Lekker natquote:
Dat is idd wel iets wat Thijs zou kunnen zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker nat(snel voordat Thijs het zegt
)
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij
Het is wel waar
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:24 schreef rival het volgende:
Nat is alleen prettig als het ook warm is, imho
Een tropisch regenwoud?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:24 schreef rival het volgende:
Nat is alleen prettig als het ook warm is, imho
Lekkere natte broekjes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker nat(snel voordat Thijs het zegt
)
quote:
Maar?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lord toch, wat een onbehoorlijke vraag
Dank! Jij nog spannende plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:22 schreef Chandler het volgende:
Succes dan nog even met de laatste loodjes van deze week!
Spannend, hmm... Niet echt..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank! Jij nog spannende plannen voor het weekend?
Klinkt wel prima, veel plezier met duiken!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Spannend, hmm... Niet echt..
Vandaag een kallax kast ophalen, vaatwasser verkopen, klussen aan het zomerhuisje..
Oh nu je het zegt, ja, ga zaterdag duiken, voor het eerst... in een zwembad. dus dat is wel spannend, en misschien morgen avond de vrouw maar weer eens verwennen!
Wie weet!
Tijdens het duiken?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt wel prima, veel plezier met duiken!
Hopelijk verwent de vrouw jou ook wel een beetje
Amy is weer bezig hoor.quote:
Poesquote:
Goedemorgen schat van m'n hartquote:
Aaaawwquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goedemorgen schat van m'n hart
quote:
Ik moet ergens goed in zijnquote:
'ergens'quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet ergens goed in zijn
Oehquote:
quote:
Wanneer komen de bunniez?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu weer aan het 'werk'. Ben toe aan weekend.
Zijn er alquote:
Ja, maar gisteren zat er eente best lang in de miezerquote:
In de miezer?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren zat er eente best lang in de miezerHeb ik hem even het hok in gehupst.
quote:
Vriezer leek me ook al wat resoluutquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Nee, beestje was helemaal nat. Dus even droog in het hok.
Dat is zo zielig om te lezen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren zat er eente best lang in de miezerHeb ik hem even het hok in gehupst.
Zet een filmpje voor ze op.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu zitten ze lekker te chillen
Ik ga 'Night of the Lepus' voor ze opzettenquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga 'Night of the Lepus' voor ze opzetten
Jij kent hem ook?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Ken jij die film?Daar zijn er wel heel weinig van op deze wereld.
Vrijwel niemand kent hem. Het is echt cult en pulp in één film.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kent hem ook?
Ja ik ken hem, lang geleden dat ik hem gezien heb ook
Ex van me heeft hem gezien, want horror en konijnen in 1 film moest ze zienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vrijwel niemand kent hem. Het is echt cult en pulp in één film.
Wilde hem ook laten zien aan Lenny, aangezien zij twee snuffels heeft. Maar nee eh? Vrouwen.
Is een film uit de jaren 80 meen ik. Dus je lacht eerder om de slechte effecten dan dat hij eng isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ken de film niet.
Welke streamingsdienst biedt hem aan? Misschien dat ik hem in mn vakantie durf te kijken
misschien dat ik die bij jou moet kijken, kun je me troosten als het te eng wordtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is een film uit de jaren 80 meen ik. Dus je lacht eerder om de slechte effecten dan dat hij eng is
Een dodelijk groot konijn... met een beetje ketchup op zijn neus
Doen wequote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
misschien dat ik die bij jou moet kijken, kun je me troosten als het te eng wordt
Bunnies
Ik kijk geen horrorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vrijwel niemand kent hem. Het is echt cult en pulp in één film.
Wilde hem ook laten zien aan Lenny, aangezien zij twee snuffels heeft. Maar nee eh? Vrouwen.
Jep, een paar konijnen in een mini landschap.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ex van me heeft hem gezien, want horror en konijnen in 1 film moest ze zien
Hij is zo slecht dat hij grappig is, echt vermakelijk met een paar vrienden
Niet? Die film komt uit de jaren 60 of 70. Daar gaan ze geen data aan verspillen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ken de film niet.
Welke streamingsdienst biedt hem aan? Misschien dat ik hem in mn vakantie durf te kijken
Weet ik toch, snuffie.quote:
Heldquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuw afvalrecord
Ben van 106.7kg naar 101.7kg gegaan.
Onder de 100 here I come!
Thanksquote:
Wat is je geheim? Speeeeeed?quote:
En POWERRRRRRRquote:
Nou, dan kunnen we je voor de kerst Mini Stiggie gaan noemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En POWERRRRRRR
Nee, ik ben eigenlijk ook gestopt met snoepen doordeweeks. En doe in de avond crunches en squats (3x15 en 3x10).
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we je voor de kerst Mini Stiggie gaan noemen.
Met witte helm, idem pak en kart.quote:
Secret character in Mario Kart. Moet je echt wel de pro der pros der pros zijn om te unlockenquote:Op zondag 30 juli 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met witte helm, idem pak en kart.
Ja, niks meer dan normaal. Gooi je dan ook de bananenschillen?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Secret character in Mario Kart. Moet je echt wel de pro der pros der pros zijn om te unlocken
Tevens goedemorgen
Nee, ik kijk om en je valt meteen een ronde terugquote:Op zondag 30 juli 2023 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, niks meer dan normaal. Gooi je dan ook de bananenschillen?
Goedemorgen!
Whehe, wel heel Top Gear achtig.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik kijk om en je valt meteen een ronde terug
Precies. En elke keer als er iets gebeurt hoor je:quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. En elke keer als er iets gebeurt hoor je:
"Some say..."
Ik reed vanavond over de snelweg.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:49 schreef AirwiN het volgende:
Niet het soort 'rijden' waarover ik wil lezen in SEX.
Ik geef toe dat ik dit al interessanter vond. Al eindigde het met een anti-climax.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik reed vanavond over de snelweg.
Netjes 100 op de rechterbaan. Komt er van links een auto langs met met bordje "Politie, volgen" aan. Gelukkig reed er al een witte golf achteraan, ik dacht heel even dat het voor mij was
Maar dat is zeker ook niet het rijden waar je over wil lezen?
SPEEEEEEEEDDDD!!!!quote:
Sorry, dan moet je maar op een andere manier aan je climax komenquote:Op zondag 30 juli 2023 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik dit al interessanter vond. Al eindigde het met een anti-climax.
Niet het soort climax dat ik in SEX verwacht.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 juli 2023 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, dan moet je maar op een andere manier aan je climax komen
Ik ga maar eens naar bed
Lekker geslapen uiteindelijk?quote:
Op zich wel, maar nog steeds heel moe, denk dat ik mn afspraak van vandaag af zeg en thuis blijfquote:Op maandag 31 juli 2023 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker geslapen uiteindelijk?
Is gelukt hoor.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, dan moet je maar op een andere manier aan je climax komen
Ik ga maar eens naar bed
Verstandigquote:Op maandag 31 juli 2023 09:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op zich wel, maar nog steeds heel moe, denk dat ik mn afspraak van vandaag af zeg en thuis blijf
* TheStigsDutchCousin nods in helmetquote:
Well, some say that...quote:Op maandag 31 juli 2023 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin nods in helmet
"Some say, that his helmet contains the knowledge of the universe. And that he runs Fok from his finger."quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Some say, that his helmet contains the knowledge of the universe. And that he runs Fok from his finger."
de helm op je kleine hoofd of op je grote hoofd?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Some say, that his helmet contains the knowledge of the universe. And that he runs Fok from his finger."
Welke jij wiltquote:Op maandag 31 juli 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helm op je kleine hoofd of op je grote hoofd?
Whehe, je zei klein.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helm op je kleine hoofd of op je grote hoofd?
Groot genoegquote:
Nog nooit gepost in DTS.quote:
Och, iemand had me daar in mee getrokkenquote:
ThijsGodquote:Op maandag 31 juli 2023 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, iemand had me daar in mee getrokken
Sorryquote:
Je werd ongetwijfeld met groot enthousiasme ontvangen.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Respect![]()
Ik alleen om te zeiken over DTS
Regelmatig bans om mijn nogal uitgesproken mening over dat topic en sommige users daarquote:Op maandag 31 juli 2023 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je werd ongetwijfeld met groot enthousiasme ontvangen.
Haha, ik ben niet verrast. Wie is je favoriete user aldaar?quote:Op maandag 31 juli 2023 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Regelmatig bans om mijn nogal uitgesproken mening over dat topic en sommige users daar
Ssst je bent net terug!quote:Op maandag 31 juli 2023 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Regelmatig bans om mijn nogal uitgesproken mening over dat topic en sommige users daar
Heb ik niet , hier wel , dat zijn mijn schatjes in SEXquote:Op maandag 31 juli 2023 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haha, ik ben niet verrast. Wie is je favoriete user aldaar?
De helm of het hoofd?quote:
Het Fok thuishonk voor beroepswerklozen, mentaal beperkten en alcoholisten, of een combinatie van dat al.quote:
Voel me nu wel een buitenbeentjequote:Op maandag 31 juli 2023 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Het Fok thuishonk voor beroepswerklozen, mentaal beperkten en alcoholisten, of een combinatie van dat al.
Oh, maar dat klopt wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Het Fok thuishonk voor beroepswerklozen, mentaal beperkten en alcoholisten, of een combinatie van dat al.
Die is benieuwd naar je kleine hoofdje.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Greys doet mij alleen maar plagen
Auwquote:Op maandag 31 juli 2023 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die is benieuwd naar je kleine hoofdje.
Wees blij dat ze interesse toont. Jij Fok casanova!quote:
Al die aandacht, kan nie handelen niequote:Op maandag 31 juli 2023 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wees blij dat ze interesse toont. Jij Fok casanova!![]()
Whehe, daar is maar één oplossing voor eh? Keihard neuken!quote:Op maandag 31 juli 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die aandacht, kan nie handelen nie
Beter hier je aandacht op focussen dan. Beetje Marie Kondo'en met users; if they don't bring joy, throw them away.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik niet , hier wel , dat zijn mijn schatjes in SEX
Oh die ja, niet mijn dingquote:Op maandag 31 juli 2023 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter hier je aandacht op focussen dan. Beetje Marie Kondo'en met users; if they don't bring joy, throw them away.
Van mij ook niet maar bij mensen waar ik niks mee heb vind ik het goed toepasbaar.quote:
Okay ... Good for youquote:Op maandag 31 juli 2023 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van mij ook niet maar bij mensen waar ik niks mee heb vind ik het goed toepasbaar.
Is wel overal de oplossing voor hequote:Op maandag 31 juli 2023 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, daar is maar één oplossing voor eh? Keihard neuken!
aah heel FOK! dusquote:Op maandag 31 juli 2023 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja dit iddquote:Op maandag 31 juli 2023 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:
Van twee weet ik zeker dat ik het niet ben, dus dan moet ik wel mentaal beperkt zijn.quote:
Nou ja als jij het maar leuk hebtquote:
Bij mij vallen er ook 2 afquote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van twee weet ik zeker dat ik het niet ben, dus dan moet ik wel mentaal beperkt zijn.
Hoi, waar vliegen we vandaag naartoe?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mij vallen er ook 2 af
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig![]()
Ik zit nu in de Pyreneeën en vandaag was het 29 graden. Zoiets?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens waar het beter is dan in NL
oh jaquote:Op maandag 31 juli 2023 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nu in de Pyreneeën en vandaag was het 29 graden. Zoiets?
Ik hoorde al zoiets van ietwat jaloerse familie en vrienden. Zag dat er thuis 20 mm was gevallen vandaag.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja
het komt hier met bakken uit de lucht
niet grappig meer
het is ook niet zo dat er enige verbetering in zit de komende weekquote:Op maandag 31 juli 2023 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets van ietwat jaloerse familie en vrienden. Zag dat er thuis 20 mm was gevallen vandaag.
Ik heb met je/jullie te doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat er enige verbetering in zit de komende week
Bolk!quote:Op maandag 31 juli 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Respect![]()
Ik alleen om te zeiken over DTS
Meestal wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is wel overal de oplossing voor he
Ai, de camping in Friesland.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja
het komt hier met bakken uit de lucht
niet grappig meer
Fijn toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van twee weet ik zeker dat ik het niet ben, dus dan moet ik wel mentaal beperkt zijn.
Zit je weer in Your@?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets van ietwat jaloerse familie en vrienden. Zag dat er thuis 20 mm was gevallen vandaag.
Puzzquote:
Geen idee waar je op doelt maar voor de veiligheid zeg ik nee.quote:
Lorretquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt maar voor de veiligheid zeg ik nee.
Nee. In de Pyreneeën.quote:
Ach, ga er gewoon eens heen. Doe sportief!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Friesland nee dank u
En camping noooo way
en dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, ga er gewoon eens heen. Doe sportief!
Beetje sip kijken in de regen.quote:
Kan je overal doen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje sip kijken in de regen.
Klopt, maar zo'n depressief ogende camping geeft het net wat meer glans.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar zo'n depressief ogende camping geeft het net wat meer glans.
Glamping!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Liever een huisje dan.
Nee! NEE!quote:
Ervaring mee?quote:
Als het maar op kamperen lijkt, zeg ik neequote:
Nee, je zit wel in een tent maar met alle luxe om je heen. Dus een volledige keuken, badkamer enz.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het maar op kamperen lijkt, zeg ik nee
Het blijft een tent!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, je zit wel in een tent maar met alle luxe om je heen. Dus een volledige keuken, badkamer enz.
Is toch leuk? Ik geef ook liever de voorkeur aan een huisje, maar goed.quote:
Ik heb gewoon een aversie voor tenten, caravans, campers, campingsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is toch leuk? Ik geef ook liever de voorkeur aan een huisje, maar goed.
Te vaak Massa is Kassa gekeken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een aversie voor tenten, caravans, campers, campings
Nee, mijn ouders hebben een caravan gehad en ik moest mee die tent opzetten en afbreken. Ik ben bij de scouting geweest en dan slaap je ook in tenten. Dus nee, geef mij maar een chalet of een huisjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Te vaak Massa is Kassa gekeken?
Bekend verhaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hebben een caravan gehad en ik moest mee die tent opzetten en afbreken.
ergens volgende week moet het beter wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje sip kijken in de regen.
Caravan is niet zo mijn ding maar kamperen vond ik toch altijd wel leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bekend verhaal.Maar ik heb er geen hekel aan gekregen.
Ga je dan op de camping ziten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens volgende week moet het beter worden
zeggen ze
Niks mis mee ja. Zou het wel weer eens willen doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Caravan is niet zo mijn ding maar kamperen vond ik toch altijd wel leuk
nee ik woon heel erg prettig blijf lekker thuisquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ga je dan op de camping ziten?
[..]
Niks mis mee ja. Zou het wel weer eens willen doen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik woon heel erg prettig blijf lekker thuis
Komt ook meer door de scoutingquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bekend verhaal.Maar ik heb er geen hekel aan gekregen.
Medevakantieganger.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Medevakantieganger.
Ga je nog iets ondernemen?
Dat kan op zich een hele fijne vakantie zijn. Lekker aanrommelen in je eigen huis. Evt. een dagje weg ofzo. Daar kan ik altijd wel weer vsn opladen. Jij ook?quote:
Naja ik ga iig tot dinsdag thuis blijven. Zaterdag uit eten met vriendinnen en naar de barbie film. Als het mooi weer is en ik heb zin ga ik nog wel naar Zeeuws-Vlaanderen in de stacaravan van mn ouders. Of misschien naar Enschede, het kan goed zijn dat mn vader binnenkort weer naar huis mag en dan is het misschien wel leuk om mn verjaardag daar maar te vieren. Hou er niet zo van om het te vieren, maar mn ouders en broer komen toch altijd langsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan op zich een hele fijne vakantie zijn. Lekker aanrommelen in je eigen huis. Evt. een dagje weg ofzo. Daar kan ik altijd wel weer vsn opladen. Jij ook?
Wat is er met je vader als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik ga iig tot dinsdag thuis blijven. Zaterdag uit eten met vriendinnen en naar de barbie film. Als het mooi weer is en ik heb zin ga ik nog wel naar Zeeuws-Vlaanderen in de stacaravan van mn ouders. Of misschien naar Enschede, het kan goed zijn dat mn vader binnenkort weer naar huis mag en dan is het misschien wel leuk om mn verjaardag daar maar te vieren. Hou er niet zo van om het te vieren, maar mn ouders en broer komen toch altijd langs
Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ga je dan op de camping ziten?
[..]
Niks mis mee ja. Zou het wel weer eens willen doen.
Haha ja, ideeën heb ik altijd genoeg. Ze uitvoeren is een tweedequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er met je vader als ik vragen mag?
Leuke plannen en voldoende ideeën in elk geval. Gaat wel loslopen met dat vegeteren. Al snap ik de noodzaak wel als je een jaartje ouder wordt.
Heftig! Dan is het een mooi vooruitzicht als hij weer naar huis zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ideeën heb ik altijd genoeg. Ze uitvoeren is een tweedegelukkig kan ik mn leeftijd als excuus gebruiken
Mijn vader heeft een open hart operatie gehad, daarna een delier en is nu aan het revalideren. Was allemaal ellende, maar gaat nu best goed.
Haha zeker. Hij vindt het niet zo leuk in het verzorgingshuis, hij zit met 3 mannen en 6 vrouwen op de gang. Bijzonder om te zien dat de 4 mannen steeds op hun eigen kamer blijven en de vrouwen in de gezamelijke huiskamer samenkomen en gezellig met elkaar pratenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heftig! Dan is het een mooi vooruitzicht als hij weer naar huis zou kunnen.
Ik snap die mannen wel. Lekker in alle rust FOK!ken vanaf je eigen kamer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha zeker. Hij vindt het niet zo leuk in het verzorgingshuis, hij zit met 3 mannen en 6 vrouwen op de gang. Bijzonder om te zien dat de 4 mannen steeds op hun eigen kamer blijven en de vrouwen in de gezamelijke huiskamer samenkomen en gezellig met elkaar praten
Ja, ik snap het stiekem ook wel haha.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap die mannen wel. Lekker in alle rust FOK!ken vanaf je eigen kamer.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik snap het stiekem ook wel haha.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Mochten we ooit tegelijk in huize Avondrood belanden dan beloof ik af en toe van mijn kamer te komen om een praatje te maken.
Ik hoop dat er tegen die tijd een upgrade heeft plaatsgevonden dat je niet elke keer met dat max aantal tekens per dm wordt geconfronteerd. Dat haalt voor mij soms de lol wel uit een goed gesprek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je kan dan ook gewoon een DM sturen hoor! Zie niet in waarom we onze kamers moeten verlaten
Ach, heeft ook wel iets nostalgisch, vroeger moest je ook alles in een sms zien te proppenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat er tegen die tijd een upgrade heeft plaatsgevonden dat je niet elke keer met dat max aantal tekens per dm wordt geconfronteerd. Dat haalt voor mij soms de lol wel uit een goed gesprek.
Eens. Het dwingt wel tot kort en krachtig. Soms heb ik een heel verhaal en dan voelt het als afraffelen. Dan gaat het ten koste van mijn creativiteit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, heeft ook wel iets nostalgisch, vroeger moest je ook alles in een sms zien te proppen
Het is toch juist goed voor je creativiteit als je gedwongen wordt je verhaal in minder woorden te vertellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Het dwingt wel tot kort en krachtig. Soms heb ik een heel verhaal en dan voelt het als afraffelen. Dan gaat het ten koste van mijn creativiteit.
Hangt er vanaf. Als je een sfeerbeeld wil schetsen dan vind ik het juist fijn om er wat meer woorden aan te wijden. Dan ben je zo 3 tot 4 dm's verder.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is toch juist goed voor je creativiteit als je gedwongen wordt je verhaal in minder woorden te vertellen?
En anders moet je er maar 2 opeenvolgende DMs aan wijden.
Dat zijn lange sfeerbeelden danquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je een sfeerbeeld wil schetsen dan vind ik het juist fijn om er wat meer woorden aan te wijden. Dan ben je zo 3 tot 4 dm's verder.
Het gebeurt mij net te vaak dat ik dan een prachtzin in mijn hoofd heb, dat ik dan naar een volgende DM moet (incl. het wachten op het versturen van het voorlaatste bericht) en dat ik dan die mooie formulering kwijt ben.
Ik weet het, een luxeprobleem.
Ja joh, als ik eenmaal los ga dan kan ik avondvullend entertainment verzorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zijn lange sfeerbeelden dan
Haha dan eerst je teksten in zn geheel uitschrijven en in stukjes in DMs plakken
Avondvullend entertainment zelfsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja joh, als ik eenmaal los ga dan kan ik avondvullend entertainment verzorgen.![]()
Als ik achter de laptop zit wil ik jouw tip nog wel eens volgen. Op de telefoon vind ik het weer minder handig.
Ik koester maar dat dit de vraagstukken zijn waar ik mij druk over kan maken.
Wie weet bied ik je ooit een abonnement aan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Avondvullend entertainment zelfs
Zit ik hier met mn netflix.
Maarre kun je in PM geen langere berichten sturen? Dat gebruik ik nooit, dus geen idee eigenlijk, maar neem aan dat er wel een verschil is met DM
Vond dat altijd al wat Hitler Jugend achtig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt ook meer door de scouting
Geniet ervan!quote:
Awww.. een Eendenpuzzie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof
De meest leuke herinneringen heb ik toch van vroeger op vakantie in de Eend hippie stijl
Praatjes maken? Gewoon keihard neuken op de gangen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Mochten we ooit tegelijk in huize Avondrood belanden dan beloof ik af en toe van mijn kamer te komen om een praatje te maken.
Een abonnement zelfs!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet bied ik je ooit een abonnement aan.
PM heeft geen mobiele interface geloof ik. En geen meldingen in de interface dat er een nieuw bericht is. In de praktijk gebeurt vaker dat er gewoon wordt overgeschakeld naar WA oid. En dat gaat prima.
Jij denkt aan een ander soort huize Avondrood? Donker en met rode pluchequote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Praatjes maken? Gewoon keihard neuken op de gangen!
Nee, zeker niet. Ik zie mezelf dan als oud, geil en nog steeds als een knappe vent.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij denkt aan een ander soort huize Avondrood? Donker en met rode pluche
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik zie mezelf dan als oud, geil en nog steeds als een knappe vent.
Extra genot tochquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]de gerimpelde vrouwtjes staan voor je in de rij dan!
Ik heb toch weleens een foto laten zien van vroegah?quote:
Gaat dit over de fok-pm??quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet bied ik je ooit een abonnement aan.
PM heeft geen mobiele interface geloof ik. En geen meldingen in de interface dat er een nieuw bericht is. In de praktijk gebeurt vaker dat er gewoon wordt overgeschakeld naar WA oid. En dat gaat prima.
Dat is toch voor iedereen een bestaande functie? Ook mobiel. Je krijgt dan een rood cijfertje rechtsboven ipv een blauw bij een DM. Je hebt er alleszins geen abo voor nodig en kan er een half boek in kwijtquote:
Oh, ik krijg nooit PMs, nooit een rood cijfertje gezien dusquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen een bestaande functie? Ook mobiel. Je krijgt dan een rood cijfertje rechtsboven ipv een blauw bij een DM. Je hebt er alleszins geen abo voor nodig en kan er een half boek in kwijt
Sorry voor het mengen in de conversatie trouwens
Go with the flowquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo naar je zin hebt in DTS
Alles voor de puntjesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Go with the flow
Maar ik vergeet jullie niet hoor
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik krijg nooit PMs, nooit een rood cijfertje gezien dus
Volgens mij bedoelde Air een abo op zn sfeervolle verhalen, niet op fok!
Jij mag je in elke conversatie mengeniedereen trouwens, als je dat niet wil, moet je dingen maar in DM of PM bespreken
De eerste twee weken zijn gratis. Daarna abo, maar wel elke maand opzegbaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een abonnement zelfs!
Zijn er geen losse nummers verkrijgbaar?
Klopt idd, maar geen interface voor mobiele telefoon toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen een bestaande functie? Ook mobiel. Je krijgt dan een rood cijfertje rechtsboven ipv een blauw bij een DM. Je hebt er alleszins geen abo voor nodig en kan er een half boek in kwijt
Sorry voor het mengen in de conversatie trouwens
Jawel toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt idd, maar geen interface voor mobiele telefoon toch?
Oei, dan moet ik hem toch weer Sticky gaan noemenquote:
Sticky Godquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik hem toch weer Sticky gaan noemen
Ja er is wel een verschil in interface, maar eigenlijk vind ik de interface op de mobiel ook niet echt prettig.quote:
Erkenning.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja er is wel een verschil in interface, maar eigenlijk vind ik de interface op de mobiel ook niet echt prettig.
Maar inderdaad wel meldingen met rode cijfertjes!
Of we zijn allebei afwijkendquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erkenning.Blij dat het niet aan mij ligt.
Alleen in conversaties?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Jij mag je in elke conversatie mengen![]()
quote:
Zou wel bijzonder zijn als ze onaangekondigd aanschuift bij het avondeten morgen.quote:
Het went. Wat vind je er drama aan?quote:
Ik doe niets anders! Dramaqueen hierquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, @:Lenny77 mag zich overal in mengen!
Ja vooral het constant scrollen eigenlijk. Na elke refresh zit ik weer ergens bovenin.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het went. Wat vind je er drama aan?
Drama is misschien overdreven maar het is slechter dan op een computer en ik geef graag krachttermen mee aan alles.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe niets anders! Dramaqueen hier![]()
Ach, je raakt eraan gewend
Aan álles? Nu word ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Drama is misschien overdreven maar het is slechter dan op een computer en ik geef graag krachttermen mee aan alles.
Herkenbaar. Daarom ga ik altijd via MyAt via de laatste poster naar het topic dat ik wil zien. Één click meer, maar scheelt het scrollen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vooral het constant scrollen eigenlijk. Na elke refresh zit ik weer ergens bovenin.
Dat doe ik ook!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom ga ik altijd via MyAt via de laatste poster naar het topic dat ik wil zien. Één click meer, maar scheelt het scrollen.
My sister from another misterquote:
My brother from another mother!quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aan álles? Nu word ik nieuwsgierig
Doe niet zo slimquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom ga ik altijd via MyAt via de laatste poster naar het topic dat ik wil zien. Één click meer, maar scheelt het scrollen.
Ik durf er nu pas voor uit te komenquote:
Jij dan toch ook?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]de gerimpelde vrouwtjes staan voor je in de rij dan!
Niet aan mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb toch weleens een foto laten zien van vroegah?
Jawel in de KPDquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij dan toch ook?![]()
[..]
Niet aan mij.
Noem je Lenny nu dik?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, maar je ziet me niet, want ik sta achter @:Lenny77 in de rij
Oh nee, je hebt gelijk, aan de zijkanten steek ik uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noem je Lenny nu dik?
Niks mis met een wulps figuurquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, aan de zijkanten steek ik uit![]()
Jij bent niet dikquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, aan de zijkanten steek ik uit![]()
Dat klinkt ook gelijk zoveel mooier dan viesdikquote:
Wulpsquote:
Juist!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gelijk zoveel mooier dan viesdik
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over wulps en dekkenquote:
Ik heb net een zelfgemaakt kartonnen kinderhuisdeurtje dekkend geverfdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over wulps en dekken
Op een wulpse manier?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net een zelfgemaakt kartonnen kinderhuisdeurtje dekkend geverfd
Alles is wit nuquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op een wulpse manier?
Naughty girl youquote:
Zo voelde ik me niet toen ik met de kwast in de weer wasquote:
Dirty girl meer?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo voelde ik me niet toen ik met de kwast in de weer was
Oehquote:
Wanna get down and dirty?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, zo ben ik nu eenmaal
Ben ik alquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanna get down and dirty?
Oh? Dat zal dan wel.quote:
Met de autipas mag je voordringen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, maar je ziet me niet, want ik sta achter @:Lenny77 in de rij
Ja echtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Dat zal dan wel.
[..]
Met de autipas mag je voordringen.
Whehe, goeie kleuren combinatie ook weer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echtWel klein plaatje ,maar daar stond onze blauw met roze eend op
Ja het waren natuurlijk ook wel de naweeën van de jaren 70quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, goeie kleuren combinatie ook weer.
Wel één van de mooiste tijdperken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het waren natuurlijk ook wel de naweeën van de jaren 70
Ja absoluut al was dat in mijn kindertijd , maar voor mij een geweldige tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel één van de mooiste tijdperken.
@Lenny77 denkt er vast net zo over.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja absoluut al was dat in mijn kindertijd , maar voor mij een geweldige tijd
lolquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 denkt er vast net zo over.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 denkt er vast net zo over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |