Veel te jong.quote:
Had hem in m'n lijstje kunnen zetten. herkende de alcoholist onmiddellijk bij de reünie.quote:
Je gebeden zijn verhoord 😋quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weinig bekende doden de laatste 4 weken
Als je dit had voorspeld had je een miljard kunnen winnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef Troel het volgende:
Amerikaanse ijshockeyer (29) overleden door schaats in zijn nek tijdens duel
https://www.nu.nl/sport-o(...)ek-tijdens-duel.html
Ongelooflijke lul van een vent dat trouwensquote:Op donderdag 2 november 2023 08:31 schreef DrDentz het volgende:
Def Rhymz wacht op donorhart, motor zorgt nu voor bloedsomloop
Gaat ook niet helemaal lekker met Def Rhymz volgens mij
Goede reden om geen orgaandonor te zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 08:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongelooflijke lul van een vent dat trouwens
Dat weet ik niet, weet wel dat hij ongelofelijke baggermuziek maaktequote:Op donderdag 2 november 2023 08:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongelooflijke lul van een vent dat trouwens
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 15 november 2023 09:01 schreef Troel het volgende:
@:onlogisch
Volgens mij is het jouw dingetje toch?
Super!quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.
[..]
Dat klopt
Goh, da's ook zeker nog niet heel oud...quote:Op woensdag 15 november 2023 13:22 schreef Troel het volgende:
Journalist en Wie is de Mol-presentator Karel van de Graaf (72) overleden https://www.nu.nl/media/6(...)af-72-overleden.html
quote:Op woensdag 15 november 2023 14:53 schreef Ericr het volgende:
Heren, heren!
RIP Karel. Legendarische uitzending was dat. Toen talkshows nog baanbrekend waren, soms letterlijk.
Die haalt volgend jaar nieteens johquote:Op woensdag 15 november 2023 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tip voor volgend jaar: Cilly Dartell
https://www.ad.nl/show/ka(...)-meer-doen~a2596231/
Mooi ouevrequote:Op zaterdag 18 november 2023 00:32 schreef Troel het volgende:
Tv-regisseur en producent Ellen Jens (83) overleden
https://www.nu.nl/enterta(...)ns-83-overleden.html
quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:35 schreef SaskiaR het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)e-leeftijd-overleden
Ruud Geels
De eindejaarssprint lijkt te zijn ingezetquote:Op zondag 19 november 2023 23:11 schreef Troel het volgende:
Voormalige first lady Rosalynn Carter op 96-jarige leeftijd overleden
https://www.nu.nl/buitenl(...)ftijd-overleden.html
hmm toch nog 1 punt dit jaar maar we hebben nog een maand en een beetjequote:Op woensdag 4 januari 2023 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Monica Geuze | eenzaamheid/freak plastische chirurgie ongeluk
2. Willeke Alberti | ouderdom
3. Pieter van Vollenhove | jachtongeluk
4. Pieter Omtzigt | vermoord
5. Herman Heijnsbroek | ouderdom
6. Keith Richards | ouderdom
7. Donna Summer | ouderdom
7. Tina Turner | Herseninfarct/ouderdom
8. Jan Slagter | Zelfmoord
9. Cher | ouderdom
10. Snoop Dog | ouderdom
Ik ben zeker te laat
Jan Slagter zelfmoord ook echtquote:Op maandag 20 november 2023 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm toch nog 1 punt dit jaar maar we hebben nog een maand en een beetje
zo jongquote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef Troel het volgende:
Enige Nederlandse Super Bowl-winnaar Harald Hasselbach (56) overleden https://www.nu.nl/sport-o(...)ch-56-overleden.html
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankersquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:12 schreef BE het volgende:
[..]
Was er maar een vaccin tegen kanker ja...
Ja, dat bedoelde ik. Zelfs al had het niet in de tekst gestaan...quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankers
In dit geval wel dom grapje ja, dat corona vaccin verhaal waar iedereen van omvalt heeft nu inmiddels wel een heel lange baard gekregen
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan wij in december weer nomineren ?
Ik had ooit net eurokok martin genomineerd ging hij net te vroeg.
quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begin december ga ik een nieuw topic maken met een GLOEDNIEUWE OP en aangepaste regels zoals vorig jaar aangegeven.
[..]
Dat klopt
Waarom? Er is gebleken dat er geen "laag hangend fruit" is in dit topic. Het blijft gewoon een gok.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt
Ik heb chatgpt al om advies gevraagd, maar hij vond het onethisch en wilde geen antwoord gevenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Er is gebleken dat er geen "laag hangend fruit" is in dit topic. Het blijft gewoon een gok.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb chatgpt al om advies gevraagd, maar hij vond het onethisch en wilde geen antwoord geven
En ook vooral bijzonder pijnlijk voor iedereen die kampt met de gevolgen van covid, zoals ik. Alsof je door het vaccin zou doodgaan. Daarmee misken je dat covid net zoals bij kanker en andere vreselijke ziektes dingen kapot maakt in t lichaam die voor (langblijvende) schade zorgen. Totaal niet grappigquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Morbide genoeg zijn die er ook al voor sommige vormen van kanker (neem de HPV prik), en wordt gewerkt aan nog meer vaccins tegen kankers
In dit geval wel dom grapje ja, dat corona vaccin verhaal waar iedereen van omvalt heeft nu inmiddels wel een heel lange baard gekregen
https://www.nu.nl/muziek/(...)jarige-leeftijd.htmlquote:Op donderdag 30 november 2023 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Shane MacGowan (65), zanger van The Pogues, is overleden. Wel eens op mijn lijstje gehad maar volgens mij niet voor 2023.
Groot fan en zo'n 10 jaar geleden nog live gezien op de Lokerse Feesten.
Al besproken.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:36 schreef Flor_Cayena het volgende:
Henry Kissinger 100 jr overleden in VS.
Als mensen niet zouden linkdumpen maar gewoon even een naam en rugnummer erbij zouden typen, dan had je geen dubbele posts. Ik vind het bloedirritant dat iemand alleen een nieuwsbericht neergooit en niet even 3 seconden de tijd neemt om naam, beroep en leeftijd erbij te zetten.quote:
Hear hearquote:Op donderdag 30 november 2023 15:02 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Als mensen niet zouden linkdumpen maar gewoon even een naam en rugnummer erbij zouden typen, dan had je geen dubbele posts. Ik vind het bloedirritant dat iemand alleen een nieuwsbericht neergooit en niet even 3 seconden de tijd neemt om naam, beroep en leeftijd erbij te zetten.
Negen van de tien keer staat dat natuurlijk ook gewoon in de link.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:02 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Als mensen niet zouden linkdumpen maar gewoon even een naam en rugnummer erbij zouden typen, dan had je geen dubbele posts. Ik vind het bloedirritant dat iemand alleen een nieuwsbericht neergooit en niet even 3 seconden de tijd neemt om naam, beroep en leeftijd erbij te zetten.
Nee meestal niet want de links worden ingekort. In het bericht zie je dan staanquote:Op donderdag 30 november 2023 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Negen van de tien keer staat dat natuurlijk ook gewoon in de link.
Daar ben ik het inderdaad mee eensquote:Op donderdag 30 november 2023 15:02 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Als ik eroverheen hoover zie ik het wel. Meestal zet ik er wel wat bij maar soms ben ik te snelquote:Op donderdag 30 november 2023 15:27 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Nee meestal niet want de links worden ingekort. In het bericht zie je dan staan
https:// nos.nl/artikel/24(...)-kissinger-overleden. Dus dat is precies niks.
Je zou niet elke link aan moeten hoeven klikken om erachter te komen waar het over gaat. Als iemand post dan kan ie ook even een zin uit het bericht knippen en plakken. Hoe moeilijk is het nou![]()
Maar er overheen hooveren werkt mobiel nietquote:Op donderdag 30 november 2023 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik eroverheen hoover zie ik het wel. Meestal zet ik er wel wat bij maar soms ben ik te snel
Dat is een feit, daarnaast is het ook niet altijd in de titel van een bericht duidelijk wat de persoon doet.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar er overheen hooveren werkt mobiel niet
Na 11 maanden mijn eerste punt gescoord 😀quote:Op donderdag 30 november 2023 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Shane MacGowan (65), zanger van The Pogues, is overleden. Wel eens op mijn lijstje gehad maar volgens mij niet voor 2023.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:33 schreef kitano het volgende:
1. David Attenborough (96) ouderdom
2. Clint Eastwood (93) ouderdom
3. Vladimir Putin (70) "ongeluk"
4. Shane MacGowan (65) Korsakov
5. Madonna (64) uitgedanst
6. Shannen Doherty (51) ziekte
7. Dries van Agt (91) ouderdom
8. Aad van Toor (80) gaat toch eerder dan zijn broer
9. Rob de Nijs (80) parkinson
10. Ron Fresen (64) ziekte
Kijk eens aan. Ik had m er (in ieder geval) voor 2018 al opgezet maar voor dit jaar niet meer.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:31 schreef kitano het volgende:
[..]
Na 11 maanden mijn eerste punt gescoord 😀
Desalnietemin een welgemeend RIP aan de nabestaanden.
[..]
De man achter Theo en Thea, Rembo en Rembo, Achterwerk in de kast, Mijn vader woont in Rio, Knofje en Oma Fladder?quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken wel Burna Boy maar niet Burny Bos
En nog veel meer.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
De man achter Theo en Thea, Rembo en Rembo, Achterwerk in de kast, Mijn vader woont in Rio, Knofje en Oma Fladder?
Wat een enorme koning dan. Zie in t artikel op de nos ook Ko de boswachtershow staan. Haha dat keek ik ook (jaren 90 dan wel)quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
De man achter Theo en Thea, Rembo en Rembo, Achterwerk in de kast, Mijn vader woont in Rio, Knofje en Oma Fladder?
Hij was Ko de Boswachterquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat een enorme koning dan. Zie in t artikel op de nos ook Ko de boswachtershow staan. Haha dat keek ik ook (jaren 90 dan wel)
Ochquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rny-bos-79-overleden
Burny Bos (79) overleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |