abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 31 juli 2023 @ 22:44:20 #251
70532 loveli
N
pi_210112561
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Walter denkt die gaat rechtstreeks op het vuur van de sauna
Dat overleeft ze.

Spoiler enzo.
https://www.belevingspraktijkbutterfly.com/post/een-nieuw-begin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje blog over Frankrijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_210112563
Maar goed, ik zou dan ook niet door de selectie komen want 1: te lelijk 2: te brutaal.

:)
pi_210112569
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:43 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
Plus, voor zo'n litteken kies je niet, dat overkomt je. Ik zou eerder vragen "waarom ben je zo dik als je het zo
druk hebt en je de tyfus werkt hier, dag in dag uit. Je kunt geen 20 seconden bij mij aan tafel zitten terwijl ik
helemaal naar Thailand ben gevlogen voor jouw en me hier kapot zit te zweten. Maar je kunt blijkbaar wel de
tijd vinden om je muil vol te proppen de hele tijd. Hoe zit dat Martijn, lief konijntje van me?"
:D Dat komt zeker niet in beeld.
  Vis een optie? maandag 31 juli 2023 @ 22:49:07 #254
70532 loveli
N
pi_210112603
Corina is redelijk actief op internet, heeft 2 kinderen en 1 kleinkind.
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door loveli op 31-07-2023 22:55:50 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 juli 2023 @ 22:51:58 #255
70532 loveli
N
pi_210112627
Zo benieuwd hoe de energie stroomt als Corina en Waltor tantradansen..
crap in = crap out
pi_210112629
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:49 schreef loveli het volgende:
SPOILER
gotsamme, soort zoekt soort.
pi_210112696
quote:
SPOILER
SPOILER
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Vis een optie? maandag 31 juli 2023 @ 23:08:37 #258
70532 loveli
N
pi_210112793
Ik vraag me vooral af waarom alle zweverts naar Frankrijk afreizen, terwijl ze elkaar vast tegenkomen op workshops, beurzen en retraites in het alternatieve wereldje.
crap in = crap out
pi_210112795
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
SPOILER
In de eerste instantie zei ik NEE. Maar dat is vast niet zo, ik geloof wel in oprechte tv, helaas zelden in oprechte niet commerciele tv-makers

[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 31-07-2023 23:14:57 ]
pi_210112876
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:08 schreef loveli het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom alle zweverts naar Frankrijk afreizen, terwijl ze elkaar vast tegenkomen op workshops, beurzen en retraites in het alternatieve wereldje.
En alle fransen weer naar Thailand voor hun yoga-retraite.
  Vis een optie? maandag 31 juli 2023 @ 23:17:22 #261
70532 loveli
N
pi_210112880
Team Romana.
crap in = crap out
  maandag 31 juli 2023 @ 23:19:59 #262
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210112904
Henny Huisman gek van vergelijkingen met Olof uit B&B vol liefde ^O^
https://www.telegraaf.nl/(...)f-uit-b-b-vol-liefde
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210112927
Die Petri is ondanks dat ze iedereen als docent benaderd wel ok

Het probleem is echter dat de eerste twee mannen 'smoezelige' types waren. De derde, Toine is niet smoezelig maar heeft sociale beperkingen. Gewoon geen materiaal dat bij haar past maar levert wel TV op en daar is het uiteindelijk om te doen.

Petri 61 en Hans 71 hadden een 10 jaar leeftijdsverschil. En het zou me niet verbazen dat Hans in zo'n Frans dorp, net zoals vorig jaar Natasja, steeds vroeger op de dag naar de wijn gaat grijpen, onder de noemer van gezellige sociale drinker.

Martijn: Die bar met z'n lokale NL-matties en af en toe een aangewaaide toerist, is z'n huiskamer. Hij slaapt overigens elders. Een vrouw die daar komt wonen kan lang wachten als ze een avondje met hem thuis op de bank voor de buis wilt doorbrengen. Dat wordt een leven van bar-hangen en de 'snackbar' verhalen van z'n matties aanhoren. Het is over het algemeen een bepaald soort dat daar neerstrijkt.

Is Marjan echt 69 want dan heeft ze dezelfde leeftijd als Leendert. Los daarvan een leuke, stoere, self-made vrouw.

Debbie: Krijgt geen mannen binnen die matchen aan haar voortvarendheid en levenslust. De kerels zijn te oud of ..........Gewoon geen echte goede matches. Zij als oud TV-producent had beter moet weten. Het gaat om de kijkcijfers en niet het resultaat.

Walter: Wordt gelukkig van volgzame, kneedbare goed uitziende dames die wel wat jonger zijn en tegen hem opkijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 31-07-2023 23:32:34 ]
pi_210113128
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:15 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die arme man bij Petri was twee dagen in huis. Krijgt alleen maar gezeik over zich heen. Die blik ook van Petri bij het proosten.
Het schijnt dat ie een keertje vergeten is dankjewel te zeggen toen die vriendin de koffie ging afrekenen. Dat telt toch weer allemaal op.
anonieme razernist
pi_210114111
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie een keertje vergeten is dankjewel te zeggen toen die vriendin de koffie ging afrekenen. Dat telt toch weer allemaal op.
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:58:12 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210114123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.
Op een oude fietsenmaker moet je het leren…
pi_210114697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Toine is veel te lief, Petri zou ook eens uit zichzelf kunnen zeggen van joh, zal ik vanavond dit koken? Of daar hebben ze lekkere donuts, zullen we er een paar meenemen voor bij de koffie straks?

Ook zo raar dat er altijd iemand bij is, eerst die dochter en nu weer een vriendin. Ook niet een signaal dat je je best doet
pi_210114704
Leendert :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210114772
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef Kiwi7 het volgende:
Knuffel van 5 seconden is toch niet lauw?
Jawel, moet minimaal 8 seconden, jeweettoch?

quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef De_Melkboer het volgende:
Een vrouw die wil dat je appels plukt en eet, daar is een hoop ellende mee begonnen
:D _O_
pi_210115185
quote:
SPOILER
Bedenkelijk dat dit soort praktijken zich op (ouders van) kinderen richten, die zo misschien denken een bepaalde problematiek te kunnen behandelen.
anonieme razernist
pi_210115498
Ik geef Petri groot gelijk dat ze niet valt op de drie mannen die tot nog toe bij haar zijn geweest, maar ze hoeft niet zo onaardig te doen. Er wordt ongetwijfeld handig geknipt in de montage, maar ze gaf het zelf in de laatste aflevering toe. Ze is volwassen, ze heeft nota bene een dienstverlenend beroep - maak het aangenaam voor je gasten en houd je complexen voor je.

Al levert dit natuurlijk voor ons veel mooiere tv op. In die zin mag ze er vooral mee doorgaan. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210115916
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Al levert dit natuurlijk voor ons veel mooiere tv op. In die zin mag ze er vooral mee doorgaan. :+
De makers zagen natuurlijk dat al. Een oude zure vrouw is heerlijk voor de kijkcijfertjes.

Mensen gaan zich irriteren en mensen die gaan het een leuk mens vinden omdat er herkenning in zit.
pi_210116098
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
De makers zagen natuurlijk dat al. Een oude zure vrouw is heerlijk voor de kijkcijfertjes.

Mensen gaan zich irriteren en mensen die gaan het een leuk mens vinden omdat er herkenning in zit.
Ik kan het ook een leuk mens vinden zonder me in haar te herkennen. Ik waardeer haar humor en nuchterheid.

Het blijft me verbazen dat mensen als Petri meedoen aan zo’n programma. Echt boer-zoekt-vrouwmateriaal, net als Leendert bijvoorbeeld. Maar wat is het fijn om zulke mensen nog op tv te zien en niet alleen handige jongens als Joy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 01-08-2023 12:11:41 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:36:59 #274
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_210116323
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:19 schreef matthijst het volgende:
Henny Huisman gek van vergelijkingen met Olof uit B&B vol liefde ^O^
https://www.telegraaf.nl/(...)f-uit-b-b-vol-liefde
Olof doet me ook een beetje denken aan Beavis, of was het Butthead? In ieder geval die blonde die ook zo sneaky uit z’n ogen kijkt.
pi_210117245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
.. handige jongens als Joy
Hij teert op papa's geld. Wat is er handig aan die jongen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')