Gewoon een normale Hollandse zomer.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt gigantisch kansloos om die 4 mooie weken in mei/juni als bewijs aan te voeren dat het wel mee valt allemaal. Het voorjaar was koud en nat en juli is heel nat. Wat raar dat mensen daar niet tevreden mee zijn joh.
Ga ergens anders mekkeren. Wij kunnen hier niets aan doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt gigantisch kansloos om die 4 mooie weken in mei/juni als bewijs aan te voeren dat het wel mee valt allemaal. Het voorjaar was koud en nat en juli is heel nat. Wat raar dat mensen daar niet tevreden mee zijn joh.
Dat is mijn punt ook. Dit is helemaal niet zo'n onnederlandse zomer, maar icm een verloren voorjaar is dat voor veel mensen net even teveel.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon een normale Hollandse zomer.
Alleen zijn we de laatste jaren wat verwend. Volgend jaar gewoon weer bloedheet.
Snap ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook. Dit is helemaal niet zo'n onnederlandse zomer, maar icm een verloren voorjaar is dat voor veel mensen net even teveel.
Het is vrij kansloos om deze afgelopen 2 weken en komende 2 weken als bewijs aan te voeren dat het allemaal kut is.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Hoef je mij niet uit te leggen hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik.
We hebben nou eenmaal een zeeklimaat.
Ha, vertel dat aan het volk met paars haar!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen zijn we de laatste jaren wat verwend. Volgend jaar gewoon weer bloedheet.
Die zijn vaak nog jong.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, vertel dat aan het volk met paars haar!
Ik kan me uit m'n jeugd geen zomer herinneren dat het zo slecht was. Niks normaals aan elke dag regen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Die van de jaren 70 en 80 konden ook waardeloos zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me uit m'n jeugd geen zomer herinneren dat het zo slecht was. Niks normaals aan elke dag regen.
Ik ben 30 jaar later opgegroeid, even ter referentie. Leuk dat het in de verhalen van opa soms ook zo was, maar voor mij is dit abnormaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Die van de jaren 70 en 80 konden ook waardeloos zijn.
Verdiep je er eens in.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben 30 jaar later opgegroeid, even ter referentie. Leuk dat het in de verhalen van opa soms ook zo was, maar voor mij is dit abnormaal.
Als je had opgelet had je gezien dat heel die temperatuur geen moment als groot probleem genoemd wordt. Het is die eindeloze grijze deken die we al bijna een hele maand onafgebroken hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in.
Je weet wel dat het in deze eeuw alleen maar warmer wordt?
Maar dit echt typisch Hollands noemen vind ik ook wat ver gaan. Het is immers precies geen zomer weer. Contrasten zijn ook gewoon groot.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoef je mij niet uit te leggen hoorBen het helemaal met je eens dat "we" de afgelopen jaren enorm verwend zijn geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |