De eindejaarssprint lijkt te zijn ingezetquote:Op zondag 19 november 2023 23:11 schreef Troel het volgende:
Voormalige first lady Rosalynn Carter op 96-jarige leeftijd overleden
https://www.nu.nl/buitenl(...)ftijd-overleden.html
hmm toch nog 1 punt dit jaar maar we hebben nog een maand en een beetjequote:Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Monica Geuze | eenzaamheid/freak plastische chirurgie ongeluk
2. Willeke Alberti | ouderdom
3. Pieter van Vollenhove | jachtongeluk
4. Pieter Omtzigt | vermoord
5. Herman Heijnsbroek | ouderdom
6. Keith Richards | ouderdom
7. Donna Summer | ouderdom
7. Tina Turner | Herseninfarct/ouderdom
8. Jan Slagter | Zelfmoord
9. Cher | ouderdom
10. Snoop Dog | ouderdom
Ik ben zeker te laat
Jan Slagter zelfmoord ook echtquote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm toch nog 1 punt dit jaar maar we hebben nog een maand en een beetje
zo jongquote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef Troel het volgende:
Enige Nederlandse Super Bowl-winnaar Harald Hasselbach (56) overleden https://www.nu.nl/sport-o(...)ch-56-overleden.html
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankersquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:12 schreef BE het volgende:
[..]
Was er maar een vaccin tegen kanker ja...
Ja, dat bedoelde ik. Zelfs al had het niet in de tekst gestaan...quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankers
In dit geval wel dom grapje ja, dat corona vaccin verhaal waar iedereen van omvalt heeft nu inmiddels wel een heel lange baard gekregen
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan wij in december weer nomineren ?
Ik had ooit net eurokok martin genomineerd ging hij net te vroeg.
quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.
[..]
Dat klopt
Waarom? Er is gebleken dat er geen "laag hangend fruit" is in dit topic. Het blijft gewoon een gok.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.
[..]
Dat klopt
Ik heb chatgpt al om advies gevraagd, maar hij vond het onethisch en wilde geen antwoord gevenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Er is gebleken dat er geen "laag hangend fruit" is in dit topic. Het blijft gewoon een gok.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb chatgpt al om advies gevraagd, maar hij vond het onethisch en wilde geen antwoord geven
En ook vooral bijzonder pijnlijk voor iedereen die kampt met de gevolgen van covid, zoals ik. Alsof je door het vaccin zou doodgaan. Daarmee misken je dat covid net zoals bij kanker en andere vreselijke ziektes dingen kapot maakt in t lichaam die voor (langblijvende) schade zorgen. Totaal niet grappigquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankers
In dit geval wel dom grapje ja, dat corona vaccin verhaal waar iedereen van omvalt heeft nu inmiddels wel een heel lange baard gekregen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |