Ik heb die spanning niet nodig in de HF's. En ik vind het gewoon kansloos dat je er dan uit kan vliegen terwijl je wel snel genoeg wasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar alleen in de halve finales is toch prima? Dan heb je niet meer de rare situatie dat je met een top-3-plek nog niet 100% zeker bent van de finale, maar blijven de wedstrijden netjes verdeeld, want in de halve finale zijn alle mindere goden er toch wel uit. Dus is het ook nog eens kijkbaar. Kijkbaar én spannender, hoera!
Iets met agree to disagree enzo dan maar. Gelukkig maken wij de regels niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb die spanning niet nodig in de HF's. En ik vind het gewoon kansloos dat je er dan uit kan vliegen terwijl je wel snel genoeg was
Is toch coach tegenwoordig?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is die hiervoor speciaal naar Japan gevlogen?
Onderdeel van het comité waar ze in zit, lijkt mequote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is die hiervoor speciaal naar Japan gevlogen?
McEvoyquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Veel Australische zwemmers en zwemsters zijn enigma's.
Sinds nu.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer zit Schouten bij de wereldtop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |