Hele kleine kans, lang circuit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:39 schreef Dven het volgende:
Wat zeggen de bookies over de kansen van Max om het hele veld op een ronde te zetten?
Al zou het kunnen, is er geen reden voor. De PU onderdelen moeten geconserveerd worden omdat ze langer mee moeten, daarom wordt de gap gemanaged zodra die groot genoeg is voor een pitstop.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:39 schreef Dven het volgende:
Wat zeggen de bookies over de kansen van Max om het hele veld op een ronde te zetten?
Heeft ie vorig jaar toch gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze zouden het kunnen doen als stunt, een keer een nieuwe motor pakken en dan de hele race volle bak knallen.
Misschien dat ik dat wel kijk. Van tv verwacht ik geen bitrate drops zoals soms bij het casten🤔quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Kwalificatie, sprint en race zijn ook te zien op Canvas op tv (Sprint shootout niet)
Samson en Gert wordt dus niet uitgezonden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Kwalificatie, sprint en race zijn ook te zien op Canvas op tv (Sprint shootout niet)
Klopt, maar niet vanaf pole. Maar dan zou je twee races nodig hebben, 1 om die gridstraf te pakken en dan weer een gebruikte motor voor de race gebruiken en eentje om die nieuwe motor te gebruiken.quote:
Ik zie RBR er ook voor aan om het te doen. Gewoon om te trollen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar niet vanaf pole. Maar dan zou je twee races nodig hebben, 1 om die gridstraf te pakken en dan weer een gebruikte motor voor de race gebruiken en eentje om die nieuwe motor te gebruiken.
Wordt misschien een klein beetje ingewikkeld voor puur een stunt maar het zou wel lachen zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Samson en Gert wordt dus niet uitgezonden?
The future is now, old manquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, Francorchamps alin mijn hoofd zit deze race pas een maand later
Ah, een dinosaurus op de pitmuur erbij, ik kijk al uit naar plan Fquote:
Plan Iquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, een dinosaurus op de pitmuur erbij, ik kijk al uit naar plan F
Dat na Hongarije de zomerstop is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Please we confirm checking.quote:
Wij zouden met een hele groep gaan maar doordat het nu eerder valt, zit het midden in de vakantie, gaan we nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Buren komt te vervallenquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Samson en Gert wordt dus niet uitgezonden?
Ze klopten maar de bel deed het niet.quote:
7 overwinningen in 4,5 seizoenen.quote:
Ga je toch lekker naar Monzaquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wij zouden met een hele groep gaan maar doordat het nu eerder valt, zit het midden in de vakantie, gaan we niet
Ik kan hier dus niet naar kijkenquote:
Ik ook niet, die stem alleen al.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan hier dus niet naar kijken
Voorgaande jaren zat die ook vlak na de zomerstop. Nu voor.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Plan F, we are sending you the Fax now, Charles.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, een dinosaurus op de pitmuur erbij, ik kijk al uit naar plan F
Waaaaat. Geen Zandvoort dit weekend!?!?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:53 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:The 1950 Dutch Grand Prix was a motor race held on 23 July 1950 at Circuit Park Zandvoort, Netherlands
Een echte F1-fan gaat niet op een Oranjetribune zitten met al die clowns eromheen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Oh jezus wat is Monza duur tegenwoordig
Wel een oranjetribune. Moet ook wel met al die Italianen om je heen, levensgevaarlijk.
Nou ja, op Monza heb ik het er wel voor overquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een echte F1-fan gaat niet op een Oranjetribune zitten met al die clowns eromheen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, op Monza heb ik het er wel voor over
Die Britten zijn er niks bij.
Gewoon in Ferrari kledij er heengaan, dan moet het goedkomenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, op Monza heb ik het er wel voor over
Die Britten zijn er niks bij.
Mercedes blijft maar met upgrades strooien, budget cap geen issue daar?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:28 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bij Red Bull maat brievenbus, bij Mercedes maat vuilnisbak
Er schijnt wel een loophole te zijn om koeling aan te passen, daar maakt Red Bull ook gebruik van, zie videoquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes blijft maar met upgrades strooien, budget cap geen issue daar?
Duitsers brengen wel altijd hun eigen broodtrommeltje mee naar het werk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes blijft maar met upgrades strooien, budget cap geen issue daar?
Dat heeft niet met de budget cap te maken maar met CFD/windtunnel tijd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er schijnt wel een loophole te zijn om koeling aan te passen, daar maakt Red Bull ook gebruik van, zie video
Begrijp ik maar dat kost ook geldquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat heeft niet met de budget cap te maken maar met CFD/windtunnel tijd.
dan kijk je nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan hier dus niet naar kijken
Zondag wordt het toch droger? En zaterdag ook?quote:
Een troost. Het is zo voorbij.quote:
Denk dat het Max z'n reet zal roesten. Desnoods gaat hij per jetski.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke coureur en welk team staat nummer 1 en hebben belang bij het afgelasten van de race…?
Dan wint hij nogquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Denk dat het Max z'n reet zal roesten. Desnoods gaat hij per jetski.
Max kan de komende 4 races missen, staat ie nog op #1quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke coureur en welk team staat nummer 1 en hebben belang bij het afgelasten van de race…?
Wat een letterlijke natte wind van die coureursquote:
Gewoon weer lekker een paar rondjes achter de SC en dan halve puntjes uitdelenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ach beetje regen en dan is het weer ineens te gevaarlijk. Gelul. Dan rijden ze maar 40 km/h ofzo ipv 300 te moeten jakkeren.
Tactiek om Verstappen wat meer in beeld te brengen zondag.quote:
Ik heb gehoord dat het een speciale versnellingsbak is. 1 vooruit en 8 achteruit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tactiek om Verstappen wat meer in beeld te brengen zondag.
Of ze kunnen met z’n allen gaan Mario Karten voor punten. Kijken wie de all rounder is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker een paar rondjes achter de SC en dan halve puntjes uitdelen
Niet als je bedenkt wat de aanleiding is natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:03 schreef Dauthi het volgende:
De paniek vanwege wat typisch Ardenner weer is lachwekkend
Dan ook winnen en het hele veld op een ronde zettenquote:
"I wasn't pushing!"quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ook winnen en het hele veld op een ronde zetten
Dit is al 100 jaar het weer voor de GP op Spa.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet als je bedenkt wat de aanleiding is natuurlijk.
Wat George zegt, hopelijk kiezen ze voor het juiste. En dan geen schijnrace.
Die gastjes van tegenwoordig scrollen liever tiktok videootjes dan dat ze een raceauto sturenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dit is al 100 jaar het weer voor de GP op Spa.
Ze leren er maar mee omgaan.
Gezien de commentaren hier: jullie snappen dat deze oproep door de GPDA is gedaan n.a.v. de fatale crashes van Antoine Hubert (2019) en recent Dilano van 't Hoff in de regen op dit circuit?quote:
De regenbanden zijn het probleem niet (meer). Nu is het vooral het zicht dat een probleem is met al dat opspattend water.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fuck um, zorg maar voor fatsoenlijke regenbanden
Racen is gewoon niet veilig, elke coureur weet dat als ze instappen, als je het vergelijkt met USA autosporten is het % gezien ernstig weinig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien de commentaren hier: jullie snappen dat deze oproep door de GPDA is gedaan n.a.v. de fatale crashes van Antoine Hubert (2019) en recent Dilano van 't Hoff in de regen op dit circuit?
afstand houden, heldere leds erin zetten, in 2021 kon de med vac niet vliegen, toen hield het op.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regenbanden zijn het probleem niet (meer). Nu is het vooral het zicht dat een probleem is met al dat opspattend water.
Probleem is de spray die blijft hangen tussen de heuvels op Spa, daar veranderen betere regenbanden niets aan. Daar helpt langzamer rijden of betere LEDs ook weinig aan, als je geen flikker kan zien kan je gewoon niet racen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fuck um, zorg maar voor fatsoenlijke regenbanden
Die Amerikanen rijden niet in de regen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Racen is gewoon niet veilig, elke coureur weet dat als ze instappen, als je het vergelijkt met USA autosporten is het % gezien ernstig weinig.
Ach, je krijgt er toch geen bonuspunten voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus niet met 40 seconden verschil winnen
de grootste fout in Eau Rouge is dat men die grindbak vervangen heeft voor asfalt. Daar knalt iedereen die de apex mist hard overheen zonder te remmen. Dus begin maar eens die grindbak terug te leggen, dan kom je sowieso minder hard aan op dat blinde stuk richting kemmelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien de commentaren hier: jullie snappen dat deze oproep door de GPDA is gedaan n.a.v. de fatale crashes van Antoine Hubert (2019) en recent Dilano van 't Hoff in de regen op dit circuit?
In de F2 en F3 rijden ze nu in ieder geval, dus hopelijk de rest van het weekend ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
afstand houden, heldere leds erin zetten, in 2021 kon de med vac niet vliegen, toen hield het op.
Alleen niet op ovals. Wel op straten- en permanente circuits. Zelfs in de NASCAR.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die Amerikanen rijden niet in de regen.
The Big One.quote:
Chicago gezien? Die race die Shane Van Gisbergen won bij zijn debut?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen niet op ovals. Wel op straten- en permanente circuits. Zelfs in de NASCAR.
Zoals ik het heb begrepen is er inderdaad wel regen voorspeld, maar niet bizarre hoeveelheden, of continu regen. Vooral buitjes etc.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
The Big One.
Nog steeds.
En die ricardo rosset op het einde.... echt![]()
YR.NO meldt regen regen regen regen.
https://www.yr.no/en/fore(...)%20Spa-Francorchamps
Maar buienradar.be (ja, die bestaat ook) ziet alleen wat kleine spatjes.
Nu wint ie maar wel 30 sec voorsprong ipv 40.quote:
Ja, gezien en daar reden ze nog steeds in de regen. Het probleem was dat daar zoveel regen verwacht werd (inclusief flash flood warnings) dat ze het uitstelden, totdat het ergste voorbij was. Daar viel gewoon niet in te racen met al dat standing water op de baan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Chicago gezien? Die race die Shane Van Gisbergen won bij zijn debut?
Uitgesteld wegens een buitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |