Gevecht om de zonnevlecht hahaha nee weet nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een leuke TT? Sorry voor de traagheid, lieve mensen.
Met de staart tussen de benen naar huisquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een leuke TT? Sorry voor de traagheid, lieve mensen.
Hahahahahha ja die is leukquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:17 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Met de staart tussen de benen naar huis
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:17 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Met de staart tussen de benen naar huis
Gezien hun eerdere conversaties had het me verbaasd als hij geen binnenpretje zou hebben bij het vertrek van Cees…quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:17 schreef Stepperoller het volgende:
Ik meen een beetje onderdrukking van vreugde in de stem van Paul te horen toen Cees zijn vertrek aankondigde. En bij dat alleen praten tegen de camera zie ik ook een onderdrukte lach
Bij Walter is Chester (?) weleens in beeld geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:22 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij is familie en vrienden betrekken een beetje een verplicht onderdeel van het format. Heb dat alleen bij Debbie en Walter nog niet gezien.
Oh ja. Die naam komt me wel bekend voor idd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bij Walter is Chester (?) weleens in beeld geweest.
Nee ze zijn samen top!!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw is leuk. Is ze niet te leuk voor Leendert? Ik kom erop terug.
Niet nodig, lekker connecten met elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:41 schreef Stepperoller het volgende:
Zou ze wel in een verschoond bed slapen?
9 op de schaal van EWL.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:41 schreef Stepperoller het volgende:
Bij Walter en Bram vraag ik me dit ook af.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:41 schreef Stepperoller het volgende:
Nee maar wel een man met vrouwelijke trekjesquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Was de bekende ex van Debbie ook gay of bi wat zei ze nou
Dat ze in eerste instantie dacht dat hij op mannen vielquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Was de bekende ex van Debbie ook gay of bi wat zei ze nou
Heb je gekeken? Review over de bretels van Joy?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee maar wel een man met vrouwelijke trekjes
Ik loop een week voor zelfs. Ach Joy… zijn kledingkeuze is nog het minst ergerlijk. Overhemd mag wel ietsje minder ver open.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Review over de bretels van Joy?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik loop een week voor zelfs. Ach Joy… zijn kledingkeuze is nog het minst ergerlijk. Overhemd mag wel ietsje minder ver open.
Op wie lijkt de stem van Paul? Ik kom er maar niet achter...quote:
Ze kan beter en leuker krijgen dan deze bosbewoner.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:50 schreef gniffie het volgende:
Madelon wordt weggestuurd omdat Brammetje aan zijn maatje vroeg wie hij bij brammetje vond passen. Wat een pussy
Ik heb vooral dit beeld bij hem:quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:54 schreef June. het volgende:
Ik krijg bij die Daniel flashbacks naar de Harry Potter filmsOf ben ik de enige?
[ afbeelding ]
Octo van Spongebob.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op wie lijkt de stem van Paul? Ik kom er maar niet achter...
Geen sociaal jongetje.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Vind t wel een beetje gemeen van Bram eigenlijk.
Eerst een heel gesprek in dat bos, waarin hij aangeeft dat de klik nog gewoon vriendschappelijk is maar dat ze het zeker heel goed kunnen vinden samen. Dezelfde dag knikkert hij haar er nog uit
Ja, ik denk ook dat hij het lastig vindt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen sociaal jongetje.
Heeft normaal niks met vrouwen of levelt er iig niet mee. Zit liever op zolder.
Misschien zou Joy zelf meer mannelijke energie willen bezitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:34 schreef Groepfunder het volgende:
Ik blijf mij verbazenergeren aan Joy. Die gast straalt 0,0 energie (m/v) uit. Eindelijk komt zijn favoriete vrouw naar die afgelegen rotberg van hem. En in de twee uur dat zij al op het erf verblijft, komt het kennelijk geen moment bij hem op om haar even rond te leiden over het terrein?! Nee, dat moet worden voorgesteld door de vrouw die, volgens Joy, te veel in haar mannelijke energie zit (of überhaupt nog te veel levensvreugde heeft).
Ton Kasquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij is Paul Witteman met de stem van Frans Bromet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu begin je echt ongeloofwaardig te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 02:53 schreef Za het volgende:
Hoe lief ik hem ook vind, ik heb het sterke vermoeden dat Olof eigenlijk Alberto Stegeman is die undercover is geïnfiltreerd bij B&B.
[ afbeelding ]
Joy zit zelf juist ERG HOOG in zijn mannelijke energie hoor, echt waar! Echt! Aldus Joy. Met z'n gezemel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zou Joy zelf meer mannelijke energie willen bezitten.Nat krantje dat hij is.
Hij is behoorlijk wijverig inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joy zit zelf juist ERG HOOG in zijn mannelijke energie hoor, echt waar! Echt! Aldus Joy. Met z'n gezemel.
Die martijn zie ik binnen nu en een aantal jaar wel in mekaar zakken. Overgewicht, hele dag sigaretten paffen, kaassoufle hier kroketje daar, dat gezweet, elke dag laat naar bed, die man wordt niet oud.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
• Paul: Is dus bi-sexueel (werd hem ongewild ontlokt) Debby zegt daar geen probleem mee te hebben maar wilt wel een vent.
• Joy: Na een 3-tal obsessed spirituele dames, vindt hij eindelijk een leuk meisjes wat gewoon zichzelf is. Joy heeft al genoeg aan z'n eigen mannelijke energie en z'n volbrachte journey's (kuch, kuch) om dat geblaat de gehele dag te horen.
• Olof; Marjan zoek geen partner die zich het allerlekkerst in de machinekamer voelt. Prima vent maar dit nederige gedrag wordt z'n einde.
• Martijn: Heeft na 4 jaar nog niet door dat het de gehele dag door zweten wordt veroorzaakt door klimaat + overgewicht. Z'n lokale NL-vriend komt gewoon met een droog hoofd voor de camera en loopt niet de godganse tijd met een deppend handdoekje rond. Hij is overigens klaar met de ADHD taxi chauffeuse.
• Leendert: Hoewel hij aan z'n water voelt dat de NL-dame waarschijnlijk toekomst bestendiger is dan de overrijpe Latijnse zuidvrucht, kan hij de aantrekkingskracht van haar spider-webje niet weerstaan.
• Thalia: Als blikken konden doden
Hangende pompons voor de bretels van Joy en het feit dat je al vooruit hebt gekeken.quote:
Vreselijke ventquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die martijn zie ik binnen nu en een aantal jaar wel in mekaar zakken. Overgewicht, hele dag sigaretten paffen, kaassoufle hier kroketje daar, dat gezweet, elke dag laat naar bed, die man wordt niet oud.
Leendert heeft bij aanwezigheid van de overrijpe Latijnse zuidvrucht, tijdelijk' last van het welbekende 'geile beer' complex.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef loveli het volgende:
Aai Leendert een paar keer over z'n bol, geef hem een suikerklontje en hij is handtam.
Wat een lul is die vent. Komt overal mee weg dankzij z’n uiterlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:34 schreef Groepfunder het volgende:
Ik blijf mij verbazenergeren aan Joy. Die gast straalt 0,0 energie (m/v) uit. Eindelijk komt zijn favoriete vrouw naar die afgelegen rotberg van hem. En in de twee uur dat zij al op het erf verblijft, komt het kennelijk geen moment bij hem op om haar even rond te leiden over het terrein?! Nee, dat moet worden voorgesteld door de vrouw die, volgens Joy, te veel in haar mannelijke energie zit (of überhaupt nog te veel levensvreugde heeft).
Mea culpa Piequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hangende pompons voor de bretels van Joy en het feit dat je al vooruit hebt gekeken.
En toch schrijven er geen knappe vrouwen, waar hij om vroeg, dus zo lekker is hij niet en hij komt niet met alles weg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een lul is die vent. Komt overal mee weg dankzij z’n uiterlijk.
Zuid-Amerikaanse tante.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag bij Thalia gisteren wel wat onaangename trekjes als ze haar zin niet krijgt of iemand anders de ruimte moet geven.
JOY in Malaga, walgelijke lul.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
De práktische kant. Aldus Bram.
Wat een heerlijke dialecten komen er toch voorbij in dit programma.![]()
@:dkup
quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:54 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Die uitzending van vanavond al gezien. Ik heb echt de slappe lach gekregen in Troche, en daarna ontzettend kromme tenen. Ja, ze kunnen nog krommer.
Vies mad zelfsquote:
Ze vreet hem op met huid en haar.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ah nee Jorien gaat weg, vond haar zo leuk voor Leendert
Zien er netter uit dan simpele Leendert.quote:
Hey poes, jij ook hierquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zien er netter uit dan simpele Leendert.
Leendert komt een beetje wanhopig over.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is gewoon een domme fout van Leendert om meteen zo te praten over wonen en toekomst.
Eerst iemand verliefd maken en wachten met dit soort dingen bij die single zelfstandige dames
Heey!quote:
Ja, en eigenlijk verwacht dat ze alles meteen opgeeft.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is gewoon een domme fout van Leendert om meteen zo te praten over wonen en toekomst.
Eerst iemand verliefd maken en wachten met dit soort dingen bij die single zelfstandige dames
Ik kan de mannen van de filmpjes niet meer herinneren.quote:
Uhm, ja geen idee hoor. Dat heb ik ook niet echt onthouden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan de mannen van de filmpjes niet meer herinneren.
Zat er ook een leuke man bij?
Ik krijg toch met enige regelmaat jeuk van Debbie.quote:
Een echte man.quote:
Mannengriep is nog erger dan bevallen.quote:
Ik ben wel fan van Debbie. Als ik 10 jaar ouder was en vrijgezel....quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg toch met enige regelmaat jeuk van Debbie.
Ja precies, mannengriep NOOOOOOIT onderschatten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannengriep is nog erger dan bevallen.
Ik zou d’r zo wel doen, hoef ik geen 10 jaar ouder voor te zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Debbie. Als ik 10 jaar ouder was en vrijgezel....
Heb omgekeerd ook niet de indruk dat Ingrid zo enthousiast wordt van Walter. Het is een beetje alsof ze elkaars project zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Walter niet gewoon zeggen dat die vrouw niet zijn smaak is of zit hij in de waan elke vrouw te kunnen kneden?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ooooh dat geschreeuw de cringe!!!!!!!
Jullie hebben gewoon onvoldoende speelsheid en leefdesvreugde waardoor jullie vast zitten in het keurslijf en niet vrij genoeg zijn om daarvan te kunnen genietenquote:
Kan jij het ook op Debbie zonder tien jaar ouder te zijn?quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:59 schreef cafca het volgende:
Goeroe Waltor zoekt toch gewoon alleen leden voor zijn sekte?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan jij het ook op Debbie zonder tien jaar ouder te zijn?
Klopt mijn zonnevlecht zit in de knoopquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:59 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gewoon onvoldoende speelsheid en leefdesvreugde waardoor jullie vast zitten in het keurslijf en niet vrij genoeg zijn om daarvan te kunnen genieten
Ik wil jouw zonnevlecht wel even masseren met mijn wichelroedequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt mijn zonnevlecht zit in de knoop
Ik zou wel een zoen op mijn mond willenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik wil jouw zonnevlecht wel even masseren met mijn wichelroede
Oh nee dat is te intiem. Kom maar even op schoot zittenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou wel een zoen op mijn mond willen
Nee ik citeerde Claudia immers. Dat zei ze na de afwijzing lolquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh nee dat is te intiem. Kom maar even op schoot zitten
Is gewoon een gevoelige jongen.quote:
Jaaaaaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is gewoon een gevoelige jongen.
Of zit niet goed in zn mannelijke energie, dat kan ook natuurlijk.
Omg hahahahah sorry moet zo lachen om mannelijke energiequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klopt en daarom wees ik je af, maar daarna gingen ze toch wel zo innig bij elkaar op schoot?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:06 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nee ik citeerde Claudia immers. Dat zei ze na de afwijzing lol
Heeft geen mannelijke energie denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahahhaahhahahahahahaah oh jaaaaaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Klopt en daarom wees ik je af, maar daarna gingen ze toch wel zo innig bij elkaar op schoot?
Geloof er niks van. Dit is achteraf opgenomen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hij voelt zich onveilig om het te vertellen aan Madelon dat is wel sneu. Om echt het woord onveilig in de mond te hebben
Ja, ik dacht dat ook te horen, vond het wel lief haha.quote:
Vond het best natuurgetrouwquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ook te horen, vond het wel lief haha.
Of hij laat z'n innerlijke kind teveel los....quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, om zijn maat te roepenquote:
Ik wil niet weten wat voor geluiden hij in bed maakt.quote:
quote:
Net als die pauw denk ikquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor geluiden hij in bed maakt.
Klaar, we gaan naar huis.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef Haags het volgende:
Mag ik je een vraag stellen?
Zo, dat was de vraag
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
In een partner zoek ik maar 1 ding en dat is alles
Nee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb het gevoel dat Walter een real life show krijgt
Ja, dat dacht ik ook, toen ze het jasje uit trok. Best een mooi lichaam en gezicht. Ik vind haar te leuk voor Walter.quote:
Nat plekje in z’n slipje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:15 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Walter wordt helemaal stijf er van
Zeker te leuk voor Walter.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, toen ze het jasje uit trok. Best een mooi lichaam en gezicht. Ik vind haar te leuk voor Walter.
gekke dingen is ook altijd het antwoord van walter op vragen of personele ontboezemingen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Mensen leven alleen als ze Walters gekke Walterdingen doen
For surequote:
Ah, dan ben ik morsdood.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ze moeten vooral goed naar goeroe Waltor luisteren, ja!quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ditquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Op het eerste fragment dacht ik vader en zoonquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:18 schreef Remco het volgende:
Die ene vriend ziet er met zonnebril uit alsof die 20 is.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op het eerste fragment dacht ik vader en zoon
Ik d8 dat ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op het eerste fragment dacht ik vader en zoon
Hoeveel niveaus zijn er?quote:
Walter zoekt Claudia in een 20 jaar jonger jasje. /gokjequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vond Claudia goed bij Walter passen. Allebei niet mijn type mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |