Dat overleeft ze.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Walter denkt die gaat rechtstreeks op het vuur van de sauna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje blog over Frankrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:43 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Plus, voor zo'n litteken kies je niet, dat overkomt je. Ik zou eerder vragen "waarom ben je zo dik als je het zo
druk hebt en je de tyfus werkt hier, dag in dag uit. Je kunt geen 20 seconden bij mij aan tafel zitten terwijl ik
helemaal naar Thailand ben gevlogen voor jouw en me hier kapot zit te zweten. Maar je kunt blijkbaar wel de
tijd vinden om je muil vol te proppen de hele tijd. Hoe zit dat Martijn, lief konijntje van me?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door loveli op 31-07-2023 22:55:50 ]crap in = crap out
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:49 schreef loveli het volgende:
Corina is redelijk actief op internet, heeft 2 kinderen en 1 kleinkind.gotsamme, soort zoekt soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corina is redelijk actief op internet, heeft 2 kinderen en 1 kleinkind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]In de eerste instantie zei ik NEE. Maar dat is vast niet zo, ik geloof wel in oprechte tv, helaas zelden in oprechte niet commerciele tv-makersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 31-07-2023 23:14:57 ]
En alle fransen weer naar Thailand voor hun yoga-retraite.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:08 schreef loveli het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom alle zweverts naar Frankrijk afreizen, terwijl ze elkaar vast tegenkomen op workshops, beurzen en retraites in het alternatieve wereldje.
Het schijnt dat ie een keertje vergeten is dankjewel te zeggen toen die vriendin de koffie ging afrekenen. Dat telt toch weer allemaal op.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:15 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die arme man bij Petri was twee dagen in huis. Krijgt alleen maar gezeik over zich heen. Die blik ook van Petri bij het proosten.
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie een keertje vergeten is dankjewel te zeggen toen die vriendin de koffie ging afrekenen. Dat telt toch weer allemaal op.
Op een oude fietsenmaker moet je het leren…quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.
Toine is veel te lief, Petri zou ook eens uit zichzelf kunnen zeggen van joh, zal ik vanavond dit koken? Of daar hebben ze lekkere donuts, zullen we er een paar meenemen voor bij de koffie straks?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat Toine niet meteen weet wat hij die avond wil eten, was voor Petri ook een minpuntje. Dat hij niet weet of hij zin heeft om koffie te drinkenn, was ook een minpuntje. En waar Toine het woord gezellig in de mond nam om de stemming bij het ontbijt te beschrijven, hoorde ik nog net geen krekels. Toine voelt de situatie echt niet goed aan. Tussen haar en hem wordt het gewoon niets. Dit type man past niet bij dit type vrouw.
Jawel, moet minimaal 8 seconden, jeweettoch?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:38 schreef De_Melkboer het volgende:
Een vrouw die wil dat je appels plukt en eet, daar is een hoop ellende mee begonnen
Corina is redelijk actief op internet, heeft 2 kinderen en 1 kleinkind.Bedenkelijk dat dit soort praktijken zich op (ouders van) kinderen richten, die zo misschien denken een bepaalde problematiek te kunnen behandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
De makers zagen natuurlijk dat al. Een oude zure vrouw is heerlijk voor de kijkcijfertjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Al levert dit natuurlijk voor ons veel mooiere tv op. In die zin mag ze er vooral mee doorgaan.
Ik kan het ook een leuk mens vinden zonder me in haar te herkennen. Ik waardeer haar humor en nuchterheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De makers zagen natuurlijk dat al. Een oude zure vrouw is heerlijk voor de kijkcijfertjes.
Mensen gaan zich irriteren en mensen die gaan het een leuk mens vinden omdat er herkenning in zit.
Olof doet me ook een beetje denken aan Beavis, of was het Butthead? In ieder geval die blonde die ook zo sneaky uit z’n ogen kijkt.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:19 schreef matthijst het volgende:
Henny Huisman gek van vergelijkingen met Olof uit B&B vol liefde![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)f-uit-b-b-vol-liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |