?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Foei Tegan. Houd die knul niet zo aan het lijntje.
Die jongen doet zo zijn best om je daten.quote:
Is goed. Maar ik reken wel voorrijkosten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor een happy ending bel ik jou wel goed?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Heb een half stijfje nu
[..]
You devilish woman
Beste gesprekkenquote:
Nog 3 maanden niet werkenquote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat fijn dat we morgen weer mogen werken. * Monsterkoekie gaat even opzoek naar chemische middelen om te drinken
Bijna!quote:Op maandag 31 juli 2023 06:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe week... is het al weekend?
Niet om vervelend te doen, maar oprechte vraag:quote:Op maandag 31 juli 2023 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa en dan twee weken even vrij (op hulpverlening na) agenda even (bijna) blanco
Nou deze week sowieso twee keer bieb, mijn moeder, dagje uit en twee keer hulpverlening. En bloedprikkenquote:Op maandag 31 juli 2023 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar oprechte vraag:
Wat heb je nu doordeweeks voor verplichtingen die je in vakantie niet hebt?
Nja, als hulpverlening gewoon door loopt wordt het niet veel rustiger toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou deze week sowieso twee keer bieb, mijn moeder, dagje uit en twee keer hulpverlening. En bloedprikken
En ja dat is rustiger dan de meesten, maar ik loop echt op mijn tandvlees
Mijn agenda is om de een of andere reden voor mijn doen telkens stamp vol, ik snap het ook niet. En ik snap ook niet zo goed hoe hij telkens zo vol groeit, maar hij doet het wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, als hulpverlening gewoon door loopt wordt het niet veel rustiger toch?
Al kunnen moeders wel erg vervelend zijn
Wat ga je doen op je dagje uit?
Oh daar heb je eens over verteld.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn agenda is om de een of andere reden voor mijn doen telkens stamp vol, ik snap het ook niet. En ik snap ook niet zo goed hoe hij telkens zo vol groeit, maar hij doet het wel.
Deventer Boekenmarkt ga ik zondag heen.
Inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh daar heb je eens over verteld.
Daar moest ik boeken voor je kopen toch?
is dat binnen? Met dit weer heb ik wel zin in een indoor activiteit.quote:
Zijn het dingen die voor je gepland worden of waar je ook zelf iets in te zeggen hebt?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn agenda is om de een of andere reden voor mijn doen telkens stamp vol, ik snap het ook niet. En ik snap ook niet zo goed hoe hij telkens zo vol groeit, maar hij doet het wel.
Deventer Boekenmarkt ga ik zondag heen.
Boekenmarkt klinkt in ieder geval beter dan boeken lezenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn het dingen die voor je gepland worden of waar je ook zelf iets in te zeggen hebt?
Want anders heb je natuurlijk wel inspraak in hoe druk je agenda is
Boekenmarkt klinkt wel heel erg leuk
Want je gaat boeken kopen om gewoon neer te zetten en nooit te lezen?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boekenmarkt klinkt in ieder geval beter dan boeken lezen
het zou niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Want je gaat boeken kopen om gewoon neer te zetten en nooit te lezen?
Ik zou wel echt zo'n fancy bieb willen zodat rijke mensen in films dat altijd hebben
Nee, door heel het centrum van Deventerquote:Op maandag 31 juli 2023 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat binnen? Met dit weer heb ik wel zin in een indoor activiteit.
Naja... wisselt een beetje. Ik heb altijd moeite met prioriteiten stellenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn het dingen die voor je gepland worden of waar je ook zelf iets in te zeggen hebt?
Want anders heb je natuurlijk wel inspraak in hoe druk je agenda is
Boekenmarkt klinkt wel heel erg leuk
Huh?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boekenmarkt klinkt in ieder geval beter dan boeken lezen
ik lees niet graagquote:Op maandag 31 juli 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, door heel het centrum van Deventer
[..]
Naja... wisselt een beetje. Ik heb altijd moeite met prioriteiten stellen
[..]
Huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |