SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de schaamstreekquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:58 schreef Heph844 het volgende:
Is al duidelijk in welk gebied die ‘main thrust’ bezig is?
Belgorod inderdaadquote:
Beste streek.quote:
Wel netjes bijwerken en scheren natuurlijkquote:
Gehrman in NWS / Oorlog in Oekrane #830 Sovjet-Unileverquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:58 schreef Heph844 het volgende:
Is al duidelijk in welk gebied die ‘main thrust’ bezig is?
Nummer twee in de wereld, eh?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:18 schreef Perrin het volgende:
Russen hebben nogal hoge verwachtingen van rondje bedelen van Shoigu.
[ twitter ]
Nee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:53 schreef papert het volgende:
Ik ben in de buurt van Volkel op vakantie, en het valt me op dat er veel meer vluchten met gevechtsvliegtuigen gedaan worden dan ik gezien heb als ik hier in het verleden was. Heeft dit te maken met de training van Oekraense piloten?
Nice!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
van een journalist in een dorpje vlak achter de frontlinie
Staan onze forensische speurders van defensie eigenlijk al klaar om naar Oekrane te vertrekken? Als ze Mariupol bevrijden hebben ze heel veel werk daar....quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Dat zie ik niet gebeuren, maar het is goed nieuws dat ze gemotiveerd en zelfverzekerd zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Wie achter hem staat kan je helemaal niet zien, Kim is degene naast hemquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Als Kim Jong Un achter je staat weet je dat je het morele gelijk aan je zijde hebt.
[ afbeelding ]
Ja haha die laatste zin is uiteraard wel redelijk overdreven. Maar het is goed dat ze een goed moraal hebben en dat er wat schot in de zaak lijkt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, maar het is goed nieuws dat ze gemotiveerd en zelfverzekerd zijn
Denk niet dat Rusland dat voor zijn plezier doet. Maar ze moeten nu wel, ze hebben nieuwe ammunitie en andere spullen nodig. China levert al wat maar er is meer nodig tja dan is elke "vriend" / strategische partner welkom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Als Kim Jong Un achter je staat weet je dat je het morele gelijk aan je zijde hebt.
[ afbeelding ]
Weet je toevallig ook waarom ik sinds 3 maanden meerdere keren een F16 heb zien vliegen boven Zuid-Holland?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:28 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Nee.
322 Sqn staat tijdelijk op Volkel ivm baanreparaties op Leeuwarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |