie B&B van haar ook uit
Ik vraag me inderdaad af hoe ze is als B&B host en ik geloof niet dat ik direct wil boeken
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_210092793
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
Toch wel apart dat die Bram die Suus wel ziet zitten. Dat is gewoon een kind. Ze ziet eruit alsof ze 15 is en gedraagt zich ook zo.

Het heeft wat viezigs, net als zijn haar, zijn voorkomen en zijn kleren. Eigenlijk alles aan die kerel.
Ze zouden allebei 15 kunnen zijn.

-edit

Oh wacht, ik dacht dat je die tweede meid bedoelde.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210092852
quote:

Ja, voor mij zegt dat eigenlijk dat ‘ie zelf geestelijk nog niet helemaal volwassen is en vooral zijn eigen zin wil doorduwen in een relatie.

Vind het ook echt creepy.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_210092958
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze zouden allebei 15 kunnen zijn.

-edit

Oh wacht, ik dacht dat je die tweede meid bedoelde.
Die tweede meid is Jaimy-Lee toch? Daar zou ik verliefd op kunnen worden: Een normaal beroep, geïnteresseerd maar niet meteen aandacht zoekerig en ik vind haar er ook heel mooi uitzien al mogen de vrouwelijke rondingen wat meer. En de laatste vrouw die afviel bij Leendert, dat is nou een leuke oudere dame. Daar vind ik het oprecht jammer van dat het toekomstperspectief niet overeenkwam; ik had het hem wel gegund. En zelf zou ik haar ook uitkiezen. Alle andere vrouwen in dit seizoen zou ik overslaan.
pi_210092978
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:20 schreef jaha het volgende:

[..]
Die tweede meid is Jaimy-Lee toch? Daar zou ik verliefd op kunnen worden: Een normaal beroep, geïnteresseerd maar niet meteen aandacht zoekerig en ik vind haar er ook heel mooi uitzien al mogen de vrouwelijke rondingen wat meer. En de laatste vrouw die afviel bij Leendert, dat is nou een leuke oudere dame. Daar vind ik het oprecht jammer van dat het toekomstperspectief niet overeenkwam; ik had het hem wel gegund. En zelf zou ik haar ook uitkiezen. Alle andere vrouwen in dit seizoen zou ik overslaan.
Dan val je qua leeftijd op een ruime groep vrouwen ;)
pi_210093877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 22:00 schreef Aventura het volgende:
Waarom heeft Debbie Erwin uitgekozen? Ik snap het niet.
Wat ik laatst gelezen heb is dat de deelnemers er zelf een aantal uitkiezen en dat de productie er een paar uitkiezen (lees, uit de kaartenbak trekken).
pi_210094024
quote:
99s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:54 schreef praadje het volgende:

[..]
Wat ik laatst gelezen heb is dat de deelnemers er zelf een aantal uitkiezen en dat de productie er een paar uitkiezen (lees, uit de kaartenbak trekken).
Ja, dat had ik ook begrepen van wat Italië -Hans had aangegeven, dat de productie niet eens alle aanmeldingen laten zien
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_210094174
quote:

Ja, hij verzorgt zichzelf niet lijkt het. Raar ventje is het. Ik vermoed dat alles moet gaan zoals hij het wil en anders niet.

Ik word trouwens naar van dat lachje van hem.
  zondag 30 juli 2023 @ 14:30:19 #46
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210094319
Dat lachje van Bram :N

[ Bericht 73% gewijzigd door matthijst op 30-07-2023 14:36:58 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 30 juli 2023 @ 15:17:27 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210095048
Ik vind Petri wel leuk eigenlijk. Wat getroubleerd en met wat scherpe kantjes uit onmacht, maar dat is best menselijk. Ik geloof niet dat ze in wezen een naar mens is. Ze is gewoon wat klungelig in hoe ze de boel aanpakt. Haar emoties zijn echter wel oprecht, denk ik, en daar gaat het om.

Van Bram denk ik dat daar behoorlijk wat scheef zit in zijn verleden. Maar daar wil hij het niet over hebben (dat zegt voldoende).

Er is op beiden veel kritiek, maar ik vind ze van een andere orde dan bijvoorbeeld Walter, omdat die niet oprecht lijkt. Niet in zijn gedrag, niet in zijn woorden en niet in zijn emoties. Dat riekt naar bedrog en verborgen agenda, waarbij zijn eigen wensen en welzijn weloverwogen voorop staan en dat mag ten koste gaan van anderen.

Dat vind ik wat anders dan onaardig zijn uit onmacht. Of omdat je niet goed hebt geleerd hoe dat moet. Of omdat je er bang voor bent of teleurgesteld in bent geweest. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210095809
Wat ze van Petri uitzenden is ronduit onnodig onaardig gedrag. Hoe oprecht dat dan ook is. Maar misschien is dat een vertekend beeld.
  zondag 30 juli 2023 @ 16:04:23 #49
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_210095852
Elk gesprek van Petri met haar mannen lijkt een functioneringsgesprek. Dat doet ze vast niet bewust, maar is erg klungelig.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_210096058
En het is net alsof ze de trein moet halen.
Ze laat die laatste man niet eens z'n verhaal doen. :{
pi_210096345
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Petri wel leuk eigenlijk. Wat getroubleerd en met wat scherpe kantjes uit onmacht, maar dat is best menselijk. Ik geloof niet dat ze in wezen een naar mens is. Ze is gewoon wat klungelig in hoe ze de boel aanpakt. Haar emoties zijn echter wel oprecht, denk ik, en daar gaat het om.

Van Bram denk ik dat daar behoorlijk wat scheef zit in zijn verleden. Maar daar wil hij het niet over hebben (dat zegt voldoende).

Er is op beiden veel kritiek, maar ik vind ze van een andere orde dan bijvoorbeeld Walter, omdat die niet oprecht lijkt. Niet in zijn gedrag, niet in zijn woorden en niet in zijn emoties. Dat riekt naar bedrog en verborgen agenda, waarbij zijn eigen wensen en welzijn weloverwogen voorop staan en dat mag ten koste gaan van anderen.

Dat vind ik wat anders dan onaardig zijn uit onmacht. Of omdat je niet goed hebt geleerd hoe dat moet. Of omdat je er bang voor bent of teleurgesteld in bent geweest. :)
Volgens mij is hij opgegroeid met zijn opa en oma in een bos.
  Vis een optie? zondag 30 juli 2023 @ 16:46:44 #52
70532 loveli
N
pi_210096711
quote:
Niet met Madelon, in ieder geval.
crap in = crap out
pi_210099854
quote:
Ik denk dat ze idd wat klungelig is en dat ze wellicht ook geen fut heeft voor de mannen waarbij ze bij de kennismaking al ziet dat het niet haar type is.
Verder een prima vrouw.
pi_210099859
Nu al zin in morgen. _O-
pi_210102262
Ik vond Martijn in Thailand zo goed bij die eerste kandidate passen, zou hij bindingsangst hebben oid?

Debbie staat me steeds meer tegen, eerst de kinderfeestje sfeer in haar huis met de dwangmatige bloemetjesprint op elk item, maar nu toch ook een beetje haar persoonlijkheid.
Ze heeft zo'n een heel joviale prettige stem, die alles doet vergeten, maar ik krijg een soort wantrouwen tov haar.

Ik vind Marian helaas geen prachtige vrouw, zo'n gouden kerel als Olof gaat ze nooit meer vinden.

Walter blijkt uiteindelijk van allemaal goed te zijn voor het opwekken van de meeste ergenis.
Dat huppelen, dat schreeuwen, dat "mogen zijn"...
Zijn tempel is wel mooi en ook die pauw is fenomenaal, maar ik heb het gevoel dat ik naar een boekhouder zit te kijken, die heeft besloten spiritueel te worden om daarmee indruk te wekken op de vrouwen, hen te verleiden om ze vervolgens te kunnen afwijzen.

Echte dijenkletsers zitten er niet bij. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 31-07-2023 18:39:15 ]
pi_210103321
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 00:31 schreef Za het volgende:

Walter blijkt uiteindelijk van allemaal goed te zijn voor het opwekken van de meeste ergenis.
Zijn tempel is wel mooi en ook die pauw is fenomenaal, maar ik heb het gevoel dat ik naar een boekhouder zit te kijken, die heeft besloten spiritueel te worden om daarmee indruk te wekken op de vrouwen, hen te verleiden om ze vervolgens te kunnen afwijzen.
Keukenverkoper
  maandag 31 juli 2023 @ 09:20:00 #57
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_210103606
quote:

Hij heeft hij wel broeken zonder gat in het kruis? En hoezo heeft hij daar gaten!?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 31 juli 2023 @ 09:23:22 #58
190186 hierissieweer
pi_210103632
quote:

Ik vind Petri echt heel leuk, lekker recht en zonder al te veel onderstomen. En qua karakter wel de gemiddelde vo-docent.
  maandag 31 juli 2023 @ 09:25:37 #59
190186 hierissieweer
pi_210103653
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 00:31 schreef Za het volgende:
Ik vond Martijn uit Portugal zo goed bij die eerste kandidate passen, zou hij bindingsangst hebben oid?

Debbie staat me steeds meer tegen, eerst de kinderfeestje sfeer in haar huis met de dwangmatige bloemetjesprint op elk item, maar nu toch ook een beetje haar persoonlijkheid.
Ze heeft zo'n een heel joviale prettige stem, die alles doet vergeten, maar ik krijg een soort wantrouwen tov haar.

Ik vind Marian helaas geen prachtige vrouw, zo'n gouden kerel als Olof gaat ze nooit meer vinden.

Echte dijenkletsers zitten er niet bij. :)
Martijn uit thailand bedoel je? Ik denk dat hij wel een vorm van bindingsangst heeft.
pi_210103969
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:17 schreef Pruim het volgende:

[..]
Ja, hij verzorgt zichzelf niet lijkt het. Raar ventje is het. Ik vermoed dat alles moet gaan zoals hij het wil en anders niet.

Ik word trouwens naar van dat lachje van hem.
Hoe hij Jaimy aansprak toen ze ff op het "bedje" zat "en ook nog op een plantje". Behoorlijk vervelend toontje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')