Iets minder nat dan ... dan is het OKquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:39 schreef tonja het volgende:
Ik vind dit weer echt 10 keer comfortabeler dan die klote hitte.
Ok, daar kan ik voor mijn merendeel wel in met je meegaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets minder nat dan ... dan is het OK
Ik vroeg mij ook al af waar de zomer is.quote:
quote:
Ga lekker samen bakken in Phoenix dan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af waar de zomer is.
Dat hoeft nou ook weer niet maar het leek wel herfst vandaag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ga lekker samen bakken in Phoenix dan.
Zou alleen niet op het asfalt vallen
Denk eens in grijstinten in plaats van zwartwitquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ga lekker samen bakken in Phoenix dan.
Zou alleen niet op het asfalt vallen
Jij anatraquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet maar het leek wel herfst vandaag.
Dit was grijs jaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk eens in grijstinten in plaats van zwartwit
Hier sluit ik me bij aanquote:
Ik vind het mooi.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef tonja het volgende:
Ik heb een nieuw muziek gedoetje ge-upload
Of jij naar Somalië ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Verhuizen jullie anders naar Noorwegen ofzo
Dat bedoel ik. Het hoort hier geen 40 graden te zijn.quote:
Oslo was warmer en droger dan hierquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Verhuizen jullie anders naar Noorwegen ofzo
Misschien Septemberquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het hoort hier geen 40 graden te zijn.
Sorry, het blijft tot eind oktober van dit soort weerquote:
Klopt, maar 25 graden zou wel lekker zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het hoort hier geen 40 graden te zijn.
Iig niet die vieze miezerige regen van vanmiddag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar 25 graden zou wel lekker zijn.
Ik bedoel koud Noorwegenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oslo was warmer en droger dan hier
Inderdaad, het was echt smerig miezerweer vandaag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig niet die vieze miezerige regen van vanmiddag.
Maar meer dan dat hoeft nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh, die 19 van vandaag is primaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje veel regen maar 19 graden is een prima temperatuur.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, die 19 van vandaag is prima
Ik hoop dat het morgen keihard regent in Limburgquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, die 19 van vandaag is prima
Het aandeel vocht in de lucht was iets meer dan mogelijk gewenst door sommigen ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje veel regen maar 19 graden is een prima temperatuur.
Dan kom ik bij jou in de buurt zitten en neem het mee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen keihard regent in Limburg
Chufi wenst het ook, dus ga maar lekker naar hem met je plensbuien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou in de buurt zitten en neem het mee.
Dus wees voorzichtig wat je wenst
Hoho dan krijg ik ze ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi wenst het ook, dus ga maar lekker naar hem met je plensbuien.
Lovely wil ook nog een keer een zomer douchequote:Op donderdag 27 juli 2023 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoho dan krijg ik ze ook![]()
Hij blijft maar lekker in Limburg
Hop ook naar Limburg danquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Lovely wil ook nog een keer een zomer douche
Als zij komt dan kom ik ook.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook een optie , misschien wel beter .. anders wordt SBE nog jaloers
Ja maar dan moet ik F1 modderenquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:23 schreef pullup het volgende:
Morgen is het droog en 23 graden dus iedereen weer blij
S'ochtends op pad danquote:
Kutsportquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, daar waren dus echt de rellen bij twente,
verrassend wel
Vanmiddag Nederland verloren van Spanje in de halve finale EK .....quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was niet eens dames'voetbal'
EK wat?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag Nederland verloren van Spanje in de halve finale EK .....
Ja, dat zeg ik dus een paar posts terugquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:41 schreef chufi het volgende:
Tukkers ...![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-hammarby.html
En dan win je ... Ga naar huis of feesten in de kroeg ... allemaal stadion verbod opleggen levenslang klaarquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus een paar posts terug
Heren of die anderen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
EK de toekomst U19... die zijn stukken beter al ... echt maar die van Spanje ook helaas
meisjes ... die stuk beter opgeleid zijn dan de huidige generatie ... dus toekomst .. zie vooruitgangquote:
Gemiddeld IQ in die streek ligt rond de 60.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan win je ... Ga naar huis of feesten in de kroeg ... allemaal stadion verbod opleggen levenslang klaar
Maar dat zal in veel landen zo zijn dus of dat helpt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
meisjes ... die stuk beter opgeleid zijn dan de huidige generatie ... dus toekomst .. zie vooruitgang
Misschien dat het dan wat populairder wordt ...quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat zal in veel landen zo zijn dus of dat helpt.
Wie weet, ik vind er nu in ieder geval echt niets aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het dan wat populairder wordt ...
Ja stelt nog steeds weinig voor.. maar sommige wedsttrijden zijn wel aardigquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie weet, ik vind er nu in ieder geval echt niets aan.
Zie zo nu en dan een uitslag voorbij komen,
maar verder ............
Kijk zaterdag weer ajax denk ik, maar verderquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stelt nog steeds weinig voor.. maar sommige wedsttrijden zijn wel aardig
OK .. tegen wie moeten we ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk zaterdag weer ajax denk ik, maar verder
15h00 Augsburg - Ajax, op ziggi als het goed is.quote:
Ja die failden wel ff van de week .. daarom maar die YT gepost... Ziggo beweert dat ze alles van Ajax zou volgen ..quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
15h00 Augsburg - Ajax, op ziggi als het goed is.
Volgens mij was die ingelast, stond ook niet in de planning die ik 2 weken terug zag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die failden wel ff van de week .. daarom maar die YT gepost... Ziggo beweert dat ze alles van Ajax zou volgen ..
Dit gelezen? Erger dan hoe het bij AZ was?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan win je ... Ga naar huis of feesten in de kroeg ... allemaal stadion verbod opleggen levenslang klaar
Klopt , maar dan moet je improviseren ... Ik zag het die ochtend wel staanquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij was die ingelast, stond ook niet in de planning die ik 2 weken terug zag.
Daarom nog netjes dat het via YT wel lukt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt , maar dan moet je improviseren ... Ik zag het die ochtend wel staan
Minpuntje extra .....quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom nog netjes dat het via YT wel lukt.
Dat ziggi daar niet meteen kan opnemen snap ik ook nog wel. En uitzenden lukt ook niet in een volle planning.
Die go app is pure bagger. Slechtste app die ik ken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Minpuntje extra .....![]()
Hun streams op de Go-app knaleden er afgelopen nacht ook uit waardoor ik werd aangewezen op 1 stream ...
Ja echt en dat op waar het normaliter redelijk betrouwbaar werkt ... misschien grootste tijdquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die go app is pure bagger. Slechtste app die ik ken.
Die bagger kijk ik niet, geen idee hoe vaak ze het uitzenden dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
En wel 20x per week al die F1-programmas herhalen met die semi-te-overdreven niet leuke gasten
Ik kijk het ook niet meer, maar vaak zeg maar ... elke keer dat ik langs de zenders zapp is het 75% wel een keer op 1 van de zenders ...quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bagger kijk ik niet, geen idee hoe vaak ze het uitzenden dus.
Keek er naar het hockey, maar dat is alleen nog pro-league,
competitie zit bij viaplay
Heb jij alle ziggi-sports zenders?quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet meer, maar vaak zeg maar ... elke keer dat ik langs de zenders zapp is het 75% wel een keer op 1 van de zenders ...
Ja die zie ik iddquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij alle ziggi-sports zenders?
Die giet dagen zoals gisteren hoeven niet maar verder waren er gewoon wel redelijke dagen deze laatste week, ook vandaag gaat prima zijn. Net wat boven de 20quote:Op vrijdag 28 juli 2023 05:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, ik ben wel blij met de - wat betreft de zomerse dagen. Het is mij al heet genoeg geweest.
Voor de mensen die in Nederland op de camping staan of net pas vakantie hebben vind ik het wel sneu
quote:
Af en toe zo dagje tussen door is wel goed voor het groen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Die giet dagen zoals gisteren hoeven niet maar verder waren er gewoon wel redelijke dagen deze laatste week, ook vandaag gaat prima zijn. Net wat boven de 20
Ziet er niet naar uit dat we die gaan krijgen dit jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe zo dagje tussen door is wel goed voor het groen.
Maar iedere dag is weer een ander verhaal.
ALhoewel ik dan toch nog liever regen heb dan een week lang35 graden en je als een doodvogeltje op de stoel zit in het donker om de warmte buiten te houden
Ik hoorde op tv dat zoals het er nu uit ziet we in augustus en september nog warme dagen gaan krijgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er niet naar uit dat we die gaan krijgen dit jaarEn een paar dagen dat is ook prima
Ja das minder dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde op tv dat zoals het er nu uit ziet we in augustus en september nog warme dagen gaan krijgen.
Mijn longen trekken die hele warmte niet zo. ALs ik maar binnen blijf is het wel te doen, buiten hap ik naar lucht
Hulloquote:
Morguh enginequote:
Dat moet ook heel vervelend zijn hooikoorts. Wel zijn dat die medicatie hielpquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja das minder dan.
Ik had in juni ineens weer eens wat meer last van hooikoorts, dacht dat ik er vanaf was.
Wat me hielp waren die verstuivertjes om de medicatie te spuiten. Meteen geen centje ast meer
[..]
Hullo
Eentje dan nogquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I came for the bird, stayed for the other birds
Wat een snoeppie ze zien er zo knuffelbaar uit die mooie beestjesquote:
Aargh ja ze voorspellen begin volgende week echt pokkenweerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Moggel allen.
Kinders gaan maandag naar de Vossemeren. Iedere dag zeik regen.
En dat voor ¤ 2300,-![]()
Dus wat mooier weer zou wel fijn zijn.
Ik vind een zonnetje ook wel fijn. Lekker buiten zitten. Dit is kut.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Aargh ja ze voorspellen begin volgende week echt pokkenweer
Dat is echt balen, voor volgende week ziet het er niet echt lekker uit 17 graden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Moggel allen.
Kinders gaan maandag naar de Vossemeren. Iedere dag zeik regen.
En dat voor ¤ 2300,-![]()
Dus wat mooier weer zou wel fijn zijn.
Goeie tip. Ik doe het in plastic zakjes in de vriezer maar dit is beterquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en jus uit een pakje is goor![]()
Ik maak altijd zelf jus. Vaak van een tartaar, met croma. En ik heb in de vriezer zo'n ding om ijsblokjes te maken met jus. Als ik ineens wat nodig heb pak ik wat blokjes. Werkt uitstekend.
Morguhquote:
Het wordt steeds gekker, ze hebben nu ook al een film van je gemaaktquote:
Vroeger had ik zelfs mijn eigen TV serie. Geheimagent eend.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker, ze hebben nu ook al een film van je gemaakt
2 stoelen en niet kunnen slapen ... hmmm jammer, maar slaap zequote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tijd voor een dutje. Ik sliep niet in het vliegtuig door turbulentie.
Vliegtuig zat niet vol dus ik had 2 stoelen
Waterpolo?quote:
Erg knap.quote:
En weekend.quote:
ja op NPO2 ook te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Erg knap.
Ik zocht een sportgebeurtenis op na je post
Kom net weer thuisquote:
Kan niet zeggen dat het lekker weer is maar het regent nietquote:
Kunstigquote:
Dat dacht ikquote:
Dat zou balen zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht ikNu maar hopen dat je niet net op die plekken kaal gaat worden later
Er was toch al een NASA stream?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
Er is/komt weer een nieuwe streamingsdienst.
Voor een aantal hier wel interessant denk ik.
NASA, gratis ook nog als ik het goed lees.
Geen idee, kwam dit toevallig tegen.quote:
Nietes. In Zuid Afrika is het nu al pikkedonkerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
In andere landen begint de avond trouwens later ...
Hoe gek moet je zijn.quote:
Gekker dan een badeend iig en dat zegt wat.quote:
Raar eigenlijk dat iedereen zo wegloopt met de 5de van BH, terwijl zijn 6de veel mooier is.quote:
Hoeveel tijdsverschil is er met ZA?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nietes. In Zuid Afrika is het nu al pikkedonker![]()
Btw, ik ga niet strijden.
In Kenia ookquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nietes. In Zuid Afrika is het nu al pikkedonker![]()
Btw, ik ga niet strijden.
Geen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel tijdsverschil is er met ZA?
Omdat die toch wel het meest bekendste is i thinkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat iedereen zo wegloopt met de 5de van BH, terwijl zijn 6de veel mooier is.![]()
Ik ga voor de 7equote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat iedereen zo wegloopt met de 5de van BH, terwijl zijn 6de veel mooier is.![]()
Tijdsverschil wordt bepaald op basis van lengteliggingquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal het waarschijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat die toch wel het meest bekendste is i think
Die is ook prachtigquote:
Beethoven 9th - Ode to Joyquote:
Cultuur barbaar.quote:
Besmet.quote:
Geen maar wel winter.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ik word er vrolijk van.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Besmet.
Gekaapt en misbruikt door de Brusselse mob, net als de prinsenvlag door de NSB.![]()
Ik vind dat stuk wel mooi omdat er steeds meet instrumenten bijkomen. Ennio Moricone heeft ook zo'n stuk filmmuziek gemaakt waar dat ook gebeurd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens wel naar geluisterd. En zitten geweldige stukken tussen
En dat is het belangrijkste.quote:
Dat is zeker waar, ik zag hem eens als een flashmob. Eén persoon begint op een plein te spelen en langzamerhand komen overal artiesten vandaan totdat er een heel orkest staat.quote:
De opbouw is idd heel mooiquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat stuk wel mooi omdat er steeds meet instrumenten bijkomen. Ennio Moricone heeft ook zo'n stuk filmmuziek gemaakt waar dat ook gebeurd.
Ennio Moricone, geweldige componist was dat. Briljant in combinatie met cineast Sergio Leone.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat stuk wel mooi omdat er steeds meet instrumenten bijkomen. Ennio Moricone heeft ook zo'n stuk filmmuziek gemaakt waar dat ook gebeurd.
Sergio Leone paste regelmatig de opnames aan aan de muziek van Moricone. Het was ongebruikelijk dat de filmmuziek al äf" was voordat de film gemaakt werd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ennio Moricone, geweldige componist was dat. Briljant in combinatie met cineast Sergio Leone.
Once upon a Time in The West, Once upon a Time in America, La Piovra, etc, etc.
Was muziek op mijn vaders uitvaart die had ik gekozen omdat we vaak naar de film gingen en hij me opvoede met dit soort pareltjesquote:
De muziek werd ook gespeeld op de setquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sergio Leone paste regelmatig de opnames aan aan de muziek van Moricone. Het was ongebruikelijk dat de filmmuziek al äf" was voordat de film gemaakt werd.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Was muziek op mijn vaders uitvaart die had ik gekozen omdat we vaak naar de film gingen en hij me opvoede met dit soort pareltjes
Soms zeggen mensen wel dat is ouwe meuk terwijl dit soort films tijdloos zijn.quote:
Is wel een pareltje iddquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Was muziek op mijn vaders uitvaart die had ik gekozen omdat we vaak naar de film gingen en hij me opvoede met dit soort pareltjes
Wist niet meer of het 1 of geen uur wasquote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zeggen mensen wel dat is ouwe meuk terwijl dit soort films tijdloos zijn.
Ik heb een kast vol met oude klassiekers.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Absoluut.
Wij zijn ook nog steeds gek op de oude films van Fellini, die werkte trouwens samen met componist Nina Rota, minstens even goed als Morricone.
8 1/2, meesterwerk van Fellini, met muziek van Nino Rota.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een kast vol met oude klassiekers.
Spaghetti-westerns.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Of het nou gaat om het maken van films, wijn of eten, die Italianen hebben wel wat met de fijne geneugten des levens.
Het blijft de allerbeste.quote:
En de films met Clint Eastwood of Terence Hill.quote:
Deze en de afsluitende shoot-out van 'the good, bad and ugly'quote:
Ik vind deze net zo sterk:quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze en de afsluitende shoot-out van 'the good, bad and ugly'
Heb je hem geband?quote:
Nee dat kunnen helaas alleen adminsquote:
Ban de admins.quote:
Hello Dotquote:
Avond schoonheid.quote:
quote:
Hey SBEquote:
Het bevalt prima, van de week de belangrijkste cursus behaald.quote:
Fijn te horen. En gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bevalt prima, van de week de belangrijkste cursus behaald.
Aber was, wo denn?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
Echt een knotsgekke wedstrijd. Nu van allebei de ploegen nog een doelpunt afgekeurd en HSV schiet net ook nog een bal op de paal.
zag wat beelden tussendoor, maar niet blijven hangen ... eerst 2-1 voor Schalke en later 3-2 HSV ... dus wie wint er ?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
Echt een knotsgekke wedstrijd. Nu van allebei de ploegen nog een doelpunt afgekeurd en HSV schiet net ook nog een bal op de paal.
Paar minuten nog....kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
zag wat beelden tussendoor, maar niet blijven hangen ... eerst 2-1 voor Schalke en later 3-2 HSV ... dus wie wint er ?
Die heeft nog altijd een functie bij Schalke dus?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdomd ... en warempel het wordt benoemd in de Oranje Zomer
Raad van Commisarissen of zo iddquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft nog altijd een functie bij Schalke dus?
Als zeiksnor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft nog altijd een functie bij Schalke dus?
Denk voor dat salaris best een interessante functiequote:
Ik zou zelfs voor 1/4e deel af en toe voor de camera een beetje willen zanikken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Denk voor dat salaris best een interessante functie
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb jj iemand anders in gedachten
Nevenfunctie naast het zitten in tv-programmas in Nederland en Belgie en misschien soms ook wel in Duitsland ?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Denk voor dat salaris best een interessante functie
Maar daar ben jij hier toch voor?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zelfs voor 1/4e deel af en toe voor de camera een beetje willen zanikken.
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Tom ze al dagen zag vliegen, hij zit constant omhoog te kijken.
[ afbeelding ]
Maar we zijn achter de oorzaak![]()
[ afbeelding ]
Nee dat zie ik Tom niet doen, dat heeft hij in de 7 jaar dat we hier wonen nog nooit geprobeerd. Ik ben wel bang dat het jonge katje van boven naar beneden springt, om even te komen buurten, hij zat zo gezellig te miauwen "ik wil spelen, ik wil spelen".quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ben je niet bang dat ie eens een keer op of over de railing wil springen?
Ja en als ze jong zijn dan kunnen ze nogal overmoedig zijn en capriolen uithalen. Hopelijk gaat dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zie ik Tom niet doen, dat heeft hij in de 7 jaar dat we hier wonen nog nooit geprobeerd. Ik ben wel bang dat het jonge katje van boven naar beneden springt, om even te komen buurten, hij zat zo gezellig te miauwen "ik wil spelen, ik wil spelen".
Ik hoop het ook niet, het zou knap zijn als die kleine hier op balkon springt, dus als hij springt komt hij waarschijnlijk meteen op de begane grond terecht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja en als ze jong zijn dan kunnen ze nogal overmoedig zijn en capriolen uithalen. Hopelijk gaat dat niet gebeuren.
Awwhquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Tom ze al dagen zag vliegen, hij zit constant omhoog te kijken.
[ afbeelding ]
Maar we zijn achter de oorzaak![]()
[ afbeelding ]
Ach ze zijn wel veerkrachtig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, het zou knap zijn als die kleine hier op balkon springt, dus als hij springt komt hij waarschijnlijk meteen op de begane grond terecht.
Helemaal als ze jong zijn en het is maar twee hoogquote:
En hoe komt ie terugquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal als ze jong zijn en het is maar twee hoog
Als ze maar niet schrikken van die val en er ineens vandoor gaan.
Aanbellen, en dan inderdaad met de trap of lift weer naar boven.quote:
Ah, geen probleem dusquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanbellen, en dan inderdaad met de trap of lift weer naar boven.
Dat is een goed idee, ik zie mijn bovenburen ook wel een wandelen buiten met de poes aan een riempje.quote:
Ik ben er niet van overtuigd dat dat iets is wat Tom graag wil, dat is een beetje een sikkeneur naar andere dierenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:08 schreef engine het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze een directe verbinding moeten krijgen als ze graag samen willen spelen
Dat is makkelijk. Hoef je alleen nog maar even een katrol te installeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ik zie mijn bovenburen ook wel een wandelen buiten met de poes aan een riempje.
KATrolquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is makkelijk. Hoef je alleen nog maar even een katrol te installeren.
Wat ben je scherp deze avond.quote:
He, als je nou weer eens gaat heksen, en hier regen wil laten vallen.quote:
Dan zijn er nog steeds meer nodig,quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
Ga zelf eens zitten zou ik zeggen .... Je schijnt de tijd te hebben
Wie weet ... misschien valt het wel mee, maar niet opgeven na 1:30 want dan zijn de brakers nog niet onlinequote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn er nog steeds meer nodig,
en die slapen ofzo
Ik vandaag zeker ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet ... misschien valt het wel mee, maar niet opgeven na 1:30 want dan zijn de brakers nog niet online
zelfs afgezien van een reactie in het Endgame topic ... want dat gaat weer over de top omdat iemand weer iets post wat ie beter niet had kunnen posten ...quote:
Hoe lang moest je vliegen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rustige dag want nog steeds wappy van de reis.
Zo, dat is een beste reis zegquote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
11u37
Mochten niet over Nigeria vliegen.
Post 148 in deel 3quote:
Echt schandalig, wat een harteloos mens ben je als je dit soort mails kan vesturenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen.
Ik volg het topic met alle lieve berichtjes voor Danny en zijn familie.
Wat een verschrikkelijke mail heeft hij ontvangen zeg.Dat volk moeten ze kielhalen.
O, wat dan. Er lopen rare mensen rond in deze wereldquote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen.
Ik volg het topic met alle lieve berichtjes voor Danny en zijn familie.
Wat een verschrikkelijke mail heeft hij ontvangen zeg.Dat volk moeten ze kielhalen.
Wat erg zeg, wat een maf ketelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |