Lekker natquote:
Dat is idd wel iets wat Thijs zou kunnen zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker nat(snel voordat Thijs het zegt
)
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij
Het is wel waar
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:24 schreef rival het volgende:
Nat is alleen prettig als het ook warm is, imho
Een tropisch regenwoud?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:24 schreef rival het volgende:
Nat is alleen prettig als het ook warm is, imho
Lekkere natte broekjes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker nat(snel voordat Thijs het zegt
)
quote:
Maar?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lord toch, wat een onbehoorlijke vraag
Dank! Jij nog spannende plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:22 schreef Chandler het volgende:
Succes dan nog even met de laatste loodjes van deze week!
Spannend, hmm... Niet echt..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank! Jij nog spannende plannen voor het weekend?
Klinkt wel prima, veel plezier met duiken!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Spannend, hmm... Niet echt..
Vandaag een kallax kast ophalen, vaatwasser verkopen, klussen aan het zomerhuisje..
Oh nu je het zegt, ja, ga zaterdag duiken, voor het eerst... in een zwembad. dus dat is wel spannend, en misschien morgen avond de vrouw maar weer eens verwennen!
Wie weet!
Tijdens het duiken?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt wel prima, veel plezier met duiken!
Hopelijk verwent de vrouw jou ook wel een beetje
Amy is weer bezig hoor.quote:
Poesquote:
Goedemorgen schat van m'n hartquote:
Aaaawwquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goedemorgen schat van m'n hart
quote:
Ik moet ergens goed in zijnquote:
'ergens'quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet ergens goed in zijn
Oehquote:
quote:
Wanneer komen de bunniez?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu weer aan het 'werk'. Ben toe aan weekend.
Zijn er alquote:
Ja, maar gisteren zat er eente best lang in de miezerquote:
In de miezer?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren zat er eente best lang in de miezerHeb ik hem even het hok in gehupst.
quote:
Vriezer leek me ook al wat resoluutquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Nee, beestje was helemaal nat. Dus even droog in het hok.
Dat is zo zielig om te lezen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren zat er eente best lang in de miezerHeb ik hem even het hok in gehupst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |