SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de schaamstreekquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:58 schreef Heph844 het volgende:
Is al duidelijk in welk gebied die ‘main thrust’ bezig is?
Belgorod inderdaadquote:
Beste streek.quote:
Wel netjes bijwerken en scheren natuurlijkquote:
Gehrman in NWS / Oorlog in Oekraïne #830 Sovjet-Unileverquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:58 schreef Heph844 het volgende:
Is al duidelijk in welk gebied die ‘main thrust’ bezig is?
Nummer twee in de wereld, eh?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef Perrin het volgende:
Russen hebben nogal hoge verwachtingen van rondje bedelen van Shoigu.
[ twitter ]
Nee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef papert het volgende:
Ik ben in de buurt van Volkel op vakantie, en het valt me op dat er veel meer vluchten met gevechtsvliegtuigen gedaan worden dan ik gezien heb als ik hier in het verleden was. Heeft dit te maken met de training van Oekraïense piloten?
Nice!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
van een journalist in een dorpje vlak achter de frontlinie
Staan onze forensische speurders van defensie eigenlijk al klaar om naar Oekraïne te vertrekken? Als ze Mariupol bevrijden hebben ze heel veel werk daar....quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Dat zie ik niet gebeuren, maar het is goed nieuws dat ze gemotiveerd en zelfverzekerd zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Wie achter hem staat kan je helemaal niet zien, Kim is degene naast hemquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Als Kim Jong Un achter je staat weet je dat je het morele gelijk aan je zijde hebt.
[ afbeelding ]
Ja haha die laatste zin is uiteraard wel redelijk overdreven. Maar het is goed dat ze een goed moraal hebben en dat er wat schot in de zaak lijkt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, maar het is goed nieuws dat ze gemotiveerd en zelfverzekerd zijn
Denk niet dat Rusland dat voor zijn plezier doet. Maar ze moeten nu wel, ze hebben nieuwe ammunitie en andere spullen nodig. China levert al wat maar er is meer nodig tja dan is elke "vriend" / strategische partner welkom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Als Kim Jong Un achter je staat weet je dat je het morele gelijk aan je zijde hebt.
[ afbeelding ]
Weet je toevallig ook waarom ik sinds 3 maanden meerdere keren een F16 heb zien vliegen boven Zuid-Holland?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:28 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Nee.
322 Sqn staat tijdelijk op Volkel ivm baanreparaties op Leeuwarden.
quote:Zelensky in Dnipro
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70975181
De Oekraïense president Zelensky is in de stad Dnipro, op zo'n 100 kilometer van het front in zuidoosten van het land.
quote:Poetin biedt zes Afrikaanse landen gratis graan
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70977272
Zimbabwe, Burkina Faso, Mali, Somalië, Eritrea en de Centraal Afrikaanse Republiek kunnen over enkele maanden gratis graan krijgen uit Rusland, heeft president Poetin gezegd op de Afrika-top in Sint-Petersburg. Het zou gaan om 25.000 à 50.000 ton graan per land. Meer details gaf hij niet.
Poetin herhaalde zijn eerdere claims dat Rusland het graan kan vervangen, dat Oekraïne door het opzeggen van de graandeal door Rusland nu niet meer kan uitvoeren. Afrikaanse landen maken zich door de oorlog grote zorgen over hun voedselzekerheid.
Poetin zei verder dat hij de landen wil helpen met hun overheidsfinanciën en dat hij betalingen wil doen in de lokale valuta.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee, Staromaiorskequote:
Pas op voor vrachtwagens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, Staromaiorske
Nice ligt niet aan het front
Ik ben er zaterdagmiddag, zal dan wel vertellen hoe de situatie daar is
Wat zijn het ook een stel retards.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:09 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Onze favoriete tiktok acteurs vinden het toch wat minder leuk als ze echt moeten vechten.
Valt me nog mee dat die ene met die raketwerper niet na het roepen van Allahu Akbar lukraak rechtstandig de lucht in schiet, daar zie ik ze ook nog wel voor aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:09 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Onze favoriete tiktok acteurs vinden het toch wat minder leuk als ze echt moeten vechten.
Kadirov is niet meer in staat om zijn manschappen te beschermen, waardoor ze gedwongen worden om daadwerkelijk te vechten aan het front. Duidelijk teken dat kadirov aan macht/invloed heeft ingeleverd de laatste tijd. Vraag me af of Putin, kadirovs 15 jarige zoon Ali , zijn vaders plaats zal laten innemen als kadirov komt te overlijden. Zoals Putin eerder heeft gedaan toen papa kadirov werd opgeblazen. https://sportsmanor.com/k(...)-and-dustum-kadyrov/quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:09 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Deze opmerking is hetzelfde als "alle Chinezen lijken op elkaar"quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:34 schreef oheng het volgende:
[/url]. Kan die lui niet uit elkaar houden, ze lijken allemaal op elkaar.
Getrainde militairen geven toch wat meer weerstand dan ongewapende burgers en en slecht getrainde conscripts die in paniek terugtrekken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:09 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Ik moet altijd er maar weer aan wennen hoe zeer de voorbeeldfunctie van jullie admins afwezig is.quote:
Het zijn soms net mensen!quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik moet altijd er maar weer aan wennen hoe zeer de voorbeeldfunctie van jullie admins afwezig is.
Een slecht voorbeeld is ook een voorbeeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik moet altijd er maar weer aan wennen hoe zeer de voorbeeldfunctie van jullie admins afwezig is.
Denk zelf dat dat de kracht van FOK! is, dat je in principe mods gewoon kunt behandelen als een soort mens, omdat ze zich ook zo gedragen denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een slecht voorbeeld is ook een voorbeeld.
Maar een grapje op zn tijd moet kunnen.
Goed verwoordquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Denk zelf dat dat de kracht van FOK! is, dat je in principe mods gewoon kunt behandelen als een soort mens, omdat ze zich ook zo gedragen denk ik.
Gek is dat, hoe convergente evolutie werkt
Je hebt in ieder geval geen recondrones nodig om de exacte positie van die lui te bepalen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat die ene met die raketwerper niet na het roepen van Allahu Akbar lukraak rechtstandig de lucht in schiet, daar zie ik ze ook nog wel voor aan.
Z'n familie kreeg toch nog onlangs een CEO (?) positie bij dat inbeslaggenomen Danone bedrijf in Rusland?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kadirov is niet meer in staat om zijn manschappen te beschermen, waardoor ze gedwongen worden om daadwerkelijk te vechten aan het front. Duidelijk teken dat kadirov aan macht/invloed heeft ingeleverd de laatste tijd. Vraag me af of Putin, kadirovs 15 jarige zoon Ali , zijn vaders plaats zal laten innemen als kadirov komt te overlijden. Zoals Putin eerder heeft gedaan toen papa kadirov werd opgeblazen. https://sportsmanor.com/k(...)-and-dustum-kadyrov/
Klopt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Z'n familie kreeg toch nog onlangs een CEO (?) positie bij dat inbeslaggenomen Danone bedrijf in Rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |