Ik moet zo door de zeikende regen naar huis fietsen, met tegenwind, lekker man..quote:Op maandag 31 juli 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
Heerlijk een middag door het oude centrum van het mooie Zutphen gestruind. Af en toe wat motregen, maar verder grotendeels droog.
Als vakantieganger hier is het een totaal andere beleving.Ik heb me geen enkel moment aan het weer geïrriteerd.
We hebben aantal weken gehad waar het 25-30 graden was en alles bruin werd.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat voor veel mensen denk ik ook steekt is dat het voorjaar compleet kansloos was.
Mijn gazon was Sahara, en nu is het weer groen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
We hebben aantal weken gehad waar het 25-30 graden was en alles bruin werd.
Hij zei "het voorjaar". Jij hebt het over juni, dat is zomer. Het voorjaar was tot half mei (ongeveer) 1 treurige bende.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Juni is grotendeels lente/voorjaarquote:Op maandag 31 juli 2023 17:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hij zei "het voorjaar". Jij hebt het over juni, dat is zomer. Het voorjaar was tot half mei (ongeveer) 1 treurige bende.
Ook dat is een keuze.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik moet zo door de zeikende regen naar huis fietsen, met tegenwind, lekker man..
Juni is toch gewoon een zomer maand.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Gewoon een normale Hollandse zomer.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt gigantisch kansloos om die 4 mooie weken in mei/juni als bewijs aan te voeren dat het wel mee valt allemaal. Het voorjaar was koud en nat en juli is heel nat. Wat raar dat mensen daar niet tevreden mee zijn joh.
Ga ergens anders mekkeren. Wij kunnen hier niets aan doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt gigantisch kansloos om die 4 mooie weken in mei/juni als bewijs aan te voeren dat het wel mee valt allemaal. Het voorjaar was koud en nat en juli is heel nat. Wat raar dat mensen daar niet tevreden mee zijn joh.
Dat is mijn punt ook. Dit is helemaal niet zo'n onnederlandse zomer, maar icm een verloren voorjaar is dat voor veel mensen net even teveel.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon een normale Hollandse zomer.
Alleen zijn we de laatste jaren wat verwend. Volgend jaar gewoon weer bloedheet.
Snap ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook. Dit is helemaal niet zo'n onnederlandse zomer, maar icm een verloren voorjaar is dat voor veel mensen net even teveel.
Het is vrij kansloos om deze afgelopen 2 weken en komende 2 weken als bewijs aan te voeren dat het allemaal kut is.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Hoef je mij niet uit te leggen hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik.
We hebben nou eenmaal een zeeklimaat.
Ha, vertel dat aan het volk met paars haar!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen zijn we de laatste jaren wat verwend. Volgend jaar gewoon weer bloedheet.
Die zijn vaak nog jong.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, vertel dat aan het volk met paars haar!
Ik kan me uit m'n jeugd geen zomer herinneren dat het zo slecht was. Niks normaals aan elke dag regen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Die van de jaren 70 en 80 konden ook waardeloos zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me uit m'n jeugd geen zomer herinneren dat het zo slecht was. Niks normaals aan elke dag regen.
Ik ben 30 jaar later opgegroeid, even ter referentie. Leuk dat het in de verhalen van opa soms ook zo was, maar voor mij is dit abnormaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Die van de jaren 70 en 80 konden ook waardeloos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |