Drie keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 28 september 2023 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu is Albus Dumbledore voor de derde keer overleden...
RIP
Ik lees dit nu. Met name Dianne Feinstein had ik in gedachten. Duurde niet lang.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:34 schreef Eightyone het volgende:
Ik zag gisteren bij het RTL Nieuws zo'n compilatie van Amerikaanse dinosauriers die nog steeds in de senaat oid zitten ("hoe moet ik stemmen?").
Gaat met een groot deel ook niet lang meer duren.
[ tweet ]
Klote ziekte.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Troel het volgende:
Daniëlle van 't Schip, dochter van Willeke Alberti, op 55-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Waarvan is deze dame bekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:55 schreef Troel het volgende:
Daniëlle van 't Schip, dochter van Willeke Alberti, op 55-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Getrouwd met John van 't Schip, dochter van Willeke Alberti. Bekend genoeg om nu.nl te halen in ieder gevalquote:
Van 't Schip en Oranen hier best bekend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weinig bekende doden de laatste 4 weken
Oe. Dank je.quote:
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bondquote:
Je wordt moe van het gegeven dat de één meer gedeeld wordt dan de ander.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bond
Nu blij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weinig bekende doden de laatste 4 weken
Gruwelijk idd. Het was nog nergens te verifiëren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Word er een n beetje moe van dat romano meent alles te moeten berichten en hij dan meer gedeeld wordt dan n manchester of Engelse bond
Haha mooi, door deze comment weet ik meteen dat ik nooit mee ga spelen met je spelletje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt moe van het gegeven dat de één meer gedeeld wordt dan de ander.
Wat een enorm leeg leven moet jij hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |